مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

سیتی سنتر دبی

مرکز خرید دبی

شعبه بسیار وسیع هایپرمارکت کارفور به همراه ۱۱ سالن سینمای ساین استار و بخش بازی کودکان به نام سرزمین جادویی (Magic Planet) از جمله شاخص ترین و بزرگترین بخش های این مرکز می باشند.این مرکز با زیر بنایی حدود۳۷۰ هزار متر مربع و با بیش از ۳۰۰ فروشگاه و ۱۳رستوران و کافی شاپ از بزرگترین و اصلی ترین مرکز خرید در دبی و خاورمیانه می باشد.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۱

بخش فروشگاهی این مرکز در سه طبقه ساخته شده است. بخش اعظمی از طبقه همکف اختصاص به پارکینگ اتومبیل ها دارد. قسمت دیگری از همین طبقه نیز، به فروشگاه های عرضه کننده لوازم الکترونیکی اختصاص یافته است. سایر فروشگاه های این مرکز در طبقات اول و دوم قرار دارند.
البته برخی از فروشگاه های بزرگ این مرکز بدلیل وسعت بیشتر، در دو بخش متصل به هم در هر دو طبقه فعال می باشند.

۲

سرزمین جادویی (Magic Planet) نیز با داشتن انواع وسایل بازی از جمله جدیدترین بازیهای ویدئویی و کامپیوتری از قسمت های جذاب این مرکز برای کودکان و نوجوانان و البته بزرگسالان می باشد. در کنار این قسمت، بخش بزرگ عرضه غذاهای Fast food قرار دارد که در فضایی زیبا بصورت یک میدان بزرگ، میزبان خریداران خواهد بود. رستورانها نیز در قسمت دیگری از این مرکز قرار گرفته اند. در کنار ساختمان بخش فروشگاهی این مرکز، ساختمان هتل معروف سافیتل(متعلق به همین مرکز) و ساختمان ۱۱ طبقه اداری مرکز قرار دارند. نمایشگاه اتومبیل های تویوتا و لکسوس نیز از جمله سایر بخش های این مرکز می باشند.

۳

۴

۵

۶

۷

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

سیتی سنتر دبی
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *