مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

جاذبه های دیدنی ابوظبی

در این مقاله قصد داریم تا بهترین کار ها و اماکنی که برای انجام دادن و دیدن در ابوظبی وجود دارد به شما معرفی کنیم.

ابوظبی، به عنوان ثروتمند ترین و غنی ترین شهر در جهان، تمام رکورد ها را شکسته است. توریست ها و گردشگران از سراسر جهان، برای آفتاب گرفتن در یک مکان لوکس و استفاده از موقعیت ها و فرصت های بی شمار برای گذراندن اوقات فراغت خود به ابوظبی سفر می کنند. در ابوظبی ۱۰ جاذبه و گنجینه ی منحصر به فرد در انتظار شما هست که ما در تورلند، آن ها را برای شما لیست کرده ایم. همراه ما باشید.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

مسجد شیخ زاید

Sheikh Zayed Mosque

مسجد شیخ زاید، ابوظبی

مسجد شیخ زاید، ابوظبی

مسجد شیخ زاید، ابوظبی

مسجد شیخ زاید با مناره هایی به ارتفاع بیش از ۱۰۰ متر، ۸۲ گنبد از سنگ مرمر سفید و همچنین داشتن یکی از بزرگترین فرش های دست باف جهان، دارای شهرت جهانی می باشد و حداقل چیزی که راجع به آن می توان گفت این است که مسجد شیخ زاید به قدری تأثیر گذار، باشکوه و با ابهت است که باعث ایجاد حس احترام و تعظیم در هر بیننده ای می شود.

مسجد شیخ زاید، بعد از مسجد الحرام و مسجد النبی، سومین مسجد بزرگ جهان است و یکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی به شمار می‌آید.
نام این مسجد از شیخ زاید بن سلطان آل نهیان گرفته شده‌است که بنیان‌گذار و نخستین رئیس کشور امارات بوده و در همین مسجد نیز دفن شده‌است. او در ۲۰ رمضان ۱۴۲۵ هجری قمری درگذشت. قبر شیخ زاید بن سلطان آل نهیان در سمت شمال مسجد قرار دارد. مسجد شیخ زاید به طور رسمی در ماه رمضان سال ۱۴۲۸ هجری قمری افتتاح شد.
مسجد شیخ زاید در منطقه‌ای بزرگ میان دو پل مصفح و مقطع در مدخل جزیره ی أبوظبی قرار دارد.

اگرچه ورود به مسجد برای افراد نامسلمان در امارات ممنوع می باشد، اما این مسجد برای امکان بازدید گردشگران یک استثناء است. روزانه ده‌ها زن غربی از مسجد شیخ زاید، بازدید می‌کنند که البته آنها نیز به احترام قداست مکان معنوی مسلمانان، با پوشش های اسلامی؛ یک عبای بلند مشکی و پوشش سر، وارد مسجد می‌شوند.

جزیره یاس

Yas Island

جزیره ی مصنوعی یاس، ابوظبی

جزیره ی مصنوعی یاس، ابوظبی

جزیره ی مصنوعی یاس، ابوظبی

اگر شما بخواهید در یک هتل لوکس اقامت کنید، و به تماشای مسابقات بزرگ فرمول یک اتومبیل رانی بپردازید، و یا دنبال هیجان زیاد و خوش گذرانی در یک پارک آبی هستید، جزیره یاس همه ی سرگرمی ها و خوش گذرانی هایی که در تمام دنیا وجود دارد را در خود جای داده است. جزیره ی یاس یک جزیره ی مصنوعی و ساخت دست بشر است.
مساحت جزیره ی مصنوعی یاس بیست و پنج کیلومتر مربع است و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسعه و گسترش آن، تا سال ۲۰۱۸ میلادی ادامه خواهد داشت. شرکت آلدر پراپرتی ساخت این جزیره ی رویایی و شگفت انگیز را بر عهده دارد. جزیره ی یاس در آب های خلیج فارس ساخته شده و از راه های زمینی، دریایی، و هوایی قابل دسترسی است.

دنیای فراری

Ferrari World Abu Dhabi

پارک تفریحی دنیای فراری، ابوظبی

پارک تفریحی دنیای فراری، ابوظبی

دنیای فراری، بزرگترین پارک سرپوشیده در جهان است که در سال ۲۰۱۰ میلادی در جزیره ی مصنوعی یاس در ابوظبی افتتاح شد.
این مجموعه ی گردشگری و تفریحی دویست هزار مترمربع سقف دارد. پارک بازی فراری دارای سریع ترین ترن هوایی جهان با نام فرمول روسی است. بیشینه سرعت این ترن به ۲۳۹ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و با استفاده از سیستم هیدرولیکی پیشرفته خود در ۵ ثانیه به سرعت حداکثر می‌رسد. شتاب اولیه ی ترن، سرعت آن را در ۲ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. طول مسیر حرکت ترن ۲٫۲ کیلومتر است و شکل آن از پیست ناتزیوناله مونتزا در ایتالیا الهام گرفته شده است. در مرتفع‌ترین بخش مسیر، ارتفاع ترن به ۵۲ متر می‌رسد. به علت سرعت زیاد تمام سرنشینان باید از عینک‌های محافظ استفاده کنند تا از فشار هوا و برخورد حشرات آسیبی نبینند.

پارک تفریحی دنیای فراری، ترن فرمول روسی، ابوظبی

فلیپه ماسا و فرناندو آلونسو از رانندگان فرمول یک فراری در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۰ (سه روز پیش از آغاز مسابقات فرمول یک ۲۰۱۰ ابوظبی) و سباستین فتل در سال ۲۰۱۵، فرمول روسی را راندند.
بازی های این پارک بر اساس قد ترتیب بندی شده است و بسیار گران قیمت می باشند. ورود خوراکی به این مجموعه ممنوع می باشد. در دنیای فراری جزیره ی یاس غذاهای اصیل و خوشمزه ی ایتالیایی عرضه می شود. شاید بتوان گفت شرکت فراری قصد دارد ایتالیایی کوچک را در این مجموعه بازی به نمایش بگذارد.

مرکز خرید مارینا

Marina Mall

مرکز خرید مارینا، ابوظبی

مرکز خرید مارینا، ابوظبی

مرکز خرید مارینا، ابوظبی

مرکز خرید مارینا، پیست اسکی روی یخ، ابوظبی

اگر عاشق خرید کردن هستید، ابوظبی شهر رویایی شما است، زیرا مراکز خرید بزرگ بسیاری دارد که برای بازدید از همه ی آن ها به چندین روز وقت نیاز دارید. معروف ترین مرکز خرید ابوظبی، مارینا می باشد. مارینا دارای سقفی شبیه به سقف مدرسه هاگوارتز است و در قسمت ورودی مرکز خرید مارینا، پرچم بزرگ کشور امارات نصب شده است.

شما به راحتی می توانید روزهای خود را در مرکز خرید زیبای مارینا بگذرانید و در کنار خرید از بهترین فروشگاه های برند جهان، از رصدخانه ی مارینا، پیست اسکی روی یخ، سالن بولینگ، و آب نماهای موزیکال معروف آن لذت ببرید.

بلوار ساحلی کورنیش

The Corniche

بلوار ساحلی کورنیش ابوظبی

بلوار ساحلی کورنیش ابوظبی

چشم انداز بلوار کورنیش از مرکز خرید مارینا

چشم انداز بلوار کورنیش از مرکز خرید مارینا

بلوار ساحلی کورنیش از جلوی مرکز خرید مارینا آغاز می شود و تا شش کیلومتری امتداد سواحل شنی ابوظبی ادامه دارد.
پس از بازدید از مرکز خرید مارینا، به سمت بلوار کورنیش بروید و با قدم زدن، و دوچرخه سواری در طول این تفرجگاه فوق العاده زیبا روحیه ی خود را شارژ کنید.
در جاده ی سر سبز کورنیش، راه های مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری، زمین های بازی مخصوص کودکان، کافه های روباز، ساحل عمومی و مجانی، آب نماها، مجسمه ها و نور پردازی های جذابی وجود دارد که می تواند برای هر سلیقه و هر سنی، سرگرمی مناسبی داشته باشد.

جزیره سعدیات

Saadiyat Island

جزیره سعدیات، ابوظبی

جزیره سعدیات، ابوظبی

جزیره سعدیات، ابوظبی

جزیره سعدیات، ابوظبی

جزیره سعدیات، یک پروژه گردشگری فرهنگی برای میراث فرهنگی و طبیعت امارات است. این پروژه ی در حال توسعه، شامل یک جزیره ی کم ارتفاع و بزرگ، در ۵۰۰ متری سواحل جزیره ی ابوظبی، است.

جزیره سعدیات، یکی از زیباترین جزایر امارات متحده عربی با پروژه‌های مسکونی، تجاری و تفریحی است که در حال حاضر نیز در دست ساخت است و انتظار می رود تا سال ۲۰۲۰ میلادی، تکمیل و تبدیل به مرکز فرهنگی ابوظبی شود. در واقع قرار است این جزیره تبدیل به بهشت روی زمین گردد. در بخش فرهنگی این جزیره هشت موزه توسط معماران مشهوری مانند ژان نوول، تادائو آندو، فرانک گری و زاها حدید طراحی شده است.

مناطق گردشگری این جزیره شامل لنگرگاه، منطقه‌ی فرهنگی، ساحل، تفرجگاه ساحلی، تالاب‌، خلوتگاه و مناطق حفاظت‌شده ی سعدیات است. البته شرکت‌های خصوصی اداره کننده این جزیره هستند و باید هزینه ورودی پرداخت کنید.

امیدوارم این مقاله توانسته باشد به شما کمک کند تا در سفر به ابوظبی هیچ جاذبه ی دیدنی فوق العاده ای را از دست ندهید.

از همراهی شمابا ما در تورلند سپاس گذاریم.

 

 

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

جاذبه های دیدنی ابوظبی
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *