مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

پارک ملی مارانهائو برزیل

به عنوان یکی از زیبا ترین مقاصد در کشور برزیل، Maranhenses ترکیب کیلومتر و کیلومتر از تپه های خال خال میباشد که توسط استخر آب شیرین، گاهی اوقات به رنگ آبی، گاهی سبز دیده میشود. شما میتوانید بهشت واقعی را بین ماه های ژوئن و سپتامبر پر برکت مشاهه کنید.

این پارک ملی مارانهائو در منطقه Maranhao در کناره ساحلی شمال برزیل واقع شده است و با محیط ۲۷۰ کیلومتر و  ۵۸۴ هکتار مساحت است. این پارک دارای استخر های آب شیرین, شنی طبیعی , نمکزار , تپه های وسیع شنی و مرداب های شور و خط ساحلی اقیانوس میباشد.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۰۱ (۱)

آب و هوای خشک نیمه مرطوب، با میانگین سالانه دما ۲۶ درجهc  است . با وجود این صحرا مانند پارک، آب و هوای منطقه دو فصل متمایز: فصل بارانی، که از ژانویه تا ژوئیه اجرا می شود، و یک فصل خشک، از اوت تا دسامبر. باران به کنترل رطوبت در منطقه و تشکیل دریاچه ها کمک می کند. بین دسامبر و ژانویه، و گاهی حتی در پایان ماه فوریه، در طول دوره گذار بین فصول بارانی و خشک، ورق مارانهائو گاهی خشک، باعث استخر مایل به آبی یا سبز ناپدید می شوند. میانگین بارش در سال ۱۹۹۷ و ۱۹۹۸ به ترتیب ۷۸۳٫۳ و ۹۹۱٫۸ میلی متر بود .

۰۲ (۱)

نکته بسیار عجیب راجع به این بیابان این است که در ماه های خشک سال همه ی تالاب ها و دریاچه ها خشک میشوند ولی دوباره در ماه های بارانی دریاچه ها پر از آب و ماهی می شوند. دلیل این امر این است که در بعضی قسمت های نفوذ ناپذیر بیابان قسمت های مرطوب باقی میماند و بعد از بارش این ماهی های خفته در گل و لای دوباره به دریاچه ها میایند.

۰۴

ساکنان این مناطق سرخپوستان بودند و امروزه نیز عده ای از ساکنان این منطقه در ماه های پر بارش به ماهیگیری در این پارک میپردازند و در طول فصل خشک اینجا را ترک میکند.

۰۵

چندین راه برای رفتن به پارک وجود دارد قابل دسترس ترین آن  اتوبوس هایی است که به طور منظم توریست ها را جا به جا میکنند. پارک ملی بسیار گسترده است و از آنجا که از ماهیت پارک متفاوت است،هیچ جاده دسترسی مستقیم ندارد و ورود بسیاری از وسایل نقلیه مجاز نیست. ورود به این پارک به طور انحصاری توسط کامیون درایو ۴ چرخ ساخته شده است و همچنین با قایق هم میتوان جا به جا شد.

۰۶

شما در این پارک میتوانید به تفریحات آبی بپردازید و شگفتی های این پارک را در یابید ممکن است یک تپه ۴۰ متری را بالا بروید تا بتوانید یک دریاچه کریستالی زیبا را ببینید.میتوانید در پارک کمپ زده و از شب صحرا لذت ببرید.

۰۷

۰۸

۰۹

۱۰

۱۱

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

پارک ملی مارانهائو برزیل
4 (80%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *