مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

زندگی در اتاق ون گوگ شیکاگو

در شیکاگو، برخی از هنرمندان اتاق خواب افسانه ای ون گوگ را دوباره طراحی و ایجاد کرده اند و آن را به علاقه مندان اجاره می دهند. برای کسانی که خود هنرمند هستند، یا عاشق نقاشی و دنیای منحصر بفرد هنرمندان و نقاشان هستند و تمایل دارند خود را در حال و هوا و فضای زندگی آن ها حس کنند، بودن در این فضا قطعا سورپرایز ویژه ای خواهد بود.

موسسه ی هنری شیکاگو، نمایشگاهی را به ونسان ون گوگ اختصاص داده است که هر سه نسخه از نقاشی های معروف ون گوگ با نام “اتاق خواب در ارل” را، همراه با دیگر آثار هنری این هنرمند فوق العاده و باور نکردنی اش،  به نمایش می گذارد. به همین مناسبت، این موسسه نمایی از اتاق ون گوگ را با طراحی داخلی مشابه در جزئیات مهم آن، باز سازی کرده است تا به علاقه مندان اجاره دهند.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

ما در تورلند شما را دعوت می کنیم تا نگاهی به اتاق این اعجوبه ی هنر و نقاشی بیاندازید.

اتاق ونسان ون گوگ

وقتی اتاق بالا را با نقاشی ون گوگ مقایسه می کنیم، شباهت عجیب و فوق العاده ای با هم دارند. بودن در این اتاق این احساس را به شما می دهد که گویی در یک تابلوی نقاشی زندگی می‌کنید. اتاق به سبک پست-امپرسیونیست تزئین شده است. وسایل، رنگ‌های روشن آنها و آثار هنری ای که در اتاق قرار دارند، تجربه‌ی یک عمر زندگی را به شما انتقال می دهد.

اتاق ونسان ون گوگ

اتاق ونسان ون گوگ

اتاق ونسان ون گوگ

فکر و اندیشه و استعداد فراوانی برای بازآفرینی تمام جزئیات نقاشی ها بکار رفته است. درآمد حاصل از آن نیز برای خرید رنگ بیشتر استفاده خواهد شد.

اتاق ونسان ون گوگ

این اتاق دونفره است و مبلغ کرایه آن از ۱۰ دلار به ازای یک شب آغاز می‌شود. این اتاق درست مانند تابلوی نقاشی ون گوگ است. برای کف پوش اتاق، مشابه نقاشی اصلی، از چوب‌های مسی-سبز استفاده کرده اند. صندلی‌های چوبی،‌ تابلوهای روی دیوار، میز کنار تخت و کوزه، کاسه‌ها و قلم‌موی روی میز، همه و همه درست مانند نقاشی اصلی طراحی و ساخته شده‌اند. اگر قصد بازدید از آن را دارید باید بگوییم که این اتاق در اطراف موزه قرار گرفته است.

امیدوارم خوشتون اومده باشه و این مقاله را به دوستان هنرمند خودتون پیشنهاد بدید.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

زندگی در اتاق ون گوگ شیکاگو
5 (100%) 1 vote
۲ دیدگاه

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *