مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

جاذبه های گردشگری هانوی، پایتخت ویتنام

جاذبه های گردشگری بسیاری در هانوی، پایتخت ویتنام، وجود دارد و همین موضوع کار را برای شما کمی سخت می کند که سفر خود را ار کجا شروع کنید. در تورلند قصد داریم با معرفی برترین جاذبه های گردشگری شهر هانوی به شما کمک کنیم تا در سفر به آنجا بهترین برنامه را برای خود و خانواده تهیه کنید.

پارک ملی کت با

پارک ملی کت با

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

آیا شما هم علاقه ای به حیات وحش بومی و محلی کشور ویتنام دارید؟ در صورتیکه پاسخ شما به این سوال آری است، حتما سری به پارک ملی کت با بزنید. تور هایی که در پارک ملی برگزار می شود به شما کمک می کند تا زندگی حیوانات و گیاهان را از نزدیک ببینید و با آنها بیشتر آشنا شوید.

ترن کواک پاگود

ترن کواک پاگود

ترن کواک پاگود، قدیمی ترین معبد بودایی در هانوی است، که در یک جزیره ی کوچک در نزدیکی ساحل جنوب شرقی دریاچه وست (غرب) هانوی، در کشور ویتنام واقع شده است. معبد بودایی ترن کواک پاگود، در رأس لیست جاذبه های گردشگری شهر هانوی قرار دارد. به شما توصیه می شود که تماشای چشم انداز های زیبای غروب خورشید را در معبد ترن کواک پاگود از دست ندهید، زیبایی های این منظره را تا آخر عمر هرگز فراموش نخواهید کرد.

دریاچه هوان کیم

دریاچه هوان کیم

دریاچه ی افسانه ای و اسرار آمیز هوان کیم، که معروف به « دریاچه شمشیر وارونه» است، از جاذبه های گردشگری پرطرفدار شهر هانوی است که هر مسافری بی شک سری به آنجا خواهد زد. بعضی اوقات شما می توانید لاک پشت هایی را که در این منطقه شنا می کنند از نزدیک ببینید.

دریاچه وست

دریاچه وست

دریاچه ی وست در یک منطقه روستایی به عنوان یک جاذبه ی دیدنی در شهر هانوی، مکانی فوق العاده برای استراحت و همچنین گشت و گذار می باشد. دریاچه ی وست بزرگترین دریاچه در هانوی است که سواحل زیبای آن و باغ های اطرافش یک مکان تفریحی شادی را برای تسکین فکر و روح شما می سازد.

بتکده تک ستون (وان پیلار پگودا)

بتکده وان پیلار

بی شک یکی از برترین جاذبه های توریستی شهر هانوی، بتکده وان پیلار (تک ستون) است که بنای آن را بر اساس تصویر شکوفه ی نیلوفر آبی ساخته اند. تماشای این معبد بودا باعث آرامش درونی شما می شود.

موزه انسان شناسی ویتنام

موزه انسان شناسی ویتنام

موزه انسان شناسی ویتنام ، یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری شهر هانوی است که به عنوان برترین موزه ی مدرن ویتنام نیز در نظر گرفته می شود، حتمن در برنامه ی خود تور موزه را قرار دهید تا از دیدنی های آن لذت ببرید.

موزه هو شی مین

موزه هو شی مین

اگر شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در مورد گذشته ی ویتنام و مبارزات انقلابی آن ها در برابر قدرت های خارجی هستید، می بایست تور موزه ی موزه هو شی مین را بروید.

موزه تاریخ نظامی ویتنام

موزه تاریخ نظامی ویتنام

اگر به تانک و تفنگ علاقه دارید به موزه تاریخ نظامی ویتنام سری بزنید و از نمایشگاه تفنگ های تاریخی مختلف در این موزه دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتردر مورد موزه بهتر است با تور همراه شوید.

غار هوانگ تیک

غار هوانگ تیک

بازدید از غار هوانگ تیک به تنهایی، ارزش سفر به هانوی را دارد. غار هوانگ تیک، معبد درونی معبد پرفیوم است و ورودی ان به طور شگفت انگیزی شبیه به دهان اژدها طراحی شده است.

مقبره هو شی مین

مقبره هو شی مین

مقبره هو شی مین یک بنای یادبود باشکوه در مرکز میدان بادین است. بازدید از ساختمان برج سنگی را از دست ندهید، زیرا نقش بسیار مهمی در تاریخ کشور ویتنام ایفا کرده است.

برنامه ریزی سفر به هانوی

هانوی

سه تا پنج روز اقامت در هانوی زمان فوق العاده ای برای بازدید از تمام جاذبه ها و دیدنی های شهر هانوی است، البته اگر فرصت و امکانش را دارید بیشتر در هانوی بمانید و از فرهنگ و غذاهای محلی آن نیز لذت ببرید.

بهترین مکان برای اقامت در هانوی، اولد کوارتر و بخش کلیسای جامع است، زیرا دو بخش بسیار جالب و دیدنی از هانوی برای مدت زمانی است که در آنجا هستید. هم چنین دسترسی به اماکن دیدنی و گردشگری، کافه ها، و رستوران های محلی نیز آسان است.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

جاذبه های گردشگری هانوی، پایتخت ویتنام
4 (80%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *