مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

کپنهاگ یکی از بزرگترین شهرهای پیاده دنیا

کپنهاگ بزرگ‌ترین شهر دانمارک است نام این شهر از نام دانمارکی به معنی “بندر بازرگانی” گرفته‌ شده است.

کپنهاگ بزرگ‌ترین شهر دانمارک است نام این شهر از نام دانمارکی به معنی “بندر بازرگانی” گرفته‌ شده است.
كپنهاگ پايتخت كشور دانمارك و از معدود شهر هاي دنياست كه در قرن بيست و يكم هنوز شبيه به قصه ها و داستان هاي افسانه اي مانده است. بناها و خانه هاي رنگي، فضاهاي سبز وسيع، رستوران ها، كافه هاي گرم و صميمي قصرهاي سلطنتي و جزايري زيبا از ويژگي هاي اين شهر منحصر به فرد است. به تازگي در سطح شهر مي توانيد بهترين معماري هاي مدرن دنيا را بيابيد. رستوران هاي بين المللي درجه ي يك در كپنهاگ به وفور پيدا مي شود. در مجموع كپنهاگ شهري بسيار تميز، امن و راحت است كه همواره در فهرست بهترين شهرهاي دنيا قرار مي گيرد.مردم كپنهاگ در عين سردي، افرادي شاد و صميمي هستند. علاقه ي زيادي به غذا خوردن و به خصوص محصولات نان دارند. تعصب خاصي نسبت به «شيوه ي زندگي يك دانماركي اصيل» از خود نشان مي دهند.
كپنهاگ داراي زمستان هاي سرد و تاريك و تابستان هاي گرم و ملايم است. بهترين زمان براي بازديد از اين شهر ميان ماه هاي ارديبهشت تا شهريور همزمان با هواي گرم، آفتابي و ملايم است. ميانگين دما در آن زمان در حدود ۲۰ درجه است و اكثر رستوران ها، كافه ها و پارك ها تا دير وقت پذيراي مهمان ها هستند.
کپنهاگ، یکی از بزرگترین شهرهای پیاده دنیاست. اگرچه این شهر با شاخصه‌های میراث تاریخی ویژه‌اش همچون یک شبکه خیابانی قرون وسطایی باریک اعتبار یافته‌ است اما به صورت مداوم در جهت بهبود کیفیت زندگی خیابانی خود در حال فعالیت بوده است.
در ۴۰ سالی که خیابان اصلی کپنهاگ “استروگت” به یک محدوده کاملاً پیاده تبدیل شده‌است، برنامه ریزان شهری گام های کوچک بی‌شماری در جهت تغییر شکل شهر از یک مکان اتومبیل مدار به یک محیط شهروندگرا برداشته‌اند. فضاهای پیاده مدار مرکزی این شهر در طی یک برنامه ۴۰ ساله از ابتدای دهه ۱۹۶۰ تا اواخر قرن گذشته به بیش از ۶ برابر افزایش یافته اند. همین اقدامات سبب شد که کپنهاگ به عنوان یکی از موفق ترین شهرهای پیاده جهان در ژوئن سال ۲۰۰۴ پذیرای پنجمین کنفرانس بین‌المللی walk21 با شعائر شهرهایی برای مردم باشد .

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

 

۰۱

۰۲

۰۳

۰۴

۰۵

۰۶

۰۷

۰۸

۰۹

۱۰

 

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

کپنهاگ یکی از بزرگترین شهرهای پیاده دنیا
4 (80%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *