5 مرکز خرید قونیه که در سفر به قونیه باید دید 

امروزه قونیه یکی از شهر های با اهمیت ترکیه به شمار می رود که سالانه میزبان گردشگران زیادی به خصوص از کشور عزیزمان ایران است. مراکز خرید قونیه یکی از جاذبه های مهم این شهر است که سر زدن به هرکدامشان خالی از لطف نیست. پاساژها و مراکز خرید قونیه هرکدام حرف های زیادی راجع به فرهنگ و هنر این شهر برای گفتن دارند و نیز می توان به این موضوع نیز اشاره کرد مراکز خرید قونیه با دیگر مراکز خرید دنیا رقابت می کند. اگر قصد سفر به قونیه را دارید بهتر است قبل از سفر آن ها را بشناسید. در این مقاله همراه تورلند باشید تا با بهترین مراکز خرید قونیه آشنا شوید.

1مرکز خرید کنت پلاز قونیه

مرکز خرید کنت پلازا ار معروف ترین مراکز خرید قونیه به شمار می رود چرا که فقط یک مرکز خربد نیست و مردم می توانند برای فرار از روزمرگی های زندگی به اینجا بروند و ساعات خوشی را پشت سر بگذارند. این مرکز خرید ۱۱ سالن تئاتر دارد و وجود برندهای معروفی همچون لویس (Levi’s)، کالینز (Colin’s)، فنریوم (Fenerium)، و دیگر برندها جذابیت های آن را دوچندان می کند. از جمله اجناسی که در مرکز خرید به فروش می رود می توان به لباس و کفش بچگانه، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، و ادکلن و لوازم آرایشی اشاره کرد. رستوران هاس زنجیره ای و پارکینگ با ظرفیت ۳۰۰ ماشین از دیگر امکانات این مرکز خرید است.

ساعت کار : ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

 مراکز خرید قونیه ، مرکز خرید کنت پلاز قونیه

2مرکز خرید ام ۱ قونیه

مرکز خرید ام۱، ۶۹ برند را در خود جای داده است و تمام کالاها را پوشش می دهد. در این مرکز خرید می توانید اجناسی چون جواهرات، بدلیجات، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، پوشاک بچگانه، زنانه و مردانه را ببینید. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به هایپر مارکت، فست‌فود، کافه، رستوران، کتاب‌فروشی، مراکز سرگرمی شامل سینما و پارک لونا، و مراکز سلامتی را نام برد. علاوه بر این ها در مرکز خرید ام۱، ای. تی. ام، اتاق کودک، اتاق بازی کودکان، اتاق استراحت، دستشویی مخصوص معلولان، ویلچیر، اتاق سلامت، تاکسی، پارکینگ رایگان، و مسجد نیز وجود دارد. 

ساعت کار : هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

مراکز خرید قونیه ، مرکز خرید ام ۱ قونیه

3مرکزخرید نوادا اوتلت

یکی دیگر از مراکز خرید قونیه نوادا اوتلت می باشد که علاوه بر خرید می توانید به رستوران ها، کافه ها و یا سرگرمی های این مرکز خرید سر بزنید. در نوادا اوتلت می توانید مغازه‌های کیف و کفش، اسباب‌بازی فروشی، لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی، هایپرمارکت، بدلیجات، و انواع لباس‌ها را ببینید و خرید کنید. 

ساعت کار : هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

مراکز خرید قونیه ، مرکزخرید نوادا اوتلت

4مرکز خرید کولسیت آلیسوریس قونیه

مرکز خرید کولسیت آلیسوریس نیز همانند دیگر مراکز خرید قونیه انواع برندها و مغازه ها و امکانات دیگر را در خود جای داده است. این موضوع رو هم به یاد داشته باشید که استعمال دخانیات در اینجا ممنوع است. شما می توانید به طبقه آخر این مجموعه بروید و هر نوع فست فود که میل دارید نوش جان کنید. 

ساعت کار : هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

مراکز خرید قونیه ، مرکز خرید کولسیت آلیسوریس قونیه

5مرکز خرید ارگلی پارک سایت

از دیگر مراکز خرید قونیه به مرکز خرید پارک سایت اشاره می کنیم که فضایی بسیار بزرگ با امکانات فراوان دارد. امکاناتی از جمله رستوران، سینما و مرکز بازی کودکان. 

ساعت کار : هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

مراکز خرید قونیه ، مرکز خرید ارگلی پارک سایت

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. حالا اگر قصد سفر به قونیه دارید بر روی لینک تور قونیه کلیک نمایید. برای اطلاع از تاریخ های برگزاری تورهای قونیه سراسر سال در خبرنامه تورلند ثبت نام کنید. همچنین اگر سوالی در مورد تور قونیه و جاذبه های گردشگری قونیه دارید حتما در کامنت های پایین صفحه نظرات و سوالات خود را از ما بپرسید تا همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.