مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

۱۰ جاذبه ی برتر لندن

سفر به لندن بدون دیدن این ده جاذبه فوق العاده ی آن هرگز کامل نخواهد بود. پس به شما توصیه میکنم قبل از سفر به لندن مطمان شوید که بازدید از این مکان های دیدنی را در لیست برنامه ی سفر خود قرار داده اید.
از چرخ و فلک مدرن و هیجان انگیز Coca Cola London Eye گرفته تا برج تاریخی و مشهور لندن ، ۱۰ جاذبه ی توریستی برتر لندن را که می بایست در هر سفر گردشگری به لندن بازدید کرد و از آن لذت برد را در این مقاله برای شما آورده ایم. بهتر است بدانید که بسیاری از این جاذبه های دیدنی بصورت رایگان می باشند، و حتی بقیه نیز در صورت استفاده از London Pass دارای تخفیف ورووی و یا پیشنهادعای ویژه ای هستند.
خوب است بدانید که مکان های زیادی نیز در لندن برای بازدید وجود دارد که مورد پسند و سلیقه ی بچه هاست. از گشت و گذار در آکواریوم SEALIFE گرفته تا موزه علوم لندن که نشان از تعامل مراکز علوم و فناوری و تکنولوژی لندن است هر دو برای داشتن روزهای خوب در لندن، کنار خانواده، بسیار جذاب و بیاد ماندنی هستند.
همچنین شما می توانید با بازدید از موزه ی لندن اطلاعات فرهنگی زیادی بدست بیاورید. دیدن ملکه در کاخ باکینگهام، یا حتی گرفتن عکس با برج ساعت بیگ بن، تنها بخشی از دیدنی های لندن است.

با من فاطمه احمدی از تورلند همراه شوید تا شما را با ۱۰ جاذبه ی توریستی برتر لندن، که بر اساس تعداد بالاترین بازدید کننده انتخاب شده اند، آشنا کنم.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۱) موزه بریتانیا (British Museum)

موزه بریتانیا یکی از غنی ترین و بزرگترین موزه های جهان است که آثار باستانی فراوانی را از بسیاری از فرهنگ ها، تمدن ها و کشورهای جهان از دوران پیش از تاریخ تا عصر جدید در خود جای داده است.
از آثار و گنجینه های برجسته ی موجود در این موزه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنگ روزتا که یکی از مهم ترین کشفیات دنیای باستان شناسی است.
  • تندیس های پارتنون که از بقایای بجای مانده از معبد پارتنون است. معبد پارتنون، پرستشگاه ویژه ی خدای آتنا (الهه ی عقل و زیبایی زنانه) می باشد.
  • مومیایی هایی متعلق به مصر باستان

بازدید از موزه ی بریتانیا مجانی است و پولی بابت بلیط ورودی از افراد دریافت نمی شود. اما در برخی از نمایشگاه های ویژه، برای برخی از آثار هنری که از دیگر موزه های جهان به امانت گرفته می شود بلیط دریافت می شود.

۱

۲) نگارخانه ملی (National Gallery)

نگارخانه ی ملی لندن یکی از موزه های مشهور جهان در زمینه ی نقاشی است که تابلوهای کم نظیری از قرون سیزده تا نوزدهم را در خود جای داده است. شما در این موزه می توانید آثار نقاشان معروفی چون ونسان ون گوگ، لئوناردو وا وینچی، ساندرو بوتیچلی، جان کانستبل، پیر آگوست رنوآر، تیسین، و جرج استابز را بازدید نمایید.
بازدید از این نمایشگاه رایگان می باشد و فقط برای بعضی از نمایشگاه هایی که در آن برگزار می شود خرید بلیط ورودی الزامی است.

۲

۳) موزه تاریخ طبیعی لندن (Natural History Museum)

علاوه بر نمایشگاه دایمی دایناسور، که همیشه جذاب و هیجان انگیز است، موزه ی تاریخ طبیعی مجموعه ای از بزرگترین، بلندترین و کمیاب ترین حیوانات در جهان را در معرض نمایش گذاشته است.شما می توانید اندازه واقعی وال آبی و عنکبوت چهل میلیون ساله را در این موزه ببینید. این موزه یکی از سه موزه ی بزرگ در خیابان اکسیبیشن رود در کنزینگتون جنوبی، لندن است.

۳

۴) ساوت بانک ( South bank Center)

نام یک ناحیه در لندن مرکزی است که بدلیل قرار گرفتن در کنار رود تیمز از مناطق گردشگری مهم لندن بشمار می رود.در این ناحیه می توانید نمای کلی از چرخ و فلک چشم لندن تا کلیسای جامع سنت پل را نظاره کنید. اینجا یک مرکز منحصربفرد هنری کلان شهری، با فضایی خلاق و مبتکر و تاریخی فوق العاده است. چشم لندن و تئاتر سلطنتی ملی از جاذبه های گردشگری ساوت بانک محسوب می شوند.

۴

۵) تیت مدرن (Tate Modern)

تیت مدرن، بنایی با شکوه در مرکز رود تیمز است، این موزه که در واقع نگارخانه ی هنرهای مدرن و معاصر لندن است در جای قبلی نیروگاه بنکساید بنا گردیده است و بهمین دلیل شکل منحصر بفرد و یونیکی دارد.
بازدید از این موزه نیز مجانی است و فقط بعضی نمایشگاه های خاص نیاز به بلیط ورودی دارند.

۵

۶) چرخ و فلک چشم لندن (Coca-Cola London Eye)

چشم لندن یا چرخ هزاره بلندترین چرخ و فلک اروپا با ارتفاع ۱۳۵ متر است که بعنوان یکی از جاذبه های توریستی لندن بشمار می رود.این چرخ و فلک شامل ۳۲ کابین است که هر کدام ۱۰ تن وزن دارد و ظرفیت ۳۲ نفر انسان را دارد. شما با سوار شدن بر این چرخ و فلک میتوانید بیش از ۵۵ منظره ی زیبای لندن را در مدت ۳۰دقیقه مشاهده کنیدو بلیط این چرخ و فلک مهیج ۲۰٫۷ یورو است. به شما پیشنهاد می کنم اگر قصد سفر به لندن را دارید، از قبل بلیط این چرخ و فلک را که تا سال ۲۰۰۶ بلندترین چرخ و فلک دنیا بود، رزرو کنید.

۶

coca

۷) موزه ویکتوریا و آلبرت (Victoria and Albert Museum)

موزه ی آلبرت و ویکتوریا مملو از آثار باستانی حیرت انگیز با تمدن وارزش سه هزاره ساله از سراسر دنیا است. این موزه به لحاظ ذخائرغنی آثار هنری از برترین موزه های جهان بشمار می آید. از آثار با ارزش موجود در این موزه می توان به قالی اردبیل و گنجینه آمودریا اشاره کرد. این موزه نیز رایگان است و فقط برای بعضی نمایشگاه های خاص نیاز به تهیه بلیط است.

۷

۸) موزه علوم (Science Museum)

از آینده ی سفرهای فضایی گرفته تا پرسیدن این سوال سخت که “من چه کسی هستم؟” ، موزه ی علوم ذهن شما را مجبور به اجرای ژیمناستیک فکر و مغز میکنه. در موزه ی علوم پیشرفت های علوم پایه واصلی را در سیصد سال اخیر می توانی ببینی، لمس کنی و حتی تجربه کنی. تجربه و لذت بردن از تماشا و حضور در سینمای حیرت انگیز آی مکس را هرگز از دست ندهید.

۸

۹) سامرست هاوس (Somerset House)

سامرست هاوس، خانه ای در گالری Courtauld لندن است که مجموعه ای از نقاشی نقاشان بزرگ اروپایی قبل از قرن هجده، امپرسیونیست (برداشتگرایانه) و پست امپرسیونیست در آن یافت می شود. این جاذبه ی دیدنی نیز بجز برای نمایشگاه هایی خاص، رایگان است.

۹

۱۰) برج لندن (Tower of London)

به شما توصیه می کنم در صورتیکه به لندن سفر کردید حتمن یک تور به برج لندن رو در برنامه ی سفر خود قرار دهید. این برج یکی از مشهورترین ساختمان های دنیا بشمار می رود.شما می توانید با دیدن قلعه ی پادشاه، زندان، محل اعدام، مهمات جنگی، خانه ی جواهر تاریخ نهصد ساله ی آن را کشف و درک کنید. خیره شدن و زل زدن به برج سفید، پاورچین پاورچین راه رفتن در شبستان های پادشاه قرون وسطی، و حیرت زده شدن از دیدن جوهرات تاج ملکه همه خاطرات خوش و فراموش نشدنی سفر شما به این مکان دیدنی خواهد بود.

۱۰

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

۱۰ جاذبه ی برتر لندن
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *