معرفی ۵ نمونه از بهترین هتل های باکو

باکو پایتخت کشور آذریایجان به علت قرارگیری در موقعیت جغراقیایی مناسب و قرار داشتن در کنار دریا و هم مرز بودن با کشورمان یکی از مقاصد محبوب ایرانی‌ها به شمار می‌رود. باکو با داشتن جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیار فرهنگ متنوعش هرساله میزبان گردشگران زیادی است و از جایی که یکی از دغدغه‌های سفر اقامت‌گاه مناسب است و انتخاب هتل مناسب با توجه به بودجه سفر یکی از کارهایی است که باید با برنامه‌ریزی در سفر صورت گیرد. از همین رو در تورلند تصمیم گرفتیم تا برای مسافرانی که قصد سفر به باکو را دارند تعدادی از هتل‌ های باکو را معرفی کنیم. برای اطلاع از تور های باکو بر روی لینک تور باکو کلیک نمایید. 

هتل فور سیزن باکو

Four Season Hotel Baku

یکی از بهترین هتل های باکو که در موقعیت مناسبی قرار گرفته با ساحل دریا، شهر قدیم باکو و کاخ شیروان شاه فاصله بسیار کمی دارد هتل ۵ ستاره فور سیزن باکو با ۱۷۱ اتاق است. همه اتاق های این هتل نمای رو به دریا دارند و تا مراکز خرید باکو و موزه های باکو فاصله کمی در حدود ۵ دقیقه دارد. از امکانات هتل فور سیزن می‌توان به سرویس تور، اینترنت بی‌سیم رایگان، شاتل فرودگاه، اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ رایگان، استخر سرپوشیده، رستوران، حمام ترک، ماساژ، اسپا، سونا، سالن ورزش، چک این و چک اوت اختصاصی، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، خدمات بلیط و تور، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته و غیره اشاره کرد

آدرس : باکو، خیابان نفتچیلر

هتل های باکو ، هتل فور سیزن باکو

هتل های باکو ، هتل فور سیزن باکو

 

هتل فیرمونت باکو

Fairmont Baku, Flame Towers

هتل فیرمونت یکی از هتل های ۵ ستاره و لوکس شهر باکو است. این هتل منظره زیبایی از شهر باکو و دریا پیش چشمان شما قرار می‌دهد. همه اتاق های این هتل به داک آی پد و دستگاه قهوه‌ساز مجهز هستند و از امکانات مدرنی برخوردار هستند. یک آشپزخانه فرانسوی نیز در این هتل وجود دارد. هتل فیرمونت در فاصله کمی از از جاذبه‌های دیدنی باکو مانند کاخ شیروانشاه و ساحل دریا قرار دارد و تا فرودگاه حیدر علی اف ۳۲ کیلومتر فاصله دارد. از امکانات دیگر هتل می‌توان استخر سرپوشیده و روباز، حمام ترک، جکوزی، ماساژ، اسپا، سالن ورزش، سونا، کتابخانه، اینترنت بی‌سیم و پارکینگ رایگان، چک این و چک اوت اختصاصی، خدمات تور و رزرو، دستگاه خودپرداز، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، پرستار کودک، خدمات خشکشویی، فکس و کپی، اتاق جلسه، فضای مخصوص افراد سیگاری، سیستم تهویه متبوع، کرایه خودرو، فروشگاه هدایا، آسانسور، سوئیت ماه عسل، امکانات اتاق‌های VIP و غیره را نام برد.

آدرس : باکو، خیابان مهدی حسین

هتل های باکو ، هتل فیرمونت باکو

 

گراند هتل باکو

Grand Hotel Europe

این هتل ۵ ستاره لوکس با ۹۶ اتاق در مرکز شهر باکو قرار دارد اما با این وجود از نمای زیبای دریای خزر برخوردار است و در مجاورت مرکز تجارت بین المللی قرار دارد. کلیه فضاهای هتل و اتاق ها دارای چیدمان لوکس و زیبا هستند. از امکانات این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده و روباز، حمام ترک، جکوزی، ماساژ، اسپا، مرکز سلامت، سونا، باشگاه شبانه، اتاق بازی، رستوران، اینترنت بی‌سیم و پارکینگ رایگان، میز تور، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت اتاق و خدمات خشکشویی، فکس و کپی، اتاق جلسه، فروشگاه، شاتل فرودگاه، فضای استعمال سیگار، سیستم تهویه متبوع و ...  اشاره کرد.

آدرس : باکو، خیابان تفلیس

هتل های باکو ، گراند هتل باکو

 

هتل هایت رجنسی باکو

Hyatt Regency Baku

هتل مدرن و ۵ ستاره هایت رجنسی با ۱۵۹ اتاق از بهترین هتل های باکو به حساب می‌آید. این هتل دارای یک رستوران مجهز است که غذاهای آذربایجانی و اروپایی سرو می‌کند. هتل هایت رجنسی تا ایستگاه مترو نظامی حدود ۱۵ دقیقه و تا فرودگاه حیدر علی اف با وسیله نقلیه ۲۰ دقیقه فاصله دارد. از امکانات دیگر هتل می‌توان  استخر سرپوشیده و روباز، جکوزی، اسپا، مرکز سلامت، سونا، راکت بال، پینگ پونگ، زمین بازی، زمین تنیس، رستوران، اینترنت بی‌سیم و پارکینگ رایگان، میز تور، دستگاه خودپرداز، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، پرستار کودک، خدمات خشکشویی، اتاق جلسه، شاتل فرودگاه، سیستم تهویه متبوع، فروشگاه، آسانسور، سالن زیبایی و غیره را نام برد.

آدرس : باکو، خیابان ازمیر

هتل های باکو ، هتل هایت رجنسی باکو

 

هتل اینتوریست باکو

Intourist Hotel Baku Autograph Collection

یکی دیگر از هتل های باکو که در فاصله ۲۰۰ متری از دریا قرار دارد هتل اینتوریست است. این هتل تا قلعه دختر بیست دقیقه (پیاده)، تا موزه فرش ۹۰۰ متر و تا ایستگاه قطار و فرودگاه به ترتیب ۴.۵ کیلومتر و ۲۶ کیلومتر فاصله دارد. از دیگر امکانات هتل اینتوریست می‌توان ماساژ، اسپا، سالن ورزش، دوچرخه، کتابخانه، رستوران، اینترنت بی‌سیم و پارکینگ رایگان، چک این و چک اوت اختصاصی، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و نظافت اتاق، فکس و کپی، اتاق جلسه، فضای تماشای تلویزیون، شاتل فرودگاه، فضای استعمال سیگار، سیستم تهویه مطبوع و ... را نام برد.

هتل های باکو ، هتل اینتوریست باکو

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. حالا اگر قصد سفر به باکو دارید بر روی لینک تور باکو کلیک نمایید. برای اطلاع از تاریخ های برگزاری تورهای باکو سراسر سال در خبرنامه تورلند ثبت نام کنید. همچنین اگر سوالی در مورد تور باکو و جاذبه های گردشگری باکو دارید حتما در کامنت های پایین صفحه نظرات و سوالات خود را از ما بپرسید تا همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.