مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

عکسهای شاهکارهای طبیعت

مادر طبیعت شگفت انگیزترین خالق در دنیاست.شاهکار های آن بقدری متحیر کننده و تاثیرگذار است که گاهی بنظر می رسد که آنها بخشی از دنیای خیالی و خارق العاده ی خارج از جهان واقعی ماست.
ما در تورلند با شما هستیم تا برخی از این تصاویر خارق العاده و حیرت انگیز را که تا بحال ندیده اید با هم مرور کنیم و از دیدن زیبایی های طبیعت لذت ببریم.این تصاویر کامل غیرقابل باور هستند. کافیه یه نگاه به آنها بیاندازید.

آبشاری در زیر آب

این خطای دید، حاصل رسوب ماسه ها در امتداد ساحل Mauritius است که آنها را شبیه به یک آبشار عظیم در زیر آب نشان می دهد.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۱

۲

تابلوی نقاشی

در اصل، این یک تابلوی نقاشی که توسط یک هنرمند ترسیم شده باشد نیست. پیش زمینه ی این تصویر درختان بی جانی را در طول غروب خورشید نشان می دهد و در پس زمینه تل شنی Namibia می باشد. همانطور که میبینید بازی فریب انگیز نور و سایه ها تصویر غیر قابل باوری را افریده است.

۳

دریای خروشان و مواج

به ابرها نگاه کنید. درست مثل این است که دریای مواجی در بالای سر شماست. Undulatus asperatus نوع کمیابی از ابر است که اغلب اینگونه خشمگین بنظر میرسد.اما هرگز گول ظاهر آن را نخورید، چرا که ابرهای آسپراتوس هرگز با خود توفان یا تندباد بهمراه نمی آورند.

 

۴

۵

دریاچه ی سحرآمیز

طدریاچه ی Uyuni بخاطر ایجاد انحراف و شکست در فواصل مکانی بسیار معروف است. این پدیده بعلت عدم وجود هیچگونه شی ای در سطح آن می باشد.در طول فصول بارانی سال خاک آلکالینی دریاچه تبدیل به یک آینه بسیار عظیم می شود.ذرات نمک با لایه ی بسیار نازکی از بلور شفاف آب پوشش داده شده اند که این باعث بازتاب آسمان در آن و محو شدن کامل خط افق می گردد.

۶

۷

روی لبه ی پرتگاه

در عکس بنظر میرسد که این مرد در حال راه رفتن روی لبه ی پرتگاه است، اما در حقیقت رودخانه ای است که داخل دره Glen جریان دارد.

۸

چاه بسیار عمیق و ژرف

آیا شما هم می بینید که دو تا پسربچه در حال پریدن به درون چاهی عمیقی هستند؟ در حقیقت این عکس مربوط به چاه یعقوب (Jacob’s Well) واقع در ایالت تگزاس است.این چاه یک چشمه آب عظیم خودجوش است که قطر دهانه ی آن ۱۲ فوت و عمق آن ۳۰ فوت است. آب این چاه بقدری شفاف است که وقتی بخ داخل آن شیرجه می زنید احساس می کنید کاملن خالی است.

۹

درخت گونه

بنظر شما این یک درخت است یا بستر یک جویبار؟ خب، باید بگم که این نه درخت هست و نه یک نهر آب. این اشکال درخت گونه در باجا کالیفرنیا (Mexico) بر روی ماسه ها، بخاطر دامنه ی بالای جذر و مد در آب های کم عمق بوجود آمده اند که بنظر می رسد بخاطر جریان های قوی آب باشد.

۱۰

امواج سنگ

در مرز بین Arizona و Utah می توانید آرایش سنگ ها ی منحصر بفردی را ببینید که در طی میلیون ها سال از تل های شنی بوجود آمده اند و بتدریج تبدیل به سنگی سخت شده اند.
اثر مداوم بادها و باران ها در طولانی مدت نقش مهم و کلیدی در ایجاد این آرایش عجیب و منحصر بفرد داشته است.

۱۱

۱۲

جاده ی کوهی

در اولین نگاه به این تصویر بنظر می رسد که جاده ای در نوک قله ی این رشته کوه ها ست. در حالیکه این عکس، تصویری از رود کالورادو می باشد که قدرت بینایی ما بخاطر رنگ و سایه های رود از آن تصور اشتباهی برداشت می کند.

۱۳

۱۴

گردباد سوزان

چیزی که شما در اینجا می بینید تصویر یک گردباد سوزان نیست ( چیزی که اصلن وجود ندارد)، اما تصویر رودخانه ی ریو تینتو در اسپانیا ست که پر از زباله های حاصل از فعالیت های معدنی است. در نتیجه این فعالیت های معدنی، رودخانه اسیدی شده است و رنگ قرمز روشن آب بخاطر وجود درصدهای بالای فلزات سنگین در آن است.

۱۵

۱۶

خورشید خیالی

این پدیده معروف به خورشید کاذب (parhelion) می باشد و معمولا بدلیل شکست نور خورشید توسط بلورهای یخ که در هوا پراکنده اند اتفاق می افتد.

۱۷

تار عنکبوت

این عکس بنظر می تواند تصویر کامل و خوبی از باران باشد. اما اگر شما با دفت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که هر کدام از این قطرات، فقط از تار عنکبوت آویزان شده اند.

۱۸

گورخر دو سر

تکرار و تناوب رنگ های سیاه و سفید ما را از تشخیص لبه های اجسام و اشیا ناتوان می کند و بهمین دلیل است که ما این گورخرها را دوسر می بینیم.

۱۹

۲۰نظر شما راجع به این زیبایی های طبیعی چیست؟؟

نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

عکسهای شاهکارهای طبیعت
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *