مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

پارک ساحلی هیتاچی در ژاپن Hitachi

پارک ساحلی هیتاچی که به معنی “سپیده دم” است در شهر Hitachinaka ژاپن واقع شده.

پارک ساحلی هیتاچی که به معنی “سپیده دم” است در شهر Hitachinaka ژاپن واقع در سواحل Ajigaura برای پیاده روی و دوچرخه سواری فضا سازی شده است و با نمای زیبای درختان و بوته های دلنواز هر گردشگری را به وجد می آورد.
محل این پارک قبلا خانه های قدیمی بوده که توسط خلبانان آمریکایی در جنگ جهانی دوم، در سال ۱۹۴۶ بمباران شد و مقر پایگاه های نظامی ایالات متحده گردید. در سال ۱۹۷۳ به دولت ژاپن بازگردانده شد. در سال ۱۹۹۱ بخش کوچکی از پارک به مساحت ۷۰ هکتار مورد بهره برداری قرار گرفت.
در حال حاضر فضای این پارک به ۱۲۰ هکتار و در طرح توسعه به ۳۵۰ هکتار خواهد رسید. دارای بخش های مختلفی برای گذران اوقات فراغت خانواده ها از جمله شهربازی، استخر، زمین های ورزشی چند منظوره، باغ وحش و … می باشد.
وجه تمایز این پارک مدرن با دیگر پارک های هم سطح خود در ژاپن، بوستانی از انواع گل های متنوع در طول سال است که در بهار خانواده ها را برای دیدن زیبایی های این بوستان به این پارک می کشاند و مقصد بسیاری از توریست های علاقمند و دوستدار گل در سراسر جهان شده است.
پارک ساحلی با تنوع گسترده ای از باغ گل های فصلی رنگارنگ از قبیل: شکوفه های گیلاس و گل لاله در بهار، گل های نرگس و رز در اوایل تابستان، خانواده گل آهاری در تابستان، گل های جارو و کیهان در پاییز هارمونی خاصی را به فضای این پارک بخشیده است.
در هر تپه در پارک هیتاچی گل فصلی خاصی کاشته شده و وقتی چشم انداز چهار و نیم میلیون گل های نیلوفر آبی در تپه های این پارک را می بینید به گونه ای در این فضای نیلگون و یکپارچه قرار می گیرید که انگار آسمان به زمین آمده است.
شما با انواع گل های رنگارنگ و زیبا مسحور می شوید چرا که دارای بیش از یک میلیون گل نرگس زرد در میان جنگلی از درختان کاج سبز و یک میلیون گل لاله با ۱۷۰ گونه و ۴ هزار گل رز با ۱۴۰ گونه متنوع در میان درختان همانند یک فرش رنگارنگ و چشم نواز به نظر می رسد.
جشنواره hanami nemophila در تابستان هر سال (از آغاز ماه آوریل تا می) با تحت الشعاع میلیون ها گل دوست داشتنی Nemophila آبی و غوطه ور شدن در اقیانوسی از گل های بهشتی در تپه ها، گردشگران بسیاری را برای لذت بردن از این احساس آرامش به اینجا می آورد.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

 

۰۱

۰۲

۰۳

۰۴

۰۵

۰۶

۰۷

۰۸

۰۹

۱۰

۱۱

۱۲

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

پارک ساحلی هیتاچی در ژاپن Hitachi
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *