مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

بهترین کشور برای مهاجرت : در این ۷ شهر زندگی کنید و پول دریافت کنید

بهترین کشور برای مهاجرت ، عنوان مقاله ای که امروز برای شما در نظر گرفته ایم “هفت شهر غیر معمول در دنیاست که به مردم برای زندگی در آنجا پول می پردازند.”  می باشد.
مکان هایی در دنیا وجود دارد که بنا به دلایلی وجود ساکنین همیشگی و ثابت در آنجا ضرورت دارد و از طرفی بخاطر متفاوت بودن شرایط زندگی در آنجا خیلی ها مایل به زندگی در این مکان ها نیستند. این نکته هم قابل ذکر است که تنها تعداد کمی از مردم، درباره ی این مکان ها و شرایط خوبی که دولت برای ساکنین آن ها در نظر گرفته، اطلاع دارند. دولت به منظور تشویق مردم به زندگی و کار در این مناطق، به آنها پیشنهاد مبالغ وسوسه انگیز و هنگفتی از پول می دهد.
ما در تورلند، برای برطرف کردن شک و تردید شما درباره ی صحت این موضوع، هفت مکان را که به طور بالقوه یک فرصت فوق العاده برای تجربه زندگی در یک فرهنگ خارجی و همچنین دریافت حقوق بخاطر دشواری محل زندگی ستو بهترین کشورها برای مهاجرت را، انتخاب کرده و به شما ارائه می دهیم.

دیترویت، میشیگان، ایالات متحده

Detroit, Michigan, USA

دیترویت، میشیگان، ایالات متحده

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

“پاریس غرب” ، “پایتخت خودرو در ایالات متحده آمریکا” ،این ها عناوین و القابی است که شهر تقریبا خالی از سکنه ی دیترویت، در نیمه ی دوم قرن بیستم از دست داد. اما در حال حاضر دولت بشدت در تلاش است تا شکوه سابق را به این شهر بازگرداندو جزو بهترین کشور برای مهاجرت است، به منظور انجام این کار، دولت یک برنامه جدید به نام “چالش دیترویت”، ارائه داده است که بر اساس آن ۲۵۰۰ $ به متخصصان در صنایع مختلف که مایل به نقل مکان و کار در این شهر هستند می پردازد.

از دیدنی های میشیگان، ایالات متحده می توان به چند مورد آن اشاره کرد از جمله :

-گرند هیون میشیگان در ساحل شرقی دریاچه میشیگان و دهانه گرند ریور قرار گرفته است.
-جزیره رویال میشیگان سومین جزیره‌ی بزرگ ایالات متحده مباشد که نام آن زیاد شنیده نشده است به دلیل حیات وحشی که در آن وجود دارد.
-کوه ‌های پورسوپاین میشیگان آمریکا نامشان را از ظاهرشان که یادآور جوجه تیغی (porcupine) است گرفته‌اند. امروزه پارک ایالتی بیابانی کوه‌های پورسوپاین شبکه‌ای از مسیرهای مناسب پیاده‌روی و سیر و سفر را فراهم میکند.
جزیره‌ی ماکیناک در میشیگان منطقه‌ای ناشناخته در ایالت بوده و به خاطر مقررات محلی و ممنوعیت عبور وسیله نقلیه موتوری، مکانی آرام است.
موزه ی ملی تاریخی توسکجی ایرمن یکی از موزه‌های تاریخ و فرهنگ آمریکا و آفریقا است. جنگجوهای ارتش ایرمن در مقابل قانون برابر با ارتشی‌های دیگر نبودند، ولی این موضوع مانع از دفاع آن‌ها از کشورشان نشد.

آلاسکا، ایالات متحده

Alaska, USA

آلاسکا، ایالات متحده

اگر شما عاشق زمستان،مناظر برفی و یک زندگی آرام و کم هیاهو در یک خانه ی نسبتا سرد هستید، باید به شما بگم که زندگی در ایالت آلاسکا می تونه برای شما یک اتفاق لذت بخش و خوشایند باشه که شما هرگز قبل از آن تجربه نکرده اید.

یک صندوق دولتی ویژه وجود دارد که به افراد متخصص و حرفه ای مایل و مشتاق به زندگی در این منطقه، که در آن جمعیت بطور وحشتناکی رو به کاهش است، تسهیلات می پردازد. تنها شرط این است که شما باید برای حداقل یک سال در آلاسکا زندگی کنید.

اگر روزی به آلاسکا مهاجرت کردید به این چند جای دیدنیش سری بزنید :

-قایق سواری در رودخانه ننانا سفر دریایی است که برای تماشای یخچال ها و حیات وحش از سیوارد هم لذت بخش تر میتوانند برای شما باشد ، تورهای فلات کنای که در دست بومیان است مسیرهای متفاوت تری دارد و از چهار تا هفت ساعت متغیر است. احتمالا در آن مسیرها سموردریایی، مرغ دریایی، عقاب سرطاس، فوک، شیردریایی، نهنگ و شاید حتی خرس ببینید و البته به تماشای یخچال، جزیره های پرندگان و نوک های ساحلی خلیج رسورکشن (به معنی رستاخیز) بپردازید.
-منظره پارک ملی دنالی اگر علاقه مند به پیاده رویی دارید بزرگی این سرزمین را درک خواهید کرد. دنالی جای عالی برای این کار است و این پارک ملی بیش از دو میلیون هکتار فرش پهن کرده است . فرصت های بیشماری برای پیاده روی های کوتاه تر در جنوب مرکزی و داخل آلاسکا وجود دارند.
-هواپیمای شناور در آلاسکا منظره بسیار عالی است؛ یکی از بهترین جاها برای این کار، از منطقه پشت عرشه تالکیتنا آلاسکان لاج است.
-اقامتگاه لب آب در آلاسکا ، فاکس آیلند در روز سفر آبی فلات کنای یک توقفگاه است اما می توانید شب را در اقامتگاه حیات وحش فلات کنای بگذرانید.

استان ساسکاچوان، کانادا

Saskatchewan Province, Canada

استان ساسکاچوان، کانادا
استان ساسکاچوان کانادا به افراد فارغ التحصیل واجد شرایط ( پیش از سال ۲۰۱۰ فارغ التحصیل شده اند) که هنوز برای زندگی حرفه ای خود تصمیم نگرفته اند فرصت و شرایط فوق العاده ای را پیشنهاد می کندو در دسته ی بهترین کشورها برای مهاجرت است. آنها به افرادی که برای زندگی و کار در این منطقه به مدت ۷ سال مشغول شوند، ۲۰۰۰۰ دلار کانادا می پردازند.
ساسکاچوان از نظر طبیعی به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است که بخش شمالی آن سرسبزتر و پوشیده از جنگل های وسیع و زیبا می باشد و این استان بیشترین میزان آفتاب را نسبت به دیگر استان های کانادا دریافت می نماید. سطح بارندگی نیز در استان ساسکاچوان خوب است.
ساسکاچوان جزء استان  هایی است که نرخ مالیات بر درآمد آن در مقایسه با استان های دیگر کانادا کمتر می باشد.

آبشار نیاگارا، نیویورک، ایالات متحده

Niagara Falls, New York, USA

آبشار نیاگارا، نیویورک، ایالات متحده
اینجا یک فرصت فوق العاده است در بهترین کشور برای مهاجرت که اونقدر خوب و عالی هست که غیر واقعی به نظر می رسد. زندگی در یکی از زیباترین و نفس گیرترین مکان های دنیا و در عین حال دریافت پول بخاطر زندگی در آنجا. دولت به فارغ التحصیلان دانشگاه به عنوان یک انگیزه برای کسب و کار، ۷۰۰۰ دلار پرداخت می کند، بشرطیکه به مدت دو سال در نزدیکی آبشار نیاگارا مشغول به کار و زندگی شوند.

پنگا، آستوریاس، اسپانیا

Ponga, Asturias, Spain

پنگا، آستوریاس، اسپانیا
یک روستای فوق العاده کوچک، واقع در یک منطقه حفاظت شده از شمال شرق اسپانیا، که یکی از قدیمی ترین روستاها در کشور است. دولت برای جذب ساکنان جوان و تقویت اقتصاد محلی، به هر زوجی که به این مکان نقل مکان کنند ۳۰۰۰ یورو می پردازد. علاوه بر این به ازای هر کودک آنها که به زندکی در روستا می پردازد ۳۰۰۰ یورو پرداخت می گردد. به نظر می آید که این یک شانس و فرصت عالی برای زندگی در یک مکان تمیز، سر سبز و خوش آب وهوا و همچنین فوق العاده زیبا می باشد.

اوترخت، هلند

Utrecht, The Netherlands

اوترخت، هلند
در سراسر جهان، هلند بخاطر عمق دانشش در علوم انسانی و اجتماعی معروف و شناخته شده است. در اینجا یک چنین تجربه های اجتماعی در حال انجام است. چه اتفاقی خواهد افتاد اگر، هر کسی که در یکی از شهرها زندگی می کند ۱۰۰۰ دلار دریافت کند؟؟ برای فهمیدن آن سری به اوترخت بزنید.

کورتیس، نبراسکا، ایالات متحده

Curtis, Nebraska, USA

کورتیس، نبراسکا، ایالات متحده

هر کس که از مقامات محلی بخاطر انجام ندادن وظایفش بطور مناسب و شایسته، شکایت کند یک و یا چند بار این فرصت و شانس را خواهد داشت. در شهر کوچک آمریکایی کورتیس در نبراسکا، مقامات دولتی یک پیشنهاد ارائه داده اند. شما می توانید به صورت رایگان از دولت زمین بگیرید بشرطیکه یک ایده خوب برای بهبود زیرساخت و یا فرهنگ محلی به مقامات ارائه دهید.

امیدوارم خوندن این مطلب برای شما هم مفید و جالب بوده باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت تورلند مراجعه کنید.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

بهترین کشور برای مهاجرت : در این ۷ شهر زندگی کنید و پول دریافت کنید
5 (100%) 1 vote
۴ دیدگاه

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *