بهترین مراکز خرید ایروان ، تفریح و خرید در ایروان

خرید کردن از جمله تفریحاتی است که گردشگران در هر شهری که باشند حتما به دنبال آن می‌روند. ایروان به عنوان پایتخت ارمنستان هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند پس بهتر است اگر قصد سفر به ایروان را دارید از قبل با بهترین مراکز خرید ایروان آشنا شده باشید تا در حد امکان در طول سفر در وقت خودتان صرفه‌جویی کنید. امکانات بسیاری در ایروان فراهم است. از دست­فروشان که دارای اجناس ایرانی و چینی هستند گرفته تا فروشگاه های لوکس و مجلل صنایع دستی و لباس های زیبا و گرانقیمت که دارای تنوع برند های مختلف است. در این مقاله با تورلند همراه باشید تا بهترین مراکز خرید ایروان را به شما معرفی کنیم. برای اطلاع از تور های ایروان و ارمنستان بر روی لینک تور ایروان و تور ارمنستان کلیک نمایید.

1مرکز خرید ورنیساژ ایروان

Vernissage Yerevan

اگر به دنبال صنایع دستی از جمله هنرهای چوبی، فرش‌های دست‌بافت، جواهرات و غیره هستید بازار ورنیساژ انتخاب خوبی است. بازار ورنیساژ بین خیابان‌های هانراپتوتیان و خانجیان قرار گرفته است که از خصوصیاتش این است که در فضای باز قرار دارد و این نکته را هم باید بدانید که بازار ورنیساژ تنها آخر هفته‌ها باز است.

مراکز خرید ایروان ، مرکز خرید ورنیساژ ایروان

مراکز خرید ایروان ، مرکز خرید ورنیساژ ایروان

۲مرکز خرید دالما گاردن

Dalma Garden Mall

یکی از مراکز خرید ایروان که اولین مرکز خرید افتتاح شده در ارمنستان است دالما گاردن نام دارد. این مرکز خرید در نزدیکی تپه زیزرناکابرت قرار دارد. در دالما گاردن می‌توانید برندهای معروفی مثل لویز، زارا، مارکس اند اسپنسر، تاپ‌شاپ، پول اند بیر، و غیره را ببینید و اجناسی چون لباس زنانه، مردانه و بچگانه، جواهرات، لوازم آرایش، وسایل الکترونیکی و غیره را تهیه کنید. از امکانات دیگری که این مرکز خرید دارد می‌توان به سینما و بولینگ و رستورن‌های آن اشاره کرد. حتما به رستوران‌های این مجموعه سر بزنید و انواع غذاها، فست ‌فودها و دسرها در این رستوران‌ها امتحان کنید.

مراکز خرید ایروان ، مرکز خرید دالما گاردن

۳مرکز خرید مترونوم

Metronome Shoppinh Center

یکی دیگر از مراکز خرید معروف و بسیار جذاب ایروان مرکز خرید متروتوم است. این مرکز خرید در خیابان ایساهاکیان قرار گرفته است و شما علاوه بر خرید هرآنچه که می‌خواهید می‌توانید در این مرکز خرید یک روز عالی را سپری کنید و از امکانات تفریحی و سرگرم کننده آن استفاده کنید.

مراکز خرید ایروان ، مرکز خرید مترونوم

مراکز خرید ایروان ، مرکز خرید مترونوم

۴مرکز خرید تشیر استریت شاپینگ گالری

Tashir Street Shopping Gallery

اگر برای خرید کردن در ایروان به دنبال یک مکان نو و مدرن می‌گردید سری به مرکز خرید تشیر استریت بزنید. این مرکز خرید در پایین خیابان نورث اونیو (North Avenue) قرار گرفته است و شما می‌توانید از ۶ درب ورودی که همگی در همین خیابان هستند به وسیله آسانسور یا پله برقی وارد این مجموعه شوید. این مجموعه ۷۰ مغازه به همراه کافی‌شاپ ها و یک مرکز نگهداری کودکان دارد. می‌توانید برندهای معروف و مختلفی را ببینید و اجناسی مثل پوشاک، عطر، جواهرات، کالاهای الکترونیکی و غیره را خریداری کنید. این فروشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب باز است.

مراکز خرید ایروان ، مرکز خرید تشیر استریت شاپینگ گالری

۵مرکز خرید ایروان مال

Yerevan Mall

مرکز خرید ایروان مال در زمستان سال ۲۰۱۴ افتتاح شد. این مرکز خرید با ۱۲۰ فروشگاه در ۳ طبقه در خیابان آرشاکونیاتس (Arshakunyats) قرار دارد. با وجود رستوران‌ها، کافه‌های متعدد و مراکز تفریحی ویژه کودکان این مرکز خرید تبدیل به یکی از رقبای جدی «دالما گاردن» شده است. از برندها و فروشگاه‌های معروف این مرکز خرید می‌توان برشکا، اکسسوریز، بالنو، کرفور، جوردانو، لیوایز، زارا و پولو را نام برد. این فروشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

مراکز خرید ایروان ، مرکز خرید ایروان مال

۶گالری هنری دالان

Dalan Art Gallery

اگر به دنبال  آثار هنری، سوغات و هنرهای دستی اصل در ایروان هستید به این گالری هنری سر بزنید و یا حتی اگر به دنبال خرید نیستید می‌توانید برای تفریح به اینجا بروید و از دیدن آثار آن لذت ببرید. این گالری هنری در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد و یکی از جذاب ترین مراکز خرید آثار هنری ایروان است. این گالری همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب باز است.

مراکز خرید ایروان ، گالری هنری دالان

۷خیابان شمالی ایروان

Northern Avenue

یکی از مراکز خرید و پیاده‌روی در ایروان خیابان شمالی است و می‌توانید در دو طرف این خیابان سنگفرش شده فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی را ببینید. مغازه‌های این خیابان از صبح تا نیمه شب باز هستند.

مراکز خرید ایروان ، خیابان شمالی ایروان

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. حالا اگر قصد سفر به ایروان دارید بر روی لینک تور ایروان کلیک نمایید. برای اطلاع از تاریخ های برگزاری تورهای باکو سراسر سال در خبرنامه تورلند ثبت نام کنید. همچنین اگر سوالی در مورد تور ایروان و جاذبه های گردشگری ایروان دارید حتما در نظر های پایین صفحه نظرات و سوالات خود را از ما بپرسید تا همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.