بهترین مراکز خرید باکو ، برترین مراکز خرید باکو را بشناسید

باکو به عنوان پایتخت کشور آذربایجان یکی از مقاصد گردشگری است که طی یک دهه گذشته گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. شهر باکو به سبب وجود مراکز خرید مدرن که با رقیبان خودش در کشورهای اطراف برابری می‌کند مورد توجه مسافرانی قرار گرفته که از خرید کردن لذت می‌برند. مراکز خرید لوکس بزرگ در کنار بازارها ومغاره‌های کوچک و قدیمی ترکیب بسیار جالبی است و می‌توانید از آخرین محصولات مد گرفته تا صنایع دستی و اشیای عتیقه را به آسانی خریداری کنید. البته سوغات سنتی باکو طرفداران بیشتری دارد. اگر قصد سفر به باکو را دارید در این مقاله با تورلند همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین مراکز خرید باکو آشنا کنیم.  برای اطلاع از تور های باکو بر روی لینک تور باکو کلیک نمایید. 

1مرکز خرید ۲۸ مال باکو

یکی از مراکز خرید محبوب باکو ۲۸ نام دارد که در کنار ایستگاه مترو به اسم ۲۸ مه قرار گرفته و اسم این مرکز خرید هم از همین گرفته شده است. در این مرکز خرید حدود ۷۰ برند معتبر محلی و بین‌المللی قرار دار از گپ و مانگو گرفته تا سواروسکی، سواچ و خیلی‌های دیگر. این مرکز خرید ۵ طبقه تعدادی هم کافه رستوران دارد و اینکه محبوب‌ترین سینمای باکو هم در این مرکز خرید می‌باشد.

مراکز خرید باکو ، مرکز خرید ۲۸ مال باکو

۲مرکز خرید مترو پارک باکو

یک مرکز خرید با نمایی جالب و مدرن که حتما نظرتان را جبل می‌کند. این مجموعه در خیابان تبریز و روبه‌روی ایستگاه مترو نریمانف قرار دارد و بکی دیگر محبوب‌ترین مراکز خرید باکو است. اگر در بازار ۲۸ برند مورد علافه‌تان را پیدا نکردید در این جا حتما پیدا خواهید کرد. در این مرکز حدود ۶۰ برند پوشاک و اکسسوری از قبیل بنتون، سیسلی، مانگو، پینک، ورا مودا و خیلی های دیگر وجود دارد. طبقه‌های پنجم و ششم مخصوص بجه ها است و با امکاناتی مثل زمین بازی هپی لند، بولینگ و یک گیم نت مجهز حسابی سرگرم کننده است. اگر دنبال خرید برندهای تخفیف دار هستید بهتر است تا در اواخر فصل سری به این مرکز بزنید.

مراکز خرید باکو ، مرکز خرید مترو پارک باکو

۳مرکز خرید پارک بلوار باکو

این مرکز خرید در بلوار باکو قرار دارد. محلی سرسیز و معروف در کنار ساحل که عصرها همه در آنجا جمع می‌شوند و می‌توانید ساحل دریا را ببینید، قایق‌سواری کنید و قدم بزنید و دست آخر هم سرگرم خرید و گشت و گذار در این مرکز که یکی از معروف‌ترین مراکز حرید باکو است بپردازید. برندهای معروفی چون آدیداس، نایک، دبنهامز و فسیل در اینجا شعبه دارند و بجز این‌ها شش سالن سینما و تفریحاتی هم برای بچه‌ها در این مرکز قرار دارد.

مراکز خرید باکو ، مرکز خرید پارک بلوار باکو

۴مرکز خرید پورت باکو

یکی دیگر از مراکز خرید باکو که جدیدترین و بزرگترین آنها است مرکز خرید پورت باکو است. این مرکز خرید در سال ۲۰۱۴ ساخته شد و بسیار محبوب است. مرکز خرید پورت به عنوان بهشت مراکز خرید این شهر به حساب می‌آید و شامل سه طبقه است که در طبقه همکف آن برندهای لوکس همچون آرمانی، بربری، کلوئه، رالف لارن، مکس مارا، تگ هوئر و تیفانی شعبه دارند و در طبقه اول آن برندهای معمولی‌تر و محبوب دیزل، تاپ‌شاپ و ماسیمو دوتی شعبه دارند. در طبقه دوم هم چند برند دیگر و کافه ها و رستوران ها قرار دارند. به صورت کلی پورت باکو با کلاس‌ترین و بین‌المللی‌ترین مرکز خرید باکو به حساب می‌آید.

مراکز خرید باکو ، مرکز خرید پورت باکو

۵مرکز خرید گانجلیک باکو

گانجلیک یک مرکز تجاری تفریحی است که در شمال مرکز باکو قرار دارد و ۵۰ هزار متر مربع وسعت آن است. مرکز خرید گانجلیک در کنار استادویم فوتبال توفیق بهرامف قرار گرفته است و از طریق ایستگاه متروی گانجلیک به راحتی قابل دسترس است. در این مجموعه می‌توانید انواع برندهای معروف داخلی و خارجی را ببینید و تراسی هم با چم‌اندازی زیبا از شهر در اختیار شما قرار می‌دهد. امکانات دیگر این مجموعه شامل رستوران، کافه، سینما و سالن بولینگ می‌باشد.

مراکز خرید باکو ، مرکز خرید گانجلیک باکو

۶بازار بزرگ باکو

بازارهای بزرگ در باکو یکی از مکان های جالب و دیدنی هستند که می‌توانید علاوه‌بر خریدن سوغات و صنایع دستی و اجناس سنتی با فرهنگ و تاریخ مردم آذربایجان نیز آشنا شوید. در این بازارها می‌توانید در محیطی جالب و دیدنی محصولات متنوعی را خریداری کنید اگر هم کمی در چانه زدن ماهر باشید می‌توانید تخفیف‌های خوبی بگیرید.

مراکز خرید باکو ، بازار بزرگ باکو

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. حالا اگر قصد سفر به باکو دارید بر روی لینک تور باکو کلیک نمایید. برای اطلاع از تاریخ های برگزاری تورهای باکو سراسر سال در خبرنامه تورلند ثبت نام کنید. همچنین اگر سوالی در مورد تور باکو و جاذبه های گردشگری باکو دارید حتما در کامنت های پایین صفحه نظرات و سوالات خود را از ما بپرسید تا همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.