5 مرکز خرید بالی که در سفر به بالی باید دید 

بالی جزیره ای است در کشور اندوزی که از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا به حساب می آید. سعی ما بر این است تا در این مقاله مراکز خرید بالی را به شما بشناسانیم. با این وجود که گردشگران در سفر به بالی کمتر به خرید فکر می کنند و هدف آن ها تفریحات ساحلی و استفاده از مناظر سرسبز بالی است اما این مقصد زیبا مکان های بسیاری برای خرید کردن و سوغات دارد. در بالی با هرگونه محدودیت و سلیقه ای می توانید محصولات مورد نظرتون رو خریداری کنید و حتی برندهای مشهور هم در بالی شعبه دارند و می توانید از آن ها خرید کنید اما چیزی که قابل توجه است این است که شما می بایست سبک خرید خودتان را بشناسید و بهترین مقصد را برای خرید انتخاب کنید. در ادامه با تعدادی از مراکز خرید بالی شما را آشنا می کنیم.

1مرکز خرید بالی کالکشن 

یکی از مراکز خرید بالی که شاید چندان هم برای گردشگران نام آشنا نباشد بالی کالکشن است اما از نظر تنوع اجناس و کیفیت چیزی از سایر مراکز خرید بالی کم ندارد. این مرکز خرید که بسیار لوکس هم می باشد در کنار اینکه می توانید از برندهای معروف خرید کنید فضای مناسب جهت خرید محصولات محلی و صنایع دستی بالی را برای شما فراهم می کند. اگر به دنبال یک خرید خوب و استفاده از رستوران های شیک و غذاهای شگفت انگیز دارید به بالی کالکشن سری بزنید و لحظات خاطره انگیزی را برای خودتان رقم بزنید.

ساعت کاری :  بالی کالکشن از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب پذیرای شما است.

مراکز خرید بالی ، بالی کالکشن

 

۲بازارچه‌‌ی هنری یوبود بالی

یکی از مراکز خرید بالی بازارچه هنری یوبود است که در مقابل کاخ پادشاهی Puri Saren قرار گرفته و همه روزه باز است. یوبود که به داشتن هنرمندان و صنایع دستی هنری و زیبا شهرت دارد به شما کمک می کند تا در این بازارچه انواع محصولات محلی و صنایع دستی از جمله شال‌های ابریشم، سبد، لباس‌های دست‌بافت و... را خریداری کنید. به دلیل تنوع زیاد محصولات و رنگارنگی و سرزنده بودن این بازارچه می توانید محصولات و سوغاتی های مناسب را در این بازار برای نزدیکان خود خریداری کنید. می توانید در این بازارچه برای قیمت مناسب چانه زنی کنید اما جوری به توافق برسید که هم شما هم فروشنده راضی باشید.

مراکز خرید بالی ، بازارچه‌‌ی هنری یوبود بالی

 

۳مرکز خرید کوتا بالی

اگر عاشق خرید و قدم زدن در فضایی لوکس با معماری زیبا در کنار ساحل هستید پیشنهاد ما به شما مجموعه کوتا است. مکانی که انواع برندهای معروف را با بوتیک های کوچک و بزرگ در خود جای داده است یک مجموعه بی‌نظیر با معماری چشم‌نواز، که بهشت علاقه مندان به خرید است؛ معماری این مجموعه در کنار ساحل به گونه ای است که حتی در بین ساختمان ها آب جمع می شود و خرید را برای گردشگران هیجان انگیز می کند. مغازه های پوشاک و وسایل ورزشی و اسباب بازی فروشی جز اصلی ترین فروشگاه های این مجموعه هستند. اگر مشتاق به تست کردن غذاهای جدید هستید رستوران های بین المللی این مجموعه با غذاهای گوناگون پذیرای شما هستند. .

ساعت کاری : مغازه‌های کوتا معمولا بین ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستند.

مراکز خرید بالی ، مجموعه کوتا بالی

 

۴مرکز خرید مال بالی گالریا

یکی دیگر از مراکز خرید بالی مجموعه مالی بالی گالریا است . اگر به دنبال مکانی خانوادگی می گردید که در آن خرید کنید ، غذا میل کنید و بازی کنید انتخاب درستی کرده اید. اغلب محلی ها هر هفته به اینجا می آیند و به آن پاساژ خانوادگی می گویند چون با امکانات زیادش سلیقه کودک و جوان و پیر را برآورده می کند. می توانید به رستوران های سربازش سر بزنید و خواراکی های محلی بالی را نوش جان کنید. این را هم بدانید که فروشگاه های برند این مجموعه چندان هم ارزان نیستند و برای خرید از آن ها باید پول به اندازه کافی داشته باشید. 

ساعت کاری : این مجموعه بین ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز می باشد.

مراکز خرید بالی ، مال بالی گالریا

 

۵پاساژ لیپو بالی

اگر به دنبال مکانی خنک می گردید تا از گرمای روز دور باشید پاساژ لیبو این امکان را برای شما فراهم می کند، می توانید به این پاساژ بروید و در خنکای مطلوبش طعم خرید را هم بچشید. اگر به دنبال خرید شیک و امروزی هستید به لیپو سر بزنید و از قیمتهای متنوعش استفاده کنید. در پاساژ لیپو، می‌توانید پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، ساعت و جواهرات و وسایل الکتریکی را یکجا پیدا کنید و هم از برندهای معروف خرید کنید و هم از تولیدات داخلی. این پاساژ یک سالن سینما هم دارد که گردشگران و افراد محلی برای دیدن فیلم های روز هالیوود به آن جا می روند. 

ساعت کاری : پاساژ لیبو بین ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب باز می باشد.

مراکز خرید بالی ، پاساژ لیپو

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. حالا اگر قصد سفر به بالی دارید بر روی لینک تور بالی کلیک نمایید. یادتان باشد در سفر به شهر بالی شما از مراکز خرید بالی دیدن کنید.