مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

جزیره توریستی فیجی

در گذشته بسیار دور مردم ساکن جزیره فیجی آدم خوار بوده اند و کسی برای تفریح به آنجا سفر نمی کرده است, اما اکنون با اینکه سوغات فیجی چنگال های آدم خواری است ولی بی شک یکی از پر بازدیدترین و بهترین مناطق برای گذراندن تعطیلات و ماه عسل می باشد.

فیجی با نام رسمی جمهوری جزایر فیجی یک کشور جزیره‌ای در منطقهٔ ملانزی در اقیانوس آرام جنوبی است که در ۲ هزار کیلومتری جزیرهٔ شمالی زلاندنو قرار گرفته‌است. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر فیجی شهر سووا است. در فیجی سه زبان انگلیسی، فیجیایی و هندی فیجی رسمیت دارند. جمعیت فیجی ۸۶۰ هزار نفر و واحد پول آن دلار فیجی است. ۶۵ درصد مردم این کشور مسیحی، حدود ۲۸ درصد هندو و ۶ درصد نیز مسلمان‌اند.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۰۱

xفیجی با نام رسمی جمهوری جزایر فیجی یک کشور جزیره‌ای در منطقهٔ ملانزی در اقیانوس آرام جنوبی است که در ۲ هزار کیلومتری جزیرهٔ شمالی زلاندنو قرار گرفته‌است. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر فیجی شهر سووا است. در فیجی سه زبان انگلیسی، فیجیایی و هندی فیجی رسمیت دارند. جمعیت فیجی ۸۶۰ هزار نفر و واحد پول آن دلار فیجی است. ۶۵ درصد مردم این کشور مسیحی، حدود ۲۸ درصد هندو و ۶ درصد نیز مسلمان‌اند.

۰۲

در “جزیره بقا” خانه های قبیله ای وجود دارد که Sawau نامیده میشود که نامشان از هنر سنتی راه رفتن روی آتش  سرچشمه گرفته است.آن ها از روی خاکستر آتش با پای پیاده راه میروند و فریاد”O-vulo-vulo!” سر میدهند. این مراسم یکی از جاذبه های توریستی میباشد.

۰۳

و اما بهترین جزیره فیجی! لوکالا جزیره کوچک و رویایی در شرق فیجی می باشد. این جزیره که خصوصی است ۱۲ کیلومتر مربع وسعت دارد در سال ۲۰۰۳ این جزیره توسط شرکت رد بول (سازنده نوشیدنی های انرژی زا) خریداری شد.در جزیره Laucala هتل و یلاهایی لوکس با نمای جنگل های نارگیل، تپه های سبز و سواحل شنی برای اقامت مهمانان و گردشگران ساخته شده است.

۰۴

Laucala هتلی لوکس و منزوی دارای مزارع نارگیل، تپه های سبز و سواحل شنی است. این هتل, دارای خانه های ویلایی با یک، دو یا سه خواب می باشد و به صورت ویلاهای نزدیک به هم و یا جداگانه در فاصله های کافی از یکدیگر و با رعایت حریم خصوصی لازم برای مهمانان هتل ساخته شده است. شما در این جزیره میتوانید به باشگاه رفته و ورزش هایی مفرح مانند: اسب سواری ,گلف ,غواصی و… را انجام دهید یا لب استخر ها بروید و از آرامش مطلق آنجا استفاده کنید. مسلما با این طبیعت بکر و چشم انداز فوق العاده شما همه چیز را فراموش خواهید کرد.

۰۵

قیمت اتاق ها و ویلاهای این جزیره برای هر شب ۷ هزار تا ۳۶ هزار دلار می باشد. از مهمانان دائمی این اقامتگاه ها جان تراولتا هنرپیشه هالیودی را می توان نام برد.

۰۶

۰۷

۰۸

۰۹

۱۰

۱۱

۱۲

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

جزیره توریستی فیجی
4 (80%) 1 vote
۱ دیدگاه

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *