مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

دیدنی های لیورپول : سفر مجازی به دیدنی های لیورپول

شهر بندری لیورپول در شمال غربی انگلستان در منطقه مرزیساید واقع شده است. لیورپول چهارمین منطقه شهری پر جمعیت در بریتانیا است، و ساکنان بومی، سفیدپوستان شهر لیورپول، اسکاوس خوانده می‌شوند. قدیمی‌ترین اجتماع چینی اروپا در شهر لیورپول زندگی می‌کنند. در سال ۲۰۰۷ میلادی جشن هشت‌صد سالگی شهر لیورپول برگزار شد و  در سال ۲۰۰۸ میلادی، شهر لیورپول لقب پایتخت فرهنگی اروپا را گرفت. یکی از شاخصه‌های شهرت لیورپول در جهان، گروه راک بیتلز است. از دیگر شاخصه‌های شهرت لیورپول، برگزاری بزرگترین مسابقه سالانه اسب‌سواری در جهان به‌نام گرند نشنال و باشگاه فوتبال لیورپول می باشد با تورلند همراه باشید تا با دیدنی های لیورپول بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با دیدنی های لیورپول

لیورپول
نمایی از شب در شهر لیورپول

لیورپول پایتخت فرهنگ شمال انگلستان است. لیورپول با وجود مناظر هنری پویا، میراث موسیقی بی نظیر، و اسکله ای که دارای شهرت جهان است،دیدنی های لیورپول بسیار زیاد است که لازم است در سفر به لیورپول سری به آنها بزنید. تفریحات شبانه ی لیورپول به قدری خاطره انگیز است که به این زودی ها از ذهن شما پاک نخواهد شد.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

آلبرت داک، لیورپول
نمایی از بندر لیورپول

امروز در تورلند قصد داریم تا به اختصار شما را با دیدنی های لیورپول آشنا کنیم. همراه ما باشید.

موزه بیتلز استوری

موزه بیتلز استوری، لیورپول
موزه بیتلز استوری از دیدنی های لیورپول

بیتلز استوری برنده ی جایزه ی جذب بازدید کننده، و بزرگترین نمایشگاه دائمی در جهان است که صرفا به زندگی و زمان، فرهنگ و موسیقی گروه بیتلز اختصاص داده شده است. هر آنچه که باید درباره ی افراد گروه بیتلز؛ جان، پل، جرج، و رینگو بدانید، در موزه بیتلز استوری موجود است. موزه بیتلز استوری، با داشتن جاذبه هایی برای تمامی افراد خانواده، برنده ی جایزه ی تاریخ راک اند رول است.

آلبرت داک (بندرگاه آلبرت)

آلبرت داک (بندرگاه آلبرت)، لیورپول
بندگاه آلبرت در شهر لیورپول

آلبرت داک مجموعه ای از بارانداز ها و لنگر گاه ها در لیورپول، انگلستان است، که توسط جسی هارتلی و فیلیپ هاردویک، در سال ۱۸۴۶ میلادی طراحی شده است. این بندرگاه، اولین سازه در بریتانیا است که از چدن، آجر و سنگ ساخته شده و ساختار چوبی ندارد. در نتیجه می توان گفت که آلبرت داک اولین سیستم بندرگاه و انبار غیر قابل احتراق در جهان است. آلبرت داک با معماری نمادین و بی نظیر و تاریخچه ی خود، بخشی از میراث جهانی یونسکو بشمار می رود. اگر دنبال جایی برای غذا خوردن هستید، سری به تفرجگاه ساحلی بزنید.

کلیسای جامع متروپولیتن لیورپول

کلیسای جامع متروپولیتن لیورپول
کلیسای جامع متروپولیتن لیورپول

کلیسای جامع متروپولیتن لیورپول، با افتخار به عنوان یک شاهکار معماری و از برترین دیدنی های لورپول ، بر فراز شهر لیورپول، ایستاده است. زمان بندی سفر خود را طوری برنامه ریزی کنید که همزمان با یکی از کنسرت های زیبای موسیقی باشد. مردم از هر مذهب و عقید ای به بازدید این کلیسا می آیند.

گالری هنری واکر

گالری هنری واکر
گالری هنری واکر

گالری هنری واکر، میزبان برخی از بهترین مجسمه ها و نقاشی های اروپایی از قرن سیزدهم میلادی تا به امروز می باشد. این گالری یکی از بزرگترین مجموعه ها در انگلستان، در خارج از شهر لندن، است و از دیدنی های لورپول به حساب می آید.

استادیوم آنفیلد

استادیوم آنفیلد، لیورپول
نمایی از صندلی های خالی استادیوم آنفیلد

آنفیلد نام ورزشگاه باشگاه لیورپول است، که در سال ۱۸۸۴ میلادی ساخته شده است. در آن زمان مالک این ورزشگاه اورتون بود، و از سال ۱۸۹۲ میلادی این ورزشگاه به مالکیت لیورپول درآمد. فرقی نمی کند که هوادار لیورپول هستید یا نه، بازدید از این ورزشگاه برای طرفداران پروپاقرص فوتبال جذاب و بیاد ماندنی است. حتی اگر نمی خواهید برای تماشای یک بازی به آنفیلد بروید، به تور ورزشگاه ملحق شوید. این تورها قیمت مناسبی دارند و مورد علاقه ی خانواده ها هستند. ورزشگاه زیبای آنفیلد میزبان مسابقات ورزشی مهمی بوده است و این ورزشگاه از محبوبترین دیدتی های لیورپول به شمار می آید.

کلیسای لیورپول

کلیسای لیورپول
کلیسای لیورپول

سر جان بیجمان، شاعر و نویسنده ی نگلیسی، کلیسای لیورپول را به عنوان یکی از بهترین ساختمان های دنیا و از دیدنی های لیورپول ستوده است، وقتی به بازدید از این کلیسا می روید می بینید که حقیقتا خیره کننده است. بالای برج کلیسا بروید و از تماشای مناظر شهر لیورپول لذت ببرید.

موزه لیورپول

موزه لیورپول
موزه لیورپول

این موزه یکی از بهترین موزه های بریتانیا است که ارزش بازدید را دارد. آسمان نما و بخش تاریخ طبیعی منحصر به فرد موزه را از دست ندهید. این موزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر باز است. ورودی موزه لیورپول رایگان است.

موزه ی جهان (ورلد میوزیم)

موزه ی جهان (ورلد میوزیم)
موزه ی جهان (ورلد میوزیم)

موزه ی جهان در لیورپول با هزاران نمایشگاه، بینش عمیقی نسبت به تاریخ و فرهنگ زمین به بازدید کنندگان خود می بخشد. به شما توصیه می کنم بازدید از یکی از بهترین مجموعه های اروپایی از مصنوعات و دست ساز های مصر باستان را از دست ندهید. این موزه از پربازدیدترین دیدنی های لیورپول به شمار می رود.

محله چینی ها، لیورپول

محله چینی ها، لیورپول
محله چینی ها، از دیدنی های لیورپول

محله چینی ها، یک منطقه از لیورپول است که در واقع قدیمی ترین قلمروی قومی چینی ها در اروپا است. محله چینی ها در جنوب مرکز شهر لیورپول واقع شده است، و شامل بسیاری از مشاغل چینی ها، مانند رستوران های چینی و سوپر مارکت ها، و امکانات رفاهی برای چینی های ساکن لیورپول است. این منطقه نیز به خاطر معماری سبک چینی خود قابل توجه و دیدنی است. طاق ورودی دروازه ی محله ی چینی ها در خیابان نلسون، بزرگترین قوس چند دهانه ای و منحصر بفرد در خارج از چین است، که طولی بالغ بر ۱۵ متر دارد و بیش از ۲۰۰ اژدها بر روی آن قرار دارد. در اطراف این طاق چندین رستوران چینی وجود دارد که مکانی فوق العاده برای صرف یک وعده غذایی ارزان قیمت در بعد از ظهر است.

پی یر هد (Pier Head)

پی یر هد لیورپول
پی یر هد لیورپول

سفر به لیورپول بدون بازدید از این رودخانه، هرگز کامل نخواهد بود. تاریخ شهر لیورپول، در کنار این رود اتفاق افتاده است. پی یر هد، یک موقعیت کنار رودخانه در مرکز شهر لیورپول، انگلستان است، که بخشی از میراث جهانی یونسکو شهر بندری لیورپول است، و در سال ۲۰۰۴ میلادی به ثبت رسیده است. این سایت شامل سه لندمارک (نماد) است، که در سایت لنگرگاه سابق جورج ساخته شده اند. این ساختمان ها را به طور اجمالی به شما معرفی می کنیم.

ساختمان رویال لیور

ساختمان رویال لیور، لیورپول
ساختمان رویال لیور، لیورپول

ساختمان رویال لیور، از دیدنی های لیورپول بین سال های ۱۹۰۸ و ۱۹۱۱ میلادی ساخته شده است و طراح آن والتر اوبری توماس بوده است. این ساختمان دارای دو برج ساعت است، که بر فراز هر دو ساعت پرنده ی افسانه ای لیور قرار دارد. این ساختمان مقر اجتماع دوستانه رویال لیور است.

ساختمان کونارد

ساختمان کونارد، لیورپول
ساختمان کونارد، لیورپول

ساختمان کونارد، بین سال های ۱۹۱۴ و ۱۹۱۶ میلادی ساخته شده و مقر سابق شرکت کشتیرانی خط کونارد است.

ساختمان بندر لیورپول

ساختمان بندر لیورپول
ساختمان بندر لیورپول

ساختمان بندر لیورپول، بین سال های ۱۹۰۳ تا ۱۹۰۷ میلادی ساخته شده است و خانه ی سابق مرسی داکز اند هاربر بورد است.
شما تنها در روز های خاصی می توانید داخل این سه ساختمان باشکوه لیورپول را ببینید، اما نمای بیرونی آن ها نیز به تنهایی آنقدر زیبا هستند که به شما یاد آوری می کنند که در دومین شهر بزرگ امپراطوری بریتانیا قرار دارید.

برنامه ریزی برای بازدید از دیدنی های لیورپول

با وجود فرودگاه جان لنون لیورپول در حاشیه ی شهر، سفر هوایی به لیورپول کار آسانی است. اما هنگامی که در لیورپول هستید، برای رفت و آمد در سطح شهر، انواع وسایل نقلیه عمومی اعم از؛ جاده ای، ریلی، و رودخانه ای وجود دارد. برای بازدید از جاذبه های توریستی که در اطراف اسکله هستند، به سراغ سرویس مرسی فری بروید تا تجربه ای متفاوت داشته باشید.

برای اقامت در لیورپول باید به شما بگویم که این شهر پر از هتل، آپارتمان، هاستل و … است و با توجه به بودجه ی خود می توانید از میان آن ها بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. اگر چشم انداز جایی که می خواهید در آن بمانید برایتان مهم است، اتاق های مشرف به اسکله آلبرت را انتخاب کنید. در اسکله آلبرت دسترسی شما به انواع رستوران های شیک، بار، و کافه های مختلف نیز آسان است. در نهایت باید بگویم فرقی نمی کند، شما در کجای شهر اقامت کنید، شما به راحتی می توانید به تمام اماکن دیدنی شهر لیورپول سفر کنید.

نظر شما راجع به سفر به لیورپول چیست؟

امیدوارم با ارائه ی این مقاله توانسته باشیم اطلاعات گردشگری مفیدی راجع به شهر بندری و زیبای لیورپول به شما داده باشیم.

ما را با نظرات و پیشنهادات خود در بهبود مقالات یاری کنید.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

دیدنی های لیورپول : سفر مجازی به دیدنی های لیورپول
5 (100%) 2 votes
۲ دیدگاه

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *