مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

در امارات متحده عربی به کجا باید رفت

در مقاله ای مختصر و مفید می خواهیم به شما بگوییم که در امارات متحده عربی به کجا باید رفت و چه اماکنی را باید حتمن دید.

امارات متحده عربی

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

یک ماجراجویی صحرایی در امارات متحده عربی در انتظار شما است. در سرزمین ابوظبی، بزرگترین امیر نشین امارات، شهر کویری العین واقع شده است. تاریخ صد ساله ی آن را می توان در کاخ موزه به خوبی درک کرد. در واقع می توانید روح بیابان را در سیاحت هیجان انگیز بیابان و سافاری تجربه کنید. شتر سواری و صعود به بالای تپه های شنی باستانی، همراه با تجربه ی تماشای غروب آفتاب چیزی است که در هر جای دیگر در جهان یافت نمی شود. زمان تجربه کسب کردن پایان یافته است و زمان داشتن هیجان بیشتر فرا رسیده است، باید تپه های شنی را با اسکی شن و ماسه به پایین بیایید و لذت ببرید.

سافاری دبی

دبی، به جز تپه های شنی خود هنوز هم چیزهای زیادی برای پیشنهاد دادن به شما دارد. این مرکز تجاری توسعه یافته در خاورمیانه، هفتمین مرکز خرید بزرگ جهان، یعنی بازدید از بازار دبی یا دبی مال را به شما پیشنهاد می دهد.
نمایی از دبی مال در شب

آب نمای دبی مال

علاوه بر این، از سال ۲۰۱۰، دبی خانه ی بلندترین ساختمان جهان محسوب می شود. برج خلیفه در مرکز شهر دبی، بلندترین ساختمان جهان است.

برج خلیفه دبی

چشم اندازی فوق العاده از صحرای با ابهت و باشکوه در مناطق سوق در امتداد خور آب شور دبی، که خانه ی صدها نفر از خرده فروشان طلا است، و برآورد شده است که در هر زمان حدود ۱۰ تن طلا در آن جا وجود دارد.

برج العرب دبی

بعد از یک شب هوشمندانه که به خرید طلا گذرانده اید، سوار شدن بر کشتی لنج یک راه پر طرفدار و عالی برای استراحت و لذت بردن از مناظر کنار خور دبی مانند اتاق بازرگانی و برج های دوقلو دیره است.

برج های دوقلوی دیره که به نام های برج های رولکس و برج های دو قلوی دبی معروف هستند، برج های هم شکلی هستند که در محلی در سمت شرق شهر دبی، یعنی دیره بنا شده اند.

برج های دوقلوی دیره ، دبی

این ساختمان های دو قلو که بخشی از مرکز شهر قدیم دبی هستند، در ۱۶ آوریل سال ۱۹۹۸ میلادی ساخته شد.

هم اکنون از برج های دوقلوی دبی استفاده های متعددی می شود. این برج های مشهور شامل مراکز خرید، خانه های مسکونی و بخش های اداری است.

هر برج دارای پارکینگ هایی در مقابل ساختمان ها و همچنین در زیر زمین هر ساختمان است.

مرکز خرید برج های دوقلوی دبی شامل تعدادی مغازه جواهر فروشی، لباس فروشی و سایر فروشگاه ها، به علاوه رستوران، کافی شاپ و … است .

هر یک از ساختمان های برج های دوقلوی دبی، دارای بیست و دو طبقه بوده و ارتفاع آن ها معادل صد و دو متر است.

برج های دو قلوی دیره در نزدیکی میدان بنی یاس واقع شده و با نمای تمام شیشه ای خود، زیبایی خاصی را به منطقه بخشیده است. بهترین منظره ی برج های دو قلو از روی خور دبی نمایان است و نظر همه قایق سواران خور دبی را به خود جلب می کنند.

برج های دوقلوی دیره برای ایرانیانی که برای تفریح و خرید به دبی سفر می کنند و به بازار قدیم دبی سر می زنند کاملا شناخته شده است، چرا که برج های دو قلوی دبی، جز قدیمی ترین برج های این منطقه اند.

 

در سفر به کشور امارات متحده عربی، سعی کنید شهر های زیر را بازدید کنید.

دبی

Dubai

آبشار دبی

جزیره نخل، دبی

دبی در سال های اخیر با یک سری پروژه های ساختمانی بلند پروازانه و خلاق توانسته است نام خود را در بالای هر لیستی قرار دهد.

ابوظبی

Abu Dhabi

ابو ظبی

ابو ظبی

ابو ظبی

ابوظبی به عنوان ثروتمند ترین شهر در جهان، تمام رکورد ها را شکسته است. بازدید کنندگان از سراسر جهان برای حمام آفتاب گرفتن و استفاده از هزاران فرصت فوق العاده برای گذراندن اوقات فراغت خود به ابوظبی هجوم می آورند.

شارجه

Sharjah

شارجه

شارجه

شارجه، مسجد النور

هر چند ممکن است شهر شارجه تمام زرق و برق شهر همسایه ی خود یعنی دبی را نداشته باشند، اما سومین شهر امارات متحده عربی است که طیفی از جاذبه های گردشگری را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. با تماشای موزه ها، بازار ها و گالری های هنری جذب و محو صحنه های فرهنگی خواهید شد.

العین

Al Ain

 Garden City,al ain

 شهر های کالباء و حتا

Kalba & Hatta

تور کالبا و حتا

تور کالبا و حتا

تور کالبا و حتا

تور کالبا و حتا

در مقالات بعدی به بررسی کامل جاذبه های گردشگری هر یک از شهر های مهم امارات متحده عربی خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

در امارات متحده عربی به کجا باید رفت
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *