مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

جاده های مهیج و دیدنی

“مسیر های خوش منظره و جذاب و زیبا که شما را برای سفر به آنجا، به سمت جاده می کشاند.” این عنوان مقاله ای هست که مایلم امروز با شما به اشتراک بگذارم.
جاده های بی پایانی که در تبلیغات ماشین ها نشان می دهند چنان جذاب و وسوسه انگیز هستند که حتی ترافیک، خستگی از رفت و آمد روزانه و رانندگی طولانی مدت نیز، نمی توانند ما را از قدم گذاشتن در این جاده ها منصرف کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند کوله ی خود را بردارند، یک بطری آب پر کنند و هر مسیری که باد آنها را برد بروند و در سفر خوش بگذرانند. الان بهترین زمان برای سفر به یکی از این جاده های زیبا و دیدنی است.

جاده ی اقیانوس بزرگ، استرالیا

Great Ocean Road, Australia

جاده ی اقیانوس بزرگ، استرالیا

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

این مسیر ۱۵۱ مایلی شامل مناظر بی نظیر و شگفت انگیز و جاده های عریض است و حتی ممکن است شما در طول مسیر در بعضی نقاط یک یا دو کانگورو ببینید.

بزرگراه آلاسکا، کانادا – آلاسکا

Alaska Highway, Canada — Alaska

بزرگراه آلاسکا، کانادا – آلاسکا

اگر فکر جاده های کوهستانی پیچ در پیچ و مواجه شدن با خرس گریزلی، شما را از این سفر منصرف نمی کند. باید به شما بگویم که در انتهای این مسیر شما با مناظر زیبا و باور نکردنی بالای دریاچه ی پر تلألو اطراف کوه های راکی سورپرایز خواهید شد.

جاده  ی رمانتیک، آلمان

Romantic Road, Germany

جاده ی رمانتیک، آلمان

اگر رانندگی در حومه ی شهر و جاده های افسانه ای را دوست دارید، حتمن سری به آلمان بزنید. این جاده ی افسانه ای و زیبا شما را به شهرهای قرون وسطی و مراتع سرسبز و شکوفا خواهد برد.

جاده ی اقیانوس اطلس، نروژ

Atlantic Ocean Road, Norway

جاده ی اقیانوس اطلس، نروژ
شاید تا بحال اسم این جاده را نشنیده باشید، اما این مسیر ساحلی چشمگیر شما را به پل نمادین Storseisundet می رساند. این پل، طولانی ترین پل از میان ۸ پلی است که روی اقیانوس آرام ساخته شده است.

جاده ی ساحل شمالی، اسکاتلند

North Coast 500, Scotland

جاده ی ساحل شمالی، اسکاتلند
برخی از جاده های دنیا با بهره بردن از مناظر زیبا همیشه در ذهن رانندگان باقی می مانند. در این میان جاده های ساحلی و کوهستانی سهم بیشتری دارند.
جاده ی ساحل شمالی اسکاتلند، به کسانی پیشنهاد می شود که دوست دارند این ۵۰۰ مایل را به شوق دیدن تکه ای از روح اسکاتلند در قالب قلعه های افسانه ای، سواحل نا هموار و سنگی، و آب و هوای متغیر و غیر قابل پیش بینی سفر کنند.

جاده ی کمربندی، ایسلند

Ring Road, Iceland

جاده ی کمربندی، ایسلند

اغلب جاده ی کمربندی ایسلند را به نام پایان سفر جاده ای، خطاب می کنند. رانندگی در طول مسیری با مناظر زیبا و خیره کننده برای شما سفری فراموش نشدنی را رقم می زند. آتشفشان، آبدَره یا فیورد، و چشمه های آبگرم زمینی چیزهایی هستند که قطعا در جاده های دیگر نخواهید دید.

جاده ای در اتریش

Grossglockner High Alpine Road, Austria

جاده ای در اتریش
این مسیر صعود قله آلپ که بیش از ۸۰۰۰ فوت است، هرگز به افراد ترسو و کم جرات پیشنهاد نمی شود. پاداش کسانی که به بالای کوه صعود می کنند تماشای منظره ی ۳۶۰ درجه ی اطراف بهمراه لذت بردن از آبی ترین و روشن ترین صحنه ی آسمان است.

بزرگراه ترانس آند، شیلی – آرژانتین

Trans-Andean Highway, Chile — Argentina

بزرگراه ترانس آند، شیلی - آرژانتین

این بزرگراه دو کشور دیدنی و جذاب را بهم می رساند، بزرگراه ترانس آند، یک جاده ی ۲۲۶ مایلی از Santiago در شیلی به Mendoza در آرژانتین است. در این جاده باید پاسپورت همراهتان باشد.

پارک وی بلو ریج ، ویرجینیا – کارولینای شمالی

Blue Ridge Parkway, Virginia — North Carolina

پارک وی بلو ریج ، ویرجینیا - کارولینای شمالی
کسانیکه در سفرها فقط دوست دارند رانندگی کنند و هیچ توقفی نداشته باشند، این جاده آن ها را به وجد خواهد آورد، چرا که در اینجا هیچ اثری از علامت ایست و یا چراغ راهنما و ترافیک نمی باشد. با وجود اینکه ممکن است شما بخواهید برای لذت بردن و تحسین مه آبی رنگ روی کوه های اطراف لحظاتی توقف کنید اما شما همچنان باید برانید.

ساحل آمالفی، ایتالیا

Amalfi Coast, Italy

ساحل آمالفی، ایتالیا
کوه های با شکوه، روستاها رنگارنگ، و آب های زلال و شفاف این ها همه از ویژگی های مسیر ساحلی ایست که در بسیاری از فیلم ها دیده اید و به طور رسمی به عنوان یک میراث جهانی شناخته شده است.

جاده  ی میلفورد(بزرگراه ۹۴) ، نیوزیلند

Milford Road (Highway 94), New Zealand

جاده ی میلفورد(بزرگراه ۹۴) ، نیوزیلند
با تشکر از مجموعه فیلم ارباب حلقه ها که باعث شد دیگر هیچ زیبایی ای در قلب نیوزیلند نهفته نماند. خوشبختانه شما می توانید کیلومترها برانید و برانید و چیزی جز جنگل، کوهستان و دریاچه نبینید. و این چیزی جز اوج لذت بردن از سفر و جاده نیست.

نظرتون راجع به این جاده ها چیه؟ شما هم دوست دارید به این جاده ها سفر کنید؟ پس همراه ما باشید. 🙂

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

جاده های مهیج و دیدنی
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *