مراکز خرید کوش آداسی یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به کوش آداسی برای هر مسافری می باشد. خرید سوغات و محصولات مخصوص هر کشور قسمت مهمی از فرهنگ سفر را مخصوصا در بین ما ایرانی ها تشکیل می دهد و هرچقدر هم در دیدنی های کوش آداسی غرق شده باشید حتما وقتی را برای سر زدن به مراکز خرید کوش آداسی برنامه ریزی کنید. ترکیه را می توان بعنوان یکی از بزرگترین بازارهای فروش پوشاک نام برد که به دلیل قیمت های مناسب مورد علاقه اکثر مسافرین قرار گرفته است. برای اطلاع از مهمترین مراکز خرید کوش آداسی با ما همراه باشید.

برای اطلاع از تور های کوش آداسی بر روی لینک تور کوش آداسی کلیک نمایید.

مرکز خرید کوش آداسی ای وی ام (AVM)

مراکز خرید کوش آداسی

این مرکز خرید یکی از مهمترین بازارهای شهر کوش آداسی است که به راحتی می توانید خرید های خود را در آن انجام دهید. تقریبا تمامی مواردی را که می توان به عنوان یک سوغات از کوش آداسی خرید در این مرکز خرید پیدا می شود، تدی یکی از مسافرین کوش آداسی می گوید: این مرکز خرید کوش آداسی از آنچه که بنظر می رسد بزرگ تر است. AVM در خیابان کاراوا در نزدیکی پارک آبی Aqua Atlantis قرار دارد و بعد از یک تفریح آبی، خرید میچسبد.

 

بازار بزرگ کوش آداسی

مراکز خرید کوش آداسی

این بازار جز معروفترین مراکز خرید کوش آداسی است که اکثر تورهای کوش آداسی برنامه سر زدن به آن را در خود میگنجانند. محله معروف کاله ایچی مقصد کسانی است که قصد خرید از بازار را دارند. ساعات کاری این مرکز خرید تا بعد از نیمه های شب نیز ادامه دارد و می توانید با خیال راحت در آن به خرید بپردازید.

 

مرکز خرید اسکالا نووا (Scala Nuova)

مراکز خرید کوش آداسی

در خیابان Guvercianada در نزدیکی ساحل با سر در منحنی شکل سنگی با ستون های بلندی مواجه می شوید که نام اسکالا نووا روی آن می درخشد. این بازار یکی از زیباترین مراکز خرید کوش آداسی است که با نزدیکی به ساحل می تواند در زمان شما برای خرید و تفریح همزمان صرفه جویی نماید. هر سوالی دارید از کارمندان مراکز خرید کوش آداسی مخصوصا اسکالا نووا بپرسید آنها با روی گشاده و احترام تمام پاسخگو خواهند بود.

 

پاساژ آکدوگان کوش آداسی (Akdogan Passage)

مراکز خرید کوش آداسی

اگر قصد خرید پوشاک یا لوازم آرایشی را دارید و اصل بودن اجناس برایتان مهمتر از قیمت آنها است این مرکز خرید کوش آداسی می تواند گزینه خوبی برای شما باشید. برای رفتن به آنجا به سمت خیابان Kahramanlar حرکت کنید. یکی از مزایای این مرکز خرید وجود رستوران های زیاد با کیفیت مناسب در داخل و اطراف آن است که باع  می شود بدون داشتن دغدغه غذا، یک روز کامل را به خرید اختصاص دهید.

 

مرکز خرید کوش آداسی کروو (Crew)

مراکز خرید کوش آداسی

ده ها مرکز خرید را می توانید در مرکز شهر کوش آداسی پیدا کنید که هر کدام مزایای خاص خود را دارد. قیمت های مرکز خرید کوش آداسی کروو را می توان جز دسته قیمت های منصفانه قلم داد کرد. این مرکز خرید در نزدیکی پارگ گوورسینلی قرار دارد که بعد از یک خرید استراحت در آن شدیدا پیشنهاد می شود.

 

مرکز خرید کوش آداسی سوکه (Soke)

مراکز خرید کوش آداسی

بر خلاف دیگر مراکز خرید کوش آداسی این بازار در خارج از این شهر و در بین مسیر به شهر بدروم قرار دارد. اگر قرار است پس از کوش آداسی به بدروم بروید و یا مسیر 40 دقیقه ای کوش آداسی تا مرکز خرید سوکه برایتان مهم نیست حتما رفتن به آن را به شما پیشنهاد می کنیم. این بازار با پوشکا نسبتا ارزان قیمت خود یکی از مهمترین و معروف ترین بازارهای کوش آداسی برای ایرانیان نیز می باشد.

برای اطلاع از تور های کوش آداسی بر روی لینک تور کوش آداسی کلیک نمایید.

مراکز خرید کوش آداسی ؛ 5 مرکز مهم خرید کوش آداسی