مراکز خرید آنتالیا | تفریح و لذت در بازار های آنتالیا را تجربه کنید

آنتالیا شهری بندری در ترکیه است که به مرکز گردشگری و تفریح در ترکیه تبدبل شده است. از آنجایی که گردشگاران ایرانی بسیاری، شهر آنتالیا را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند در تورلند بر آن شدیم تا تعدادی از مراکز خرید آنتالیا را برای شما شرج دهیم. مراکز خرید آنتالیا پر است از کالاها و اجناس رنگارنگ و متنوع از جمله گلیم، منسوجات، ظروف سفالی، کنده‌کاری‌های چوبی، سرقلیان‌های تزئینی، فرش، سجاده، طلا و ظروف مسی، کالاهای چرمی و ...

مراکز خرید آنتالیا طلا و نقره و اجناس چرمی را با قیمتی مناسب تر از جاهای دیگر می فروشند و از سوی دیگر می توانید برندهای بین المللی را نیز در این شهر ببینید. از بهترین مکان ها برای خرید اجناس اروپایی و برندهای معروف می توان مرکز خرید میگروس، خیابان کنیالتی و خیابان آتاتورک را نام برد. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید این مطلب را از دست ندهید تا در آن با لیستی از مراکز خرید آنتالیا آشنا شوید.

برای اطلاع از تور های آنتالیا بر روی لینک تور آنتالیا کلیک نمایید.

1مرکز خرید آنتالیا میگروس | Antalya Migros Alışveriş Merkezi

یکی از مراکز خرید آنتالیا فروشگاه تازه تاسیس سوییسی میگروس است که در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد. این مرکز خرید که مورد استفبال بسیاری از گردشگران و هم چنین اهالی خود شهر آنتالیا است در لیست بهترین مراکز خرید آنتالیا قرار دارد. در این مجموعه حدود ۱۳۰ فروشگاه از انواع برندهای معروف و جهانی از جمله asboyn، ZARA ،Mudo ،LC Waikiki در حال فعالیت هستند و می توانید اجناس مورد نیاز خودتان را درقیمت های مختلف خریداری کنید.

از ویژگی های دیگر مرکز خرید میگروس می توان به آسانسور با نمای پانوراما، سینما، زمین بازی برای کودکان، پارکینگ، رستوران، کافه و ... اشاره کرد.

ساعت کار : ۱۰ صبح تا ۱۰ شب - تابستان ها تا ۱۱ شب

تلفن۹۰۲۴۲۲۳۰۱۱۱۱+

آدرس : ترکیه، آنتالیا، مرات پاشا، بلوار آتاتورک

 مراکز خرید آنالیا , مرکز خرید میگروس آنتالیا

2مرکز خرید تراسیتی | Terra City

مرکز خرید تراسیتی که در منطقه توریستی لارا قرار دارد در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و به بزرگترین مرکز خرید آنتالیا بدل شد. این مرکز خرید که یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید آنتالیا است در ۴ طبقه با حدود ۱۸۰ فروشگاه و انواع مختلف برندهای معروف پذیرای شماست. از امکانات ار مرکز خرید با شکوه می توان به رستوران های مختلف، مرکز سرگرمی، فودکورت، سینما و ... اشاره کرد. بدون شک تراسیتی برای گردشگرانی که به دنبال فیمتی مناسب و انواع برندهای معروف جهانی و محلی هستند گرینه مناسبی است.

ساعت کار : ۱۰ صبح تا ۱۰ شب 

تلفن۹۰۲۴۲۳۱۸۱۸۱۸+

آدرس : ترکیه، آنتالیا، منطقه لارا، مرات پاشا ۰۷۱۶۰، منطقه فنر

 مراکز خرید آنتالیا , مرکز خرید تراسیتی

3مرکز خرید مارک آنتالیا | MarkAntalya

مارک که لقب مدرن ترین مرکز خرید آنتالیا را یدک می کشد در سال ۲۰۱۳ با مساحتی معادل ۵۱۰۰۰ متر مربع افتتاح شد. بدون شک با رفتن به این مرکز خرید تجربه ای متفاوت را برای شما رفم می زند چرا که معماری مدرن و چشم نوازی دارد و جالب است بدانید که تعدادی از فروشگاه های این مرکز خرید اولین شعبه شان درآنتالیا در این مجموعه افتتاح شد و امکانات دیگر این مرکز خرید عبارتند از پارکینگ وسیع و مردن با ظرفیت ۳۰۰۰ وسیله نقلیه، سالن سینما، پارکینگ و ...

ساعت کار : ۱۰ صبح تا ۱۰ شب 

تلفن۹۰۲۴۲۲۴۴۶۶۶۶+

آدرس : ترکیه، آنتالیا، منطقه لارا، مرات پاشا ۰۷۱۶۰، منطقه کپز

 مراکز خرید آنتالیا , مرکز خرید مارک آنتالیا

4مرکز خرید اوت لت دیپو | Deepo Outlet Center

این مرکز خرید که در سال ۲۰۰۴ در آنتالیا به بهره برداری رسید یکی از مراکز خرید یا بهتر است بگوییم حراجی های آنتالیا است. قیمت ها در این مرکز خرید بسیار مناسب و اقتصادی هستند و تجربه یک خرید مقرون به صرفه را برای شما رقم می زند. قرار گرفتن این مرکز خرید در کنار فرودگاه بین المللی آنتالیا به محبوبیت آن افزوده است و این نکته را هم فراموش نکنید که قیمت پایین اجناس اوت لت دیپو دلیل بر بی کیفیتی اجناس آن نیست چرا که برندهای معروف جهانی با بهترین کیفیت در این مجموعه در حال فعالیت هستند. تمامی امکانات از قبیل سینما، رستوران، پارکینگ، مجموعه تفریحی و ... فراهم است تا از روز خود در کنار خانواده در این مرکز خرید لذت ببرید.

ساعت کار : ۱۰ صبح تا ۱۰ شب 

تلفن۹۰۲۴۲۳۴۰۵۴۷۰+

آدرس : ترکیه، آنتالیا، منطقه کپز، آلتینوا سنان

 مراکز خرید آنتالیا , مرکز خرید اوت لت دیپو

5مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا | Ozdilek Shopping Center

مرکز خرید اوزدیلک که اسم خود را از یک نام تجاری گرفته است شامل چندین مجموعه دیگر در شهرهای محتلف ترکیه می باشد. در این مرکز خرید بیش از ۱۰۰ فروشگاه در حال فعالیت هستند و اگر علافه مند به تکنولوژی و فناوری هستید حتما به این فروشگاه سر بزنید. از دیگر ویژگی های این فروشگاه می توان به رستوران و کافه با کیفیت، پارکینگ سرپوشیده و روباز، هایپرمارکت، مجموعه تفریحی، سالن بولینگ و ... اشاره کرد.

ساعت کار : ۱۰ صبح تا ۱۰ شب 

تلفن۹۰۲۴۲۳۳۴۳۳۹۹+

آدرس : ترکیه، آنتالیا، منطقه کپز، منطقه ارتان سیتی

مراکز خرید آنتالیا , مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. حالا اگر قصد سفر به آنتالیا دارید بر روی لینک تور آنتالیا کلیک نمایید. یادتان باشد در سفر به شهر آنتالیا شما میتوانید از این مراکز خرید در گشت های خود استفاده کنید.