معرفی ۵ نمونه از بهترین هتل های ایروان

ایروان پایتخت ارمنستان شهری با فرهنگ و تاریخی غنی که شاهد حکمرانی‌ها، پادشاهان و جنگ‌ها و حمله‌های بسیاری بوده و داستان‌های زیادی برای گفتن دارد. ایروان شهری است ۱۰۰ ساله که با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی خودش در کنار طبیعت بکر و زیبایی که دارد گردشگران زیادی را به خودش جذب می‌کند. از طرفی انتخاب هتل مناسب همیشه یکی از دغدغه‌های هر سفری است. اگر قصد سفر به ایروان را دارید برای آشنا شدن با بهترین هتل های ایروان در مقاله همراه تورلند باشید. برای اطلاع از تور های ایروان و ارمنستان بر روی لینک تور ایروان و تور ارمنستان کلیک نمایید.

1هتل رادیسون بلو ایروان

Radisson BLU Hotel Yerevan

یکی از هتل‌های مجلل ایروان هتل ۵ سناره رادیسون بلو با ۱۴۲ اتاق است که با قرار گرفتن در موقعیتی خیلی خوب چشم اندازهای فوق‌العاده‌ای از کوه‌های آرارات پیش چشمان شما قرار می‌دهد. با امکانات فوق‌العاده‌ای که در اختیار شما قرار می‌دهد لحظاتی به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. می‌توانید با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به پارک پیروزی برسید و شب‌ها از قدم زدن و استراحت در آن لذت ببرید. دکوراسیون زیبای هتل که ترکیبی از سنت و مدرنیته است فضایی دلچسب را برای شما فراهم می‌کند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی‌بار هستند. اتاق‌ها دارای یک حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و آرایشی نیز هستند. هتل رادیسون ۲ رستوران دارد که در یکی می‌توانید غذاهای لذیذ ارمنی که بیشتر رنگ و شکل اروپایی در آن‌ها وجود دارد میل کنید و در دیگری انواع ساندویچ‌ها و برگرها در کنار سالادهای متنوع. مهمانان می‌توانند از مرکز سونا و اسپا حرفه‌ای این هتل بعد از گشت و گذار در شهر استفاده کنند و خستگی خود را به در کنند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، خدمات آرایشی، اتاق بازی، زمین تنیس، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته و ... اشاره کزد.

آدرس : Azatutyan Avenue 2/2, 0037 Yerevan, Armenia

هتل های ایروان ، هتل رادیسون بلو ایروان

۲هتل قفقاز یا کاکاسوس

هتل ۵ ستاره قفقاز با ۴۶ اتاق یکی از مناسب‌ترین هتل های ایروان بخصوص از لحاظ هرینه است که حتی شما هزینه‌ای کمتر از یک هتل ۴ ستاره را ‌می‌پردازید. هتل قفقاز موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌ای دارد چرا که در قسمت شمال غربی شهر ایروان در کنار تپه‌ای سرسبز و رویایی قرار گرفته است و برای کسانی که با ماشن شخصی سفر می‌کنند بسیار مناسب است. در طراحی داخلی هتل به راحتی می‌توانید رنگ و بوی سنتی ارمنستان را حس کنید و تراس‌های زیبای این هتل برای استراحت در شب و نوشیدن چای فوق‌العاده است. در رستوران هتل قفقاز می‌توانید از غذاهای محلی و سنتی ارمنستان که سرو می‌شوند لذت ببرید و هرروز از خوردن صبحانه‌ای که به شکل سنتی سرو می‌شود لذت ببرید. می‌توانید ار امکانات استخر و سونا این هتل هم استفاده کنید و روزی زیبا را داشته باشید. البته این هتل اتاق سمینار و کنفرانس هم دارد که برای برگزاری جلسات کاری بسیار مناسب است. از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، زمین بازی کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته و ... را نام برد.

آدرس : Ashtarak Highway next to Vahakni Resident, 2413 Yerevan, Armenia

هتل های ایروان ، هتل قفقاز یا کاکاسوس

۳هتل گرند ایروان

Grand Hotel Yerevan

یکی دیگر از هتل های ایروان که بسیار لوکس و کجلل است هتل ۵ ستاره گرند ایوان با ۱۰۴ اتاق است. این هتل از موقعیت خوبی برخوردار است شما به راحتی به میدان اصلی شهر و مراکز خرید دسترسی داشته باشین. طراحی داخلی هتل و اتاق ها و رنگ بندی مهندسی شده آنها بسیار چشمگیر است و آرامش خاصی را برای شما فراهم می‌کند. می‌نوانید در یکی از رستوران های هتل از غذاهای محلی و سنتی مدیترانه‌ای لذت ببرید و در رستوران ایتالیایی این هتل که نمایی پاناروما از شهر دارد، لذت خوردن پاستا یا پیتزاهای مخصوص ایتالیایی را خواهید بچشید و همینطور در باغ هتل به همراه موسیقی زنده یک میان وعده عالی را تجربه کنید. و در اوقات فراغت هم می‌توانید از امکانات استخر و سونا به همراه ماساژ درمانی استفاده کنید و لذت ببرید. از امکانات دیگر هتل می‌توان به تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته و ... اشاره کرد.

آدرس : Abovian Street 14, 0001 Yerevan, Armenia

هتل های ایروان ، هتل گرند ایروان

هتل های ایروان ، هتل گرند ایروان

۴هتل الکساندر ارمنستان

The Alexander, a Luxury Collection Hotel

هتل الکساندر یکی ار هتل های متمایزی است که می‌توانید در ایروان به آنجا بروید. این هتل ۵ ستاره با ۱۱۴ اتاق و دسترسی عالی که به شهر و دیدنی‌هایش دارد آن را به هتلی محبوب در نزد مسافران تبدیل کرده است. این هتل ۱۲ طبقه دارد و امکانات بی نظیرش آن را از بقیه هتل های ایروان جدا می‌کند. رستوران این هتل در طبقه آخر قرار دارد و چشم‌انداز بی نظیرش لذت غذا خوردن را چند برابر می‌کند. در طراحی داخلی هتل از دکور مدرن و اجسام هندسی خاصی استفاده شده است و اتاق نشمن و فصای دلباز اکثر اتاق‌ها محیطی آرام را برای شما به وجود آورده است. هتل برای رفاه بیشتر مسافران امکانات استخر و اسپا هم دارد که می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید و همچنین  اتاق کنفرانس نیز برای جلسات کاری یا سمینارهای کوچک استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل الکساندر می‌توان به تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی و ... اشاره کرد.

آدرس : Abovyan Street 3/4 , 0001 Yerevan, Armenia

هتل های ایروان ، هتل الکساندر ارمنستان

هتل های ایروان ، هتل الکساندر ارمنستان

۵هتل گلدن پالاس بوتیک ایروان

Golden Palace Boutique Hotel

هتل گلدن پالاس بوتیک ایروان یکی دیگر از هتل‌های لوکس و مجلل ایروان است که اقامتی بیادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.این هتل ۵ ستاره با ۳۶ اتاق در موقعیت مناسبی از شهر قرار گرفته است که هم دسترسی آسانی به مغاره‌ها و رستوران‌های شهر دارید و هم به شبکه حمل و نقل عمومی نزدیک هستید از طرفی هم این هتل نمایی زیبا از خیابان‌های قدیمی شهر و کوه‌های آرارات پیش چشمان شما قرار می‌دهد. طراحی لوکس و سلطنتی همه‌جای این هتل را در برگرفته است و اتاق ها با مبلمان شیک با منبت‌کاری‌های ظریف و فرش‌های زیبا تزئین شده‌اند و همگی دلیل کافی برای رضایت مسافران هستند. رستوران این هتل بی‌نظیر است و انتخاب غذا از منوی متنوع سرآشپز را حتمن به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین برای رفاه بیشتر هم می‌توانید از امکانات استخر و اسپا هتل که برای شما فراهم شده است بهره ببرید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان راس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی و ... را نام برد.

آدرس : 11 Northern Avenue, 0010 Yerevan, Armenia

هتل های ایروان ، هتل های ایروان ، هتل های ایروان ، هتل الکساندر ارمنستان

هتل های ایروان ، هتل های ایروان ، هتل های ایروان ، هتل الکساندر ارمنستان

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. حالا اگر قصد سفر به ایروان دارید بر روی لینک تور ایروان کلیک نمایید. برای اطلاع از تاریخ های برگزاری تورهای باکو سراسر سال در خبرنامه تورلند ثبت نام کنید. همچنین اگر سوالی در مورد تور ایروان و جاذبه های گردشگری ایروان دارید حتما در نظر های پایین صفحه نظرات و سوالات خود را از ما بپرسید تا همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.