مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

لوکس ترین کشتی های کروز اقیانوس پیما

خطوط کروز درجه یک، زیبایی، ظرافت، آراستگی و امکانات فراوانی را در دریاهای آزاد ارائه می دهند.
صنعت کروز دائما در حال تکامل و پیشرفت است تا جوابگوی نیازها و خواسته های مصرف کنندگان باشد. خطوطی مانند خطوط بین المللی رویال کارائیب و نروژی سوئیت های اقامتی و رفاهی جدید و جاذبه های خانواده پسندی را برای تمامی گروه های سنی پرده برداری کرده اند. شرکت هلند-آمریکا نام Adam D. Tihany را به عنوان طراح داخلی کابین ها و فضاهای عمومی آخرین محصول خود با ظاهر کاملن معاصر آن اعلام کرده است.
اما یکی از بزرگترین سر و صداها که سال گذشته در صنعت ایجاد شد، زمانی بود که وایکینگ دریایی – یک خط معروف برای ناوگان کشتی های بلند با طراحی عالی، که روی رودخانه های اروپا سفر می کند – اولین کشتی اقیانوس پیمای خود، با نام وایکینگ استار را عرضه کرد.

کشتی کروز اقیانوس پیمای وایکینگ استار

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

کشتی کروز اقیانوس پیمای وایکینگ استار

این کشتی ۹۳۰ نفره ، به دلیل طراحی اسکاندیناوی فضای داخلی آن، و ویژگی های برجسته ای مانند استخر معلق و آبگرم هایی که از شمال اروپا الهام گرفته اند بسیار موفق و پر طرفدار شده است. ( لازم به ذکر نیست که شما از امکانات وای فای رایگان نیز، به منظور راحتی در به اشتراک گذاری پست های خود در اینستاگرام از عرشه ی استخر بر خوردارید.)

مسافران آنقدر عاشق این کشتی شدند، که فقط یک سال پس از شروع به کار آن، بالاترین افتخارات را در بهترین جوایز جهان، در دسته کشتی های بزرگ خطوط اقیانوس پیمای کروز به وایکینگ دادند.

هر ساله برای نظرسنجی جوایز بهترین ها در جهان، T + L از خوانندگان خود درباره ی تجربیات سفر آن ها در سراسر جهان نظر سنجی می کند و نتایج نظرات آن ها را درباره ی بالاترین هتل ها، استراحتگاه ها، شهر ها، جزایر، خطوط کروز، چشمه های معدنی، خطوط هوایی ، و غیره به اشتراک می گذارد. خوانندگان درباره ی کشتی های کروز به طور اختصاصی و مجزا نظر می دهند. درباره ی خود کابین، امکانات و تجهیزات، مواد غذایی ، خدمات، برنامه های سفر، مقاصد گردشگری، گشت و گذار ها، فعالیت ها، و همه چیز به طور مجزا امتیاز می دهند. این ارزیابی ها منجر به تولید نتایج در پنج دسته برای خطوط کروز شدند . کشتی کروز بزرگ اقیانوس پیما، کشتی ای است که می تواند ۶۰۰ تا ۲۱۹۹ مسافر را حمل کند.

پیروزی کروز وایکینگ نشان داد که یک محصول یا ایده ی تازه وارد می تواند تاثیر بزرگی داشته باشد. برخی از خطوط مانند کریستال کروز Crystal Cruises، کروز رجنت هفت دریا Regent Seven Seas Cruises و کروز اقیانوسیه Oceania Cruises که در این دسته قرار دارند به نقش برنامه های قوی و غنی آشپزی خود پی برده اند و در مورد کریستال و رجنت، این تجربه ی فراگیر دومی ندارد.

No. 10: Royal Caribbean International
Score: 77.84

 Royal Caribbean International

No. 9: Celebrity Cruises
Score: 78.34

Celebrity Cruises

No. 8: Holland America Line
Score: 84.07

Holland America Line

No. 7: Princess Cruises
Score: 85.66

 Princess Cruises

No. 6: Oceania Cruises
Score: 87.18

Oceania Cruises

No. 5: Azamara Club Cruises
Score: 87.46

Azamara Club Cruises

No. 4: Cunard
Score: 87.79

Cunard

No. 3: Regent Seven Seas Cruises
Score: 90.17

Regent Seven Seas Cruises

No. 2: Crystal Cruises
Score: 90.77

Crystal Cruises

No. 1: Viking Cruises
Score: 95.03

Viking Cruises

هر کسی، از الیزابت تیلور گرفته تا اوما تورمن با این خط کروز برجسته سفر کرده است. از این کروز، تنها سه کشتی وجود دارد و بهترین و معروف ترین آن ها برای برنامه های سفر اقیانوس اطلس همین است. مهمانان کوئین مری ۲ که ظرفیت ۲۵۹۲ مسافر را دارد، می توانند تنها افلاک نمای جهان را در دریا تجربه کنند. آن ها می توانند غذا خوردن در یک رستوران تاد انگلیسی، و همچنین رقص در سالن رقص رسمی را در این کروز تجربه کنند. یکی از مسافرین این کروز میگوید: “از شروع تا پایان سفر تجربه ی شگفت انگیزی است. عبور از اقیانوس اطلس به شما این احساس را می دهد که یک تعطیلات در عمق تاریخ و سنت دارید، و خدمات ارائه شده به شما نیز این احساس را ایجاد می کند که انگار یک خانواده سلطنتی هستید.”

بدون شک، سفر با کشتی کروز یکی از بهترین و بیاد ماندنی ترین سفر هاست.

نظر شما چیه؟

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

لوکس ترین کشتی های کروز اقیانوس پیما
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *