5 مرکز خرید سوچی که در سفر به سوچی باید دید 

سوچی به عنوان یکی از شهرهای توریستی روسیه هرساله در تمام فصول میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است. یکی از جاذبه های مورد توجه گردشگران در این شهر مراکز خرید سوچی می باشد. بیشتر مراکز حرید سوچی در مرکز این شهر قرار گرفته اند و گردشگران برای خرید می بایستی که بیشتر وقت خود را در مرکز شهر صرف کنند و از تمامی مغازه ها و فروشگاه ها که انواع مختلفی از تمامی برندهای خارجی و داخلی را به فروش می گذارند دیدن کنند و هم چنین از سوغاتی ها و انواع غذاهای محلی نیر بهره ببرند.

برای اطلاع از تور های سوچی بر روی لینک تور سوچی کلیک نمایید.

1مرکز خرید مورمال ٬ سوچی (Moremall)

یکی ار مراکز خرید سوچی که جدید و پر طرفدار می باشد مرکز خرید مورمال شهر سوچی است که شامل ۴ طبقه می باشد و در سال ۲۰۱۲ به برداری رسید. در این مجموعه با مساحت ۱۶۹۰۰۰ متر مربع می توانید انواع مخالف برندهای داخلی و خارجی را با قیمتی مناسب خریداری کنید. شما می توانید در این مرکز خرید پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، وسایل ورزشی، وسایل خانگی، هدیه و سوغات، عطر و ادکلن، طلا و بدلیجات و بسیاری موارد دیگر را تهیه کنید و لازم است بدانید که این مجموعه شامل یک هایپرمارکت، چندین رستوران، فست فود (KFC) و کافه، یک فود کورت بزرگ با منوهای مختلف و یک سینمای بزرگ است.

از جمله برندهای معروف موجود در این مرکز خرید برشکا، بی جی ان (BGN)، سی کی جینز(CK Jeans)، کترینا لمان، لویر،بیفری (Befree)، لاکاست (Lacost)، منگو (Mango)، کالینز (COLIN’S)، برند کفش مانند Askent، Calzedonia، Etam Lingerie، INCANTO، Intimissimi را می توان نام برد و برندهای معروف ورزشی همچون Adidas،  BOSCO،  Nike،  Puma، Quiksilver، Reebok VITAWIN،  Vyshaya Liga نیر در این مجموعه موجود می باشند.

ساعت کاری مرکز خرید مورمال هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد.

 مراکز خرید سوچی , مورمال

۲مرکز خرید ماندارین ٬ سوچی (Mandarin)

یکی دیگر از مراکز خرید سوچی ماندارین نام دارد. مجموعه ای تفریحی تجاری که بزرگترین مراکز خرید سوچی با ویژگی های منحصر به خودش است. مردم معمولا برای گذراندن اوقات خوش در کنار خانواده پا به این مرکز خرید می گذارند و در ماندارین انواع کالاها مانند پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم ورزشی و غیره با برندهای مختلف داخلی و خارجی وجود دارد. استقرار چندین کافه و رستوران در این مجموعه و امکانات دیگری از جمله یک نمایشگر پلاسمای بزرگ، موسیقی، تجربه‌های مختلف و امن برای کودکان، و حضور فیزیوتراپ‌ در تمام ساعات روز برای مشاوره و ماساژ این مرکز خرید را منحصر به فرد کرده است.

ساعت کاری این مجموعه ۲۴ ساعت شبانه روز می باشد.

 مراکز خرید سوچی , ماندارین

۳مرکز خرید سیتی پلازا مال ٬ سوچی (City Plaza Mall)

از دیگر مراکز خرید سوچی می توان سیتی پلازامال را نام برد که یکی از مراکز خرید مدرن، و مکانی برای خرید و تفریح است. در اینجا مجموعه‌ای از پوشاک کودکان و بزرگسالان، کفش، کالاهای چرمی مانند کیف، لوازم خانگی، جواهرات، عینک، لوازم جانبی،  سوغات، لوازم آرایشی، عطر و غیره با برندهای داخلی و خارجی معتبر است و هم چنین رستوران، کافه و فود کورت با منوهای مختلف، غذاهای خوشمزه و فضای دلپذیر خستگی مشتریان را از بین می برد و بابد این خبر را را هم به عاشقان سینما و تئاتر بدهیم که این مجموعه بهترین سالن  سینما و  تئاتر را در اختیار شما قرار می دهد به علاوه خانواده های که به همراه کودکان خود به این مکان می آیند می‌توانند در صورت تمایل آن‌ها را به مرکز بازی برده و به دست مربیان و پرستاران بسپارند.

از دیگر مزایای مرکز خرید سیتی پلازا مال می توان به سالن آرایشی، پارکینگ با ظرفیت ۸۰۰ اتومبیل، سرویس‌های بانکی، کمک‌های پزشکی، و آژانس هواپیمایی نیز اشاره کرد.

ساعت کار این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد.

 مراکز خرید سوچی , سیتی پلازا

۴مرکز خرید بازار ادلر ٬ سوچی (Adler Market)

یکی از مراکز خرید سوجی که یک بازار سنتی و قدیمی است بازار ادلر است که می توانید برخی کالاهای سنتی، ماهی، گوشت، سبزیجات و نان تازه، آجیل و گل را تهیه کنید و طعم انواع غذاها و شیرینی های محلی و اصیل را تجربه کنید. این بازار با توجه به سنتی بودن از طرفداران داخلی و خارجی بسیاری برخوردار است.

ساعت کار این بازار هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب می باشد.

 مراکز خرید سوچی , بازار ادلر

۵کارگاه هنری شیشه ٬ سوچی (Art Glass Studio)

برای اولبن بار در روسیه در سال ۲۰۰۷ کارگاه شیشه چک افتتاح شد. متخصصان اهل چک برای راه اندازی این کارگاه چندین هفته مشغول کار بودند. امروزه در این کارگاه محصولات زیادی از قبیل بشقاب، لیوان، گلدان، جا شمعی، زیر سیگاری، مجسمه‌هایی از حیوانات، سبزیجات، میوه، انواع وسایل تزئینی، درها یا وسایل خانه و آشپزخانه از شیشه تولید و به فروش می رسد که به دلیل دست‌ساز بودن و کیفیت بالا، دارای قیمت بالایی نیز هستند. قسمت خرید آنلاین کارگاه ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت‌رسانی است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر.

کارگاه هنری شیشه ٬ سوچی

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. حالا اگر قصد سفر به سوچی دارید بر روی لینک تور سوچی کلیک نمایید. یادتان باشد در سفر به شهر سوچی شما از مراکز خرید سوچی دیدن کنید.