۵ نمونه از بهترین هتل های آنتالیا با امکانات فوق العاده

آب و هوای مدیترانه ای و گشت و گذار در سواحل زیبا و تمیز آن یکی از مجبوب تربن تفریحات امروزه مردمان آسیا و اروپا شده است. یکی از همین شهرهای زیبا که امروزه طرفدار زیادی دارده شهر آنتالیا در کشور ترکیه است. هتل های آنتالیا یکی دیگر از جنبه های سفر به این شهر ساحلی است اما مهم این است که چگونه در بین هتل های آنتالیا که بسیار متعدد و رنگارنگ هستد هتل مطابق با سلیقه خودمون رو انتخاب کنیم؟ ما در این قسمت تصمیم گرفتیم تا بهترین هتل های آنتالیا را برای شما معرفی کنیم.

برای اطلاع از تور های آنتالیا بر روی لینک تور آنتالیا کلیک نمایید.

1هتل آکرا باروت آنتالیا

(Akra Barut Hotel)

یکی از انتخاب های لوکس و بهترین و هتل های آنتالیا، هتل ۵ ستاره آکرا باروت آنتالیا است. این هتل با امکانات بسیار و فضای دلچسبش لحظات خوبی را برای شما ارمغان می آورد. اتاق های هتل آکرا باروت تراسی با نمای کوه های توروس دارند. از دیگر امکانات هتل می توان استخر، جکوزی و رستوران مدیترانه ای را نام برد.

از نکات مهمی که درباره این هتل باید بدانید : ۱) اقامت کودک زیر دو سال رایگان است. ۲) ورود حیوانات خانگی ممنوع است. ۳) از کودکان استقبال می شود. ۴) هر اتاق حداکثر گنجایش یک تخت اضافه دارد.

امکانات : حمام ترکی، ماساژ، مرکز سلامتی و  سونا و سالن بدنسازی و ...

پذیرش : از ساعت ۱۴

تسویه : تا ساعت ۱۲

آدرس : ترکیه، آنتالیا، لارا، آکرا باروت

هتل های آنتالیا ، هتل آکرا باروت آنتالیا

2هتل آی سی آنتالیا

(IC Hotels Residence)

این هتل ۵ ستاره لوکس که با پیاده روی ۷ دقیقه تا دریا فاصله دارد دارای ساحل اختصاصی، باغ سرسبز و استخر در فضای باز است. هتل آی سی آنتالیا مکانی بسیار مناسب برای تفریح و استراحت شما است.

امکانات : حمام گل و لای، تفریحات ساحلی، آب گرم و ماساژ

پذیرش : از ساعت ۱۴

تسویه : تا ساعت ۱۲

آدرس :ترکیه، آنتالیا، لارا، هتل آی سی

هتل های آنتالیا ، هتل آی سی آنتالیا

3هتل شروود ریزورت آنتالیا

(sherwood Hotel)

هتل ۵ سناره شروود ریزورت آنتالیا از بهترین هتل های آنتالیا و بسیار لوکس است. این هتل بسیار زیبا که در منظقه ساحلی لارا قرار گرفته با فضای رمانتیکش محل مناسبی برای زوج های جوان است. این هتل با ۴۹۹ اتاق و جندین استخر و فراهم کردن انواع تفریحات، اوقات خوش را برای شما تضمین می کند.

امکانات : پارکینگ، استخر در فضای باز و بسته، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، وای فای و ماساژ

پذیرش : از ساعت ۱۴

تسویه : تا ساعت ۱۲

آدرس : ترکیه، شهر آنتالیا ، منطقه ی لارا، هتل شروود ریزورت.

هتل های آنتالیا ، هتل شروود ریزورت آنتالیا

4هتل لیماک لارا هتل د لوکس آنتالیا

(Limak Lara De Luxe Hotel)

از دیگر بهترین هتل های آنتالیا که محلی مناسب برای یک افامت لوکس می باشد هتل ۵ ستاره لیماک لارا است. این هتل تا ساحل تقریبا ۴ دقیقه پیاده روی فاصله دارد و مسافران می توانند از رستوران بسیار مجهز آن که انواع غذاهای تایلندی، ژاپنی، هندی، ایتالیایی، مکزیکی را سرو می کند استفاده کنند.

امکانات : حمام ترکی، ماساژ، بخار، وای فای و خدمات خشک شویی

پذیرش : از ساعت ۱۴

تسویه : تا ساعت ۱۲

آدرس : ترکیه، شهر آنتالیا، لارا، هتل لیماک را.

هتل های آنتالیا ، هتل لیماک لارا هتل د لوکس آنتالیا

5هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

(Titanic Beach Lara)

هتل ۵ ستاره تایتانیک بیچ که به دلیل شبیه بودن نمای ظاهریش به کشتی معروف شده است یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا است. این هتل دارای ۴ رستوران است که خدمات ریادی را به مسافران عرضه می کند و هم چنین شما می توانید در مدت زمان ۶ دقیقه پیاده روی به ساحل برسید. اتاق های هتل تایتانیک چشم اندازی زیبا به دریا دارند.

امکانات : زمین تتیس و بسکتبال، بالکن و وای فای.

پذیرش : از ساعت ۱۴

تسویه : تا ساعت ۱۲

آدرس : ترکیه، شهر آنتالیا، لارا، هتل تایتانیک بیچ.

 هتل های آنتالیا ، هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. حالا اگر قصد سفر به آنتالیا دارید بر روی لینک تور آنتالیا کلیک نمایید. یادتان باشد در سفر به شهر آنتالیا شما میتوانید از این هتل ها در انتخاب های خود استفاده کنید. همچنین یادتان باشد هتل های آنتالیا را با دقت انتخاب کنید چرا که بخش عمده سفر شما به آنتالیا در هتل طی میشود.