مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

پرواز با زيپ لاين Zip Line

معرفی تفریحات جدید و هیجان انگیز

به زيپ لاين خوش آمديد!!! زيپ لاين يك شركت هواپيمايي نيست. هواپيما نمي تواند از لابلاي درختان پرواز كند مگر در زمان سقوط. زيپ لاين يك اسپرت يا ورزش جديد است كه شايد منشاء آن وسيله حمل و نقل در بعضي كوههاي امريكاي مركزي و جنوبي باشد كه افراد براي رفتن از يك كوه يا تپه بزرگ به كوه يا تپه بزرگ بعدي از يك كابل و آويزان شدن به كابل استفاده مي كرده اند. اكنون زيپ لاين ها با گرفتن پول از افرادي كه طالب افزودن آدرنالين خونشان هستند آنها را با كاميون يا تراكتور و تريلي به بالاي كوه هاي جنگلي برده و از آنجا آنها را توسط يك رشته زيپ لاين به محل قبلي بر مي گردانند و ۵۰ يا ۶۰ دلاري كاسبي مي كنند.
حالا شما يك كابل بين دو درخت داشتيد كه با زاويه حدود ده درجه فاصله اين دو درخت كه يكي بالاي تپه بود و ديگري پائين تر را بهم وصل مي كرد. شما با چند قلاب و پولي به اين كابل وصل مي شديد و بقيه كار بعهده نيروي جاذبه بود.
فقط اگر مي خواستيد در آسمان چرخ نخوريد توصيه مي شد كه دستكش قطور چرمي خود را در پشت سر بصورت شل بدور كابل نگاه داريد كه روي هوا نچرخيد. براي طي اين مسافت سربالايي كه ما آمده بوديم بايد چندين بار از يك زيپ لاين پياده شده و سوار بعدي مي شديم كه يا در امتداد قبلي بود و يا حتي ممكن بود ۹۰ درجه اختلاف مسير با قبلي داشته باشد.
معمولاً فاصله مان از زير پايمان بين بيست متر تا يكصد متر بود و مانند تله كابين كه گاه به تپه نزديك مي شود و گاه از زمين دور،‌ ما هم اين تجربه را بصورت باز در هواي آزاد داشتيم. مدلي كه ما داشتيم فقط يك كابل بين دو درخت بود كه عيناً شبيه تله كابين ها بود. اگر بنا به علتي اين كابل پاره مي شد اين كاسكت پلاستيكي نمي توانست براي شما كاري بكند. در مدل هاي مدرن تر از دو كابل استفاده مي شود كه اگر يكي پاره شد آن يكي بتواند شخص را در هوا حفظ بكند.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۱

همان دست شما كه به دور كابل است كه تعادل شما را حفظ كند حالت ترمز هم دارد و با مشت كردن دستتان بر دور كابل ترمز مي كنيد.  يكي از بدترين حالت ها اينست كه شما زود و قبل از رسيدن به ايستگاه و درخت بعدي كه روي آنها بالكن هايي نصب شده و فردي در آنجا مسئول گرفتن شما و انتقال شما به كابل بعدي است ترمز بگيريد و  در ميان زمين و هوا بمانيد و مجبور شويد با دستان خودتان خود را به ايستگاه بعدي بكشيد يا بايد يك راهنماي قوي هيكل خود را به شما رسانده و شما را بتواند به همراه خود به ايستگاه بعدي برساند.

۲

۳

۴

۵

۶

۷

۸

۹

۱۰

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

پرواز با زيپ لاين Zip Line
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *