مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

پارک آبی فلوریدا، سی ورلد اورلندو

اورلندو، شهری در شهرستان اورنج ایالت فلوریدا است که در سال ۱۸۸۵ میلادی بنیان‌گذاری شده‌است. این شهر در فلوریدای مرکزی واقع شده و مرکز کلان شهر اورلندو می باشد.

مطابق با سرشماری سال ۲۰۱۰ آمریکا، اورلندو دارای ۲۳۸۳۰۰ نفر جمعیت است که آن را در زمره ی ۷۷ شهر بزرگ آمریکا و ۵ شهر بزرگ فلوریدا قرار داده است.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

اورلندو یکی از مشهورترین مقاصد توریستی است که در سال ۲۰۰۹ میلادی پر بازدیدکنده‌ترین شهر آمریکا نیز بوده است. اورلندو میزبان بیش از ۵۱ میلیون توریست در سال است.

فرودگاه بین امللی اورلندو بیست و نهمین فرودگاه شلوغ دنیا و سیزدهمین فرودگاه شلوغ آمریکا است.

اورلندو، یکی از شلوغ‌ترین شهرهای آمریکا در زمینه ی برگزاری کنفرانس و جشنواره‌ و فستیوال ها است. صنعت گردشگری اورلندو را والت دیزنی، میعادگاه جهانی اورلندو (شامل هنرکده‌های عمومی فلوریدا و جزایر ماجراجویی)، شهر پیاده‌روی، سی ورلد، سرزمین تمساح‌ها، و پارک آبی رونق می بخشد.

امروز در تورلند سعی داریم تا شما را با یکی از این جاذبه های گردشگری، یعنی سی ورلد اورلندو بیشتر آشنا کنیم.

سی ورلد SeaWorld نام یک زنجیره پارک تفریحی آبی مشهور آمریکایی است که در سه شهر سن آنتونیو، سن دیگو، و اورلندو شعبه دارد و قرار است شعبه ی چهارم آن در دوبی افتتاح شود.

سی ورلد اورلندو

سی ورلد اورلندو یکی از مشهور ترین پارک های موضوعی در ایالات متحده آمریکا است که با وجود آنکه بیشتر بخاطر آکواریوم ها و نمایش های آبی خود مشهور است، اما به داشتن جاذبه های دیگر، همچون سواری نیز به خود می بالد.

سی ورلد اورلندو

در اینجا سعی داریم تا با ارائه ی دلایلی شما را متقاعد کنیم که بازدید از سی ورلد اورلندو یکی از کارهایی است که در سفر به اورلندو باید انجام دهید!

نمایش های خاص و منحصر بفرد

سی ورلد اورلندو

سی ورلد اورلندو

نمایش های آبی کلاسیک سی ورلد همجنان یکی از جاذبه های کلیدی در جذب توریست به آن می باشد. در این نمایش های جذاب که مانند امضا تنها منحصر به این پارک می باشد، شما شاهد عظمت دلفین ها، نهنگ های قاتل، و موجودات دیگر در انجام نمایش های زیبا هستید.

کراکن

سی ورلد اورلندو، کراکن

سی ورلد اورلندو، کراکن

کراکن هیولای افسانه‌ای عظیم‌الجثه‌ای است که گفته می‌شود در سواحل نروژ و ایسلند زندگی می‌کند. اندازه و ظاهر بیان شده از این هیولا سرچشمه گرفته شده از ماهی مرکب غول پیکری باشد که بین ۱۳ تا ۱۵ متر رشد می‌کند.
افسانه ی کراکن برای قرن ها ملوانان را وحشت زده کرده است، اما ملاقات با این موجود افسانه ای در مقایسه با این ترن وحشتناک، اصلا چیز ترسناکی نیست و مانند دست و پا زدن در آب های کم عمق است! قبل از اینکه سوار ترن شوید، اشیاء با ارزش خود را در کمد قرار دهید!

اسکای تاور (برج آسمان)

سی ورلد اورلندو، اسکای تاور (برج آسمان)

سی ورلد اورلندو، اسکای تاور (برج آسمان)

در سال ۱۹۷۳ میلادی، سی ورلد اسکای تاور در مجتمع پارک موضوعی اورلندو فلوریدا ساخته شد. این برج، بلندترین برج مشاهده در فلوریدا است و شامل دو طبقه ی گردان می باشد.
برج مشاهده ی پارک در ارتفاع بیش از ۱۲۰ متری، مانند یک مرغ دریایی، به شما چشم اندازی از کل پارک ارائه می دهد.

وایلد آرکتیک (سفر به قطب)

سی ورلد اورلندو، وایلد آرکتیک

سی ورلد اورلندو، وایلد آرکتیک

وایلد آرکتیک Wild Arctic یک شبیه ساز حرکت و فیلم در سی ورلد اورلندو و سی ورلد سن دیگو است که است که تمرکز آن بر روی موضوعاتی است که در این پارک ها مورد توجه است.
وایلد آرکتیک یک نمایشگاه حیوانات شامل نهنگ بلوگا، شیرماهی، و فک بندرگاه نیز دارد. این جاذبه در سی ورلد اورلندو جایگزین مأموریت مثلث برمودا شده است.

مهمانان می توانند سوار بر یک هلیکوپتر بی حرکت شوند، که در واقع با شبیه سازی حرکت شما مسیر را طی می کنید. همان ویدئویی که در سوار حرکتی به نمایش می گذارند در تئاتر بی حرکت نیز هست، اما تماشای آن اختیاری است.
در این پرواز شبیه سازی شده شما با پشت سر گذاشتن خطرات به اکتشاف و جستجو در قطب شمال می پردازید، این شبیه سازی بسیار جذاب است اما اگر برای شما کافی نیست، می توانید با آپ-کلوز تور به ملاقات حیوانات وحشی در قطب شمال بروید.

مواجه شدن با کوسه

سی ورلد اورلندو

سی ورلد به شما این فرصت را می دهد تا از نزدیک با بسیاری از موجودات دریایی از شیر دریایی گرفته تا پنگوئن ها و بچه دلفین ها، آشنا شوید.اما ممکن است بسیاری از شما علاقه ای به غذا دادن به آن ها نداشته باشید.

نکاتی راجع به بازدید از سی ورلد اورلندو

سی ورلد اورلندو

سی ورلد اورلندو روزانه از ساعت ۹:۰۰ صبح باز است امابسته به فصول سال، تعطیلات، و رویدادهای خاص در ساعات مختلفی بسته می شود.
برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت آن مراجعه کنید و با توجه به برنامه های مناسبتی، بهترین زمان برای بازدید از آن را انتخاب کنید.

سی ورلد اورلندو
اگر می خواهید دیدنی های پارک را از دست ندهید، پس خود را برای خیس شدن آماده کنید.و بسته به اینکه بیشتر کدام قسمت پارک را می خواهید ببینید، حداقل با خودتان دو جفت کفش (دمپایی لا انگشتی و کتونی) همراه داشته باشید. کمد های هست که با پرداخت هزینه ی کمی می توانید در یکی از آنها وسایل اضافی خود را قرار دهید. لباس راحت بپوشید و کرم ضد آفتاب خود را فرامش نکنید.

به جز جاذبه هایی که در این مقاله دیدید، سی ورلد اورلندو پر از تفریحات آبی هیجان انگیز هست که برای ساعت ها می تونه شما رو مجذوب خودش کنه.

سی ورلد اورلندو

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

پارک آبی فلوریدا، سی ورلد اورلندو
4 (80%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *