مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

فستیوال برج های انسانی در اسپانیا

برخی از شهرهای اسپانیا هرساله میزبان رقابت های برج انسانی معروف به “Castellers” است. در این رقابت ها، گروه های داوطلب با روش های کاملا حساب شده تلاش می کنند بلندترین و پیچیده ترین برج انسانی را به نمایش بگذارند.

یکی از جالبترین و قدیمی ترین فستیوال های اسپانیا که هر ساله برگزار می شود جشنواره برجهای انسانی است که همه ساله در منطقه کاتالونیای اسپانیابرگزار می‌شود. در این مراسم سنتی، افرادی که از لحاظ جسمی بنیه و توان کافی دارند به یکی از استادیوم های اصلی و از پیش تعیین شده شهر رفته و به طرز شگفت آوری به هم متصل می شوند. این اتصال به گونه ای است که ارتفاع پیدا کرده و در نهایت شبیه به برجی انسانی میشوند. این مراسم بازتابی جهانی در تمام دنیا داشته و سالانه افراد زیادی برای دیدن این مراسم با شکوه به این استادیوم می آیند.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۰۱

تیم های شرکت کننده از شهرهای مختلف اسپانیا به دور هم جمع می شوند و به دسته های ۵۰ تا ۱۰ نفره تقسیم می گردند که به آنها colles castelleres میگویند.بعد از آغاز مسابقه تیمی که موفق شود به ارتفاع بالاتری دست پیدا کند از جوایز نفیسی برخوردار می گردد. بعد از پایان اجرای مسابقه و هنگام پائین آمدن افراد از برج انسانی معمولا دست و پای زیادی شکسته می‌شود.

۰۲

ریشه های این سنت(کاتالان)ساختمان برج انسانی به قرن ۱۸ برمی گردد. آن را در شهر کوچک Valls، که در حدود ۴۰ کیلومتری غرب بارسلونا است انجام میدادند، که ساکنان شروع به ساخت برج ها کردند, گروه های فردی (colles) به رقابت در رویدادهای ورزشی را آغاز کردند. بنابراین با این سنت خود ساختمان های بلند هم اختراع شد. در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰، یونسکو اعلام کرد که کاستلز ار شاهکارهای میراث معنوی بشریت است.

۰۳

 

۰۴

 

۰۵

۰۶

۰۷

۰۸

۰۹

۱۰

۱۱

۱۲

۱۳

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

فستیوال برج های انسانی در اسپانیا
4 (80%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *