مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

دلهره آورترين جاذبه توريستي نروژ

معروف ترين و دلهره آورترين جاذبه توريستي نروژ Preikestolen که از معروف ترين جاذبه هاي توريستي نروژ است، در نوع خود به عنوان يکي از برترين و شايد دلهره آورترين مناظر دنيا نيز محسوب مي شود.

مساحت سطح بالاي اين صخره که تقريبا مسطح است، حدود ۲۵ متر (۸۲ فوت) مربع است. براي رسيدن به لبه پرتگاه يا همان بالاترين سطح صخره Preikestolen حدود ۳٫۸ کيلومتر پياده روي لازم است که حدود ۳ الي ۴ ساعت زمان نياز دارد.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۰۱

Preikestolen يا Prekestolen، نيز با ترجمه انگليسي منبر يا منبر سنگی یا صخره ای شناخته شده است، يک جاذبه توريستي معروف نروژ است. اين يک صخره شيب دار در مقابل فلات Kjerag(سنگ کوچک بین دو صخره) تشکیل شده است.

۰۲

توریست های این جاذبه همه ساله در حال افزایش است, با بين ۱۵۰،۰۰۰ و ۲۰۰،۰۰۰ بازديد کنندگان در سال ۲۰۱۲ و آن را يکي از جاذبه هاي توريستي طبيعي با بيشترين بازدید میشناسند.با توجه به افزايش محبوبيت آن است، در حال حاضر يک پروژه در راه, براي بهبود مسير این جاذبه در حال انجام است.که تنها از طريق يک ۳٫۸ کيلومتر (۲٫۴ مايل)  قابل دسترس میشود.

۰۳

Preikestolen در رگلند، شهرستانی در غرب نروژ واقع شده است. اين شهرستان استاوانگر، با تعدادي از پروازهاي مستقيم بين شهرستانهای اروپا دسترسی بسیار آسان است و Preikestolen حدود يک ساعت از استاوانگر, توسط کشتي و ماشين واقع شده است و بقیه راه حدود ۳-۴ ساعت پیاده روی دارد.دسترسي از طريق جاده RV13 و کشتي از تاو است. جاده معمولا باز و کشتي در طول سال در حال مسافربری است. با اين حال، در زمستان به علت برف، پیاده روی تا بالای این صخره بسیار دشوار است.

۰۴

پياده روي به Preikestolen در مکان هاي بسيار تند است. مسير شروع در Preikestolhytta مي شود، در ارتفاع حدود ۲۷۰ متر (۸۸۶ فوت) بالاتر از سطح دريا و صعود تا ۶۰۴ متر (۱۹۸۲ فوت) است. افزايش ۱-۳ ساعت بسته به تجربه و سطح تناسب اندام افراد طول مي کشد.

۰۵

پياده روي در زمستان و بهار توصيه نمي شود زماني که برف و يخ وجود دارد، و مسير ممکن است لغزنده باشد. بهترين فصل براي پياده روي , از آوريل تا اکتبراست. کفش هاي محکم کوهنوردی, بارانی برای باران های پیش بینی نشده برای افزايش ایمنی و سلامت توصيه مي شود.

۰۶

مسیر دیگر این جاذبه از اواسط ماه ژوئن تا اواسط آگوست است، يک کشتي گردشگري از Lauvvik (NL) به Lysebotn که در زير منبر صخره ای عبور مي کند. يک جايگزين ارزان تر و بسيار محبوب است که به شما توصيه می کنیم. در خارج از فصل تابستان، آب و هوا ممکن است مرطوب و سرد، ابی باشد و مانع دیده شدن این صخره شود. این کشتي در چند اسکله کوچک در راه در داخل و خارج متوقف مي شود،در ایستگاه پایانی Lysefjord میباشد.

۰۷

۰۸

۰۹

۱۰

۱۱

۱۲

۱۴

۱۵

۱۶

۱۷

۱۸

۱۹

۲۰

۲۱

۲۲

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

دلهره آورترين جاذبه توريستي نروژ
4 (80%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *