مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

شهر های دیدنی آلمان را از دست ندهید

در سفر به کشور آلمان، به کجا ها باید سفر کرد

برنامه ریزی برای سفر به آلمان، هر چند کار هیجان انگیزی است، اما می تواند کمی خسته کننده نیز باشد. این که بخواهی بین مناظر زیبا، قلعه های قرون وسطی، شهر های دیدنی آلمان و بسیاری از مکان های تاریخی تنها تعدادی از آن ها را انتخاب کنی، کار سختی است.

برای کسانی که به تاریخ آلمان علاقه دارند و دوست دارند درباره ی آن بیشتر بدانند، بهتر است برای سفر به شهر برلین برنامه ریزی کنند، در برلین شما می توانید دروازه براندنبورگ را ببینید و یا به بازدید از گالری ایست ساید بروید.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

دروازه براندنبورگ، شهر برلین، آلمان

دروازه براندنبورگ، شهر برلین، آلمان

گالری ایست ساید، بخشی از دیوار برلین است که در حال حاضر به یکی از بزرگترین گالری های هنری رو باز در جهان تبدیل شده است در شهر های دیدنی آلمان است.

گالری ایست ساید، دیوار برلین، شهر برلین، آلمان

گالری ایست ساید، دیوار برلین، شهر برلین، آلمان

دیوار برلین از همان روزهای آغاز فروپاشی با انواع نقاشی ها و آثار هنرمندان بر روی آن، به یک گالری هنری تبدیل شد. گالری در بخش شرقی دیوار برلین قرار گرفته و زمانی که هنوز مرزها بسته بود، بخش شرقی، دیوار نوشته ای نداشت در حالی که بخش غربی مملو از نقاشی ها و نوشته های اعتراضی بود. پس از ویران شدن دیوار برلین در نهم نوامبر ۱۹۸۹ تابحال بیش از ۱۲۰ هنرمند، نقاشی هایی روی آن از خود برجای گذاشتند. دیوار برلین اکنون یکی از نماد های مهم آزادی خواهی و از منابع مهم جذب گردشگر به برلین است و سالانه بسیاری از گردشگران از نقاط مختلف جهان را به شهر برلین می‌کشاند.

کلن نیز، به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای آلمان و شهر های دیدنی آلمان، نمونه هایی از گذشته و تاریخ آلمان را به بازدید کنندگان خود ارائه می دهد. علاوه بر این به دلیل موقعیت شهر کلن، بازدید کنندگان می توانند به سواحل رودخانه راین بروند و با اجاره کردن دوچرخه در امتداد رودخانه گردش کنند و از فضای آن لذت ببرند. فراموش نکنید که هر از گاهی در امتداد رودخانه توقف کنید و از نوشیدنی های معروف آلمان لذت ببرید.

رودخانه راین، شهر کلن، آلمان

رودخانه راین، شهر کلن، آلمان

رودخانه راین، شهر کلن، آلمان

در کشور آلمان، نمونه های اولیه و اصلی مناظر زیبا را می توانید در امتداد رودخانه البه در شهر های درسدن و مونیخ، در نزدیکی کوه های آلپ باواریا پیدا کنید. همچنین در شهر درسدن برخی از بهترین موزه های جهان قرار دارد. رودخانه البه، یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های اروپای مرکزی است که پس از رود راین طولانی‌ترین جریان با بیشترین تردد کشتی، در آلمان است.

رودخانه البه

رودخانه البه

اگر قصد دارید خرید های درجه یکی داشته باشید و از بهترین برندها و باکیفیت ترین اجناس خرید کنید، همچنین دوست دارید از نمونه های معماری با شکوه و مجلل بازدید کنید، و به سومین بندر بزرگ در جهان سفر کنید، باید به شما بگویم که سفر خود را به مقصد هامبورگ برنامه ریزی کنید.

qualityoflifebild

هامبورگ، آلمان

اگر علاقه مند به معماری هستید، باید به شما بگویم که بیش از ۲۵،۰۰۰ قلعه و کاخ در آلمان وجود دارد. معروف ترین قلعه در جهان، نئوشوانشتاین است که در شهر بایرن (باواریا) واقع شده است. قلعه ی نئوشوانشتاین و صدها قلعه ی دیگر در آلمان در بالای کوه ها قرار گرفته اند و برخی نیز در کنار رودخانه ها ساخته شده اند.

قلعه نئوشوانشتاین، شهر بایرن(باواریا)، آلمان

قلعه نئوشوانشتاین، شهر بایرن(باواریا)، آلمان

قلعه نئوشوانشتاین، شهر بایرن(باواریا)، آلمان

آلمان برای هر کسی جاذبه ای دارد و هر توریستی با هر سلیقه ای می تواند خود را در آلمان سرگرم کند و از بودن در آنجا لذت ببرد: شهر های قدیمی و تاریخی، رودخانه ها و کوه های زیبا ، قلعه ها و معماری های از دوره های مختلف تاریخ، و حتی فرصت مناسب برای استراحت و لذت بردن از یک نوشیدنی گوارا.

و در آخر به اختصار شهر های دیدنی آلمان را به شما معرفی می کنیم.

برلین

Berlin

برلین که پایتخت آلمان به حساب می آید یکی از شادترین شهرهای جهان و از شهر های دیدنی آلمان می باشد با اینکه خود زمانی سخت ترین روزها را در خود دیده است اما از آشکار کردن آن ترسی ندارد از جمله از آن ها دیوار برلین می باشد و در شرق مرکز شهر در امتداد رودخانه ی اسپری در خیابان موهلن است که با معروف به گالری بخش شرقی است. نقاشی های زیبایی روی دیوار این قسمت وجود دارد. بخش دیگری از بقایای این دیوار، نزدیک موزه ی مارتین، گروپیوسی، باو است.
این شهر اروپایی بهترین و متعددترین مرکز خریدها را داراست از جمله :

  • مرکز خرید اروپا
  • مرکز خرید آلکسا
  • مرکز خرید آرکادن
  • مرکز خرید اک
  • مرکز خرید کادام وتائنتزئین اشتراس
  • مرکز خرید فردریک اشتراسی
  • فروشگاه گالریاکاف هوف در الکساندر پلاتز
  • پرنز لائر برگ ، کرویسبرگ و فردریش هاین
  • مرکز خرید بی . ا . بی (B-O-B)

 

برلین

هامبورگ

Hamburg

هامبورگ که جزو بهترین شهر های دیدنی آلمان به حساب می آید دومین شهر بزرگ این کشور و هشمین شهر وسیع در اتحادیه اروپاست.
از ویژگی‌های جذاب این سرزمین مینیاتوری بخش‌هایی از آن است که به کشورهای مختلف اختصاص دارد. همچنین فرودگاهی که هواپیماهای آن پرواز می‌کنند.
در هامبورگ خیابان بزرگی به نام  Mönckebergstrasse که مهم‌ترین خیابان اقتصادی و خرید هامبورگ است به کلیسای قرن چهارهمی سنت پیتر منتهی می‌شود که یک برج ناقوس ۱۳۳ متری دارد وجود دارد.

هامبورگ

درسدن

Dresden

درسدن که یکی از شهرهای دیدنی آلمان است در جنگ جهانی دوم بیشترین خسارت را دیده است اما امروزه جزو شهرهای دیدنی ها آلمان بحساب می آید و همه ساله تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می کند .
بناهای شهر درسدن به سبک بناها و آثار تاریخی رم است و گذشته تاریخی این شهر را را نمایش می دهد. این شهر آلمانی علاوه بر آن که شهری سلطنتی است و بناهای با شکوه زیادی دارد طبیعت بسیار خوبی هم دارد.

 

درسدن

مونیخ

Munich

مونیخ در قسمت جنوبی آلمان قرار دارد و شهری بسیار تاریخی بشمار می آید اگر عاشق فستیوال هستید حتما سری به این شهر بزنید و از غذا های لذیذ آنجا هم حتما امتحان کنید .
این شهر تاریخی دارای جاهای متعددی است از جمله برج ساعت ، باغ انگلیسی ، کاخ ها ، موزه های ارزشمند و فضای سبز بسیار بکر و عالی است.

مونیخ

کلن

Cologne

موقعیت جغرافیایی کلن در غرب یکی از شهر های دیدنی آلمان و کنار رودخانه ی راین واقع شده است و بنا به همین موضوع در آنجا بازرگانی، صادرات و واردات رونق چشم گیری دارد.
کلن یکی تز قدیمی ترین و دیدنی های آلمان است واز جمله مکان های دیدنی آن میشود به کلیسای جامع کلن ،دوازده کلیسای سبک رومی،موزه ی لودویگ،موزه هنرهای کاربردی،موزه والراف ریشارتز،موزه رومی، آلمانی،موزه جاوا،موزه شکلات،موزه المپیک و ورزش های آلمانی،برج کلن،کلنیا هوخ هاوس،هانسا هوخ هاوس،کلینس،دانشگاه کلن،استادیوم راین انرژی،برج سه گوشی کلن و… است.

کلن

لایپزیگ

Leipzig

در واقع به لایپزیگ ، پاریس کوچک می گویند. شهری بزرگ که در شرق کشور آلمان واقع شده است .یکی از مراکز جدید فرهنگ و هنر در کشور آلمان، شهر لایپزیگ است که جزو شهر های دیدنی آلمان و به یک مقصد توریستی جدید و محبوب تبدیل شده است، اما مردم همچنان بخاطر تاریخ و گذشت ی آن به لایپزیگ سفر می کنند.
اگر میخواهید بیشتر در مورد این شهر هیجان انگیز بدانید بر روی لایپزیگ کلید کنید.

 

لایپزیگ

فرانکفورت

Frankfurt

بهتر است بدانید که فرانکفورت یکی ازشهر های دیدنی آلمان است که به دو بخش تقسیم می شود یکی شهر قدیمی یا آلت اشتاد در حاشیه ای رودخانه ماین
و شهر جدید یا نیواشتاد که در شمال بخش قدیمی تر است. در بخش قدیمی شهر، اغلب تجار و صنعتگران ساکن شده اند که برخی از آنها آداب و سنن اجدادشان را حفظ کرده اند;  ولی شهر جدید، ترکیبی از مراکز تجاری و ساختمان های عمومی و مسکونی است.
مراکز خرید فرانکفورت به وفور دیده میشود اما مهمترین آن سایل ، مراکز خرید اصلی فرانکفورت و یکی از پر رفت و آمدترین مراکز خرید اروپاست می باشد.
از جمله دیدنی های شهر فرانکفورت می شود به موزه های فرانکفورت،موزه ی آیکونن،موزه فرهنگ های جهان،موزه معماری آلمان،موزه ی فیلم آلمان،موزه اشتادل،خانه ی لیبیشی،موزه ی یهودی فرانکفورت و… اشاره کرد.

 

فرانکفورت

پوتسدام

Potsdam

پوتسدام  جزو شهرهای دیدنی آلمان است که پایتخت ایالت برندنبورگ بوده و در جنوب غربی شهر برلین است. این شهر بیشتر جنگلی و پوشش سبزی دارد بنابراین این شهر آرام و خوش منظره مکان مناسبی در دل طبیعت است.معماری تاریخی و محیط سرسبز و دریاچه های آن دلایل کافی برای بازدید از این شهر هستند.
از جمله جاهای دیدنی آن می شود به پارک سانسوسی ( Sanssouci Park )،سالن شهر (Town Hall)،منطقه هلندی ها (Holländisches Viertel)،باغ جدید (Neuer Garten)،کلیسای سن نیکلاس ( Nicholas Church )،موزه فیلم پوتسدام ( Film Museum Potsdam )،الکساندروکا (Alexandrowka ) و پارک بابلزبرگ (Babelsberg ) اشاره داشت .

پوتسدام

پوتسدام

برای خواندن مقالات گردشگری و سفر به مناطق دیگر اروپایی به سایت تورلند مراجعه کنید.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

شهر های دیدنی آلمان را از دست ندهید
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *