۵ نمونه از بهترین و لوکس ترین هتل های بالی را بشناسید

جزیره بالی اندونزی یکی از لوکس ترین و مفرح ترین مقاصدی است که نظر هر گردشگری را به سمت خودش جلب می کند. اگر به دنبال چیزی فراتر از امکاناتی هستید که هتل های معمولی به شما ارائه می دهند پس بهتربن هتل های بالی را از دست ندهید. از این رو در تولند بر آن شدیم تا بهترین هتل های بالی و لوکس ترین آن ها را برای شما شرح دهیم. اگر می خواهید بهترین هتل های بالی را بشناسید و از مهمان نوازی آن ها در سفر به بالی بهره مند شوید با ما همراه باشید.

1هتل اس تی رجیس بالی ٬ اندونزی

St.Regis Bali Resort

از بهترین هتل های بالی می توان هتل اس تی رجیس را نام برد که در جنوب شبه جزیره نوسادوآ قرار گرفته است و مساحت ساحلی وسیعی دارد. این هتل که دارای رستوران ها، ویلاها و سوییت های بسیار عالی می باشد محلی مناسب برای استراحت و لذت و نفریح می باشد. هتل اس تی رجیس با به خدمت گرفتن پیشخدمتان مجرب و کار آزموده تمامی نیازهای شما را در طول شبانه روز برآورده می کنند. معماری این هتل به شکلی است که یک استخر در وسط آن و ویلاها در اطراف آن ساخته شده اند. این ویلاها بسیار رمانتیک و مناسب افرادی هستند که تصمیم رفتن به ماه عسل را دارند، چرا که در بدو ورودشان در این ویلاها با یک حمام گل آماده و میوه های شیرین که در شکلات غوطه ورند، مواجه می شوند.

 هتل های بالی , هتل اس تی رجیس بالی

 

۲هتل آناتارا سمیناک بالی ٬ اندونزی

 Anatara Seminyak hotel Bali

هتل آناتارا سمیناک بالی که در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد تبدیل به مکانی برای تفریح و سرگرمی گردشگران شد. غروب زیبای این هتل جمعیت فراوانی را به این هتل می کشاند. هتل آناتارا سمیناک بالی که مساحتی حدود ۳۵۰۰ متر دارد و منظره آن رو به دریا می باشد و از پشت بام های زیبایی برخوردار است لذت شما را دو چندان می کند. طبقه همکف این هتل که استخر زیبایی دارد به همراه یک رستوران با کیفیت فضای دلچسبی را برای شما به ارمغان می آورد. این هتل دارای ۵۹ سوییت بسیار زیباست که به همراه ساحل مدرن و تمیز و زیبای آن لحظات شیرینی را برای شما به ارمغان می آورد.

 هتل های بالی , هتل آناتارا سمیناک بالی

 

۳هتل ویسروی بالی ٬ اندونزی

Viceroy hotel Bali

هتل ویسروی بالی، مجهز به لوکس ترین ویلاها در ارتفاعی بالا و در مرکز فرهنگ و تمدن بالی قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره که در یک دره سرسبز واقع شده مناظر بسیار زیبایی را در پیش روی چشمان شما قرار می دهد و مشرف به یکی از رودخانه های زیبای بالی است. آرامش فوق العاده این هتل شما را از هیاهو و شلوغی دور می کند. هتل ویسروی بالی تا فرودگاه بین المللی Ngurah Rai واقع در جنوب جزیره بالی 90 دقیقه فاصله دارد. این هتل زیبا در منظقه unud واقع شده است که می توانید از مجوعه ای از مکان های تاریخی، گالری های هنری، موزه ها و گروهی از رستوران های عالی کع فقط ۱۵ دقیقه با هتل فاصله دارد بهره مند شوید.

 هتل های بالی , هتل ویسروی بالی

 

۴هتل سوری بالی ٬ اندونزی

Soori hotel Bali

هتل ویلایی پنج ستاره سوری بالی یک استراحتگاه مناسب برای کسانی است که می خواهند مدت اقامت خود را در فصایی دور از شلوغی و هیاهو سپری کنند و همچنین با مناظر زیبایی از زندگی روستایی و محلی رو به رو خواهید بود. رفتن به روستای کلاتینگ Kelating یک سفر شکفت انگیز به نقاط دور افتاده و دنج قسمت شرقی جزیره است که می توانید آن را در هتل سوری بالی تجربه کنید و با دیدن مزارع زیبای برنج در اطراف جزیره لذت ببرید. اگر در زمان برداشت محصول به یکی از این ویلا ها بروید ناخودآگاه به سمت این مزارع کشیده می شوید و یک منظره زیبا و منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد.

 هتل های بالی , هتل سوری بالی

 

۵هتل کنراد بالی ٬ اندونزی

Conrad hotel Bali

به دلیل نزدیکی این هتل به ساحل می توانید نهایت استفاده و لذت از تفریحات آبی را ببرید. هتل کنراد بالی که از باغ های گرمسیری سرسبز ساخته شده یکی از استراحت گاه های لوکس جزیره بالی به حساب می آید. این هتل زیبا دارای چندین استخر شنای پر زرق و برق در مجاورت شن های سفید ساحلی است. هتل مجلل کنراد بالی بک مکان مناسب برای کسانی است که قصد دارند تعطیلات را درکنار خانواده و فضای مناسبی برای استفاده کودکان بگذرانند.

 هتل های بالی , هتل کنراد بالی