۵ نمونه از بهترین هتل های لوکس کوالالامپور را بشناسید

مالزی یکی از توریستی ترین کشورها به شمار می رود. یکی از عواملی که هر گردشگری در سفر با آن رو به رو می شود محل اقامت است. در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هتل های کوالالامپور پایتخت مالزی را برای شما معرفی کنیم. هتل هایی که از لحاظ معماری و طراحی داخلی و هم چنین دسرسی های آن به دیدنی های شهر بیشترین امتیاز را از دید مسافرین گرفته اند. اگر به مالزی سفر می کنید باید بدانید که تعداد زیاد هتل های مالزی گیج کننده است به همین دلیل هتل هایی که ما در این مقاله برای شما معرفی می کنیم از پرطرفدارترین هتل های کوالالامپور به شمار می روند.

1هتل ویلا سامادهی کوالالامپور

Villa Samadhi

هتل ویلا سامادهی کوالالامپور با ظاهری متفاوت و منحصر به فرد شاید در نگاه شما این موضوع را به شما القا کند که اینجا هتل نیست که البته پر بیراه هم فکر نکرده اید. این ویلای به سبک هتل مکانی آرام و دلنشین در مرکز شهر شلوغ کوالالامپور است که اطراف آن را آسمان خراش های این شهر احاطه کرده است. در ویلای سامادهی برخی اتاف ها دارای آشپزخانه، و باغ و بالکنی با نمای حیاط مرکزی هتل دارند. نمای داخلی هتل از چوب بادوام و سقف آن به وسیله کاه گل های سنتی پوشانده شده است. این نکته جالب را هم بدانید که چیدمان مبل های این هتل به صورت دوره ای تغییر می کند تا از یکنواخت شدن دکور آن جلوگیری شود.

هتل های کوالالامپور ، هتل ویلا سامادهی کوالالامپور

۲هتل ایمپیاناکی.ال.سی.سی کوالالامپور

Impiana KLCC Hotel

یکی دیگر از هتل های کوالالامپور هتل ایمپیانا کی ال سی سی است. این هتل که در مرکز شهر جای گرفته است به وسیله رستوران ها و مغازه های محله بوکیت بینتاگ (Bukit Bintang) محصور شده است. هتل ایمپیانا از بیشترین کیفیت ممکن برخوردار است و استخر و کافه آن در تمام طول شبانه روز باز است. طراحی داخلی اتاق های هتل بسیار مناسب است و تمام کف این هتل از کفپوش چوبی است. مرکز کنوانسیون کوالالامپور (Kuala Lumpur Convention Centre) و آکواریوم کی ال سی سی (Aquaria KLCC) درست روبه روی هتل قرار گرفته اند و مرکز خرید سوریا کی ال سی سی (KLCC Suria Shopping Malland) تنها ۵ دقیقه با هتل قاصله دارد.

هتل های کوالالامپور ، هتل ایمپیاناکی.ال.سی.سی کوالالامپور

۳هتل مایا کوالالامپور

Hotel Maya KL

یکی از هتل های کوالالامپور که به صورت بوتیک طراحی شده است که این نوع از هتل به عنوان هتل آپارتمان شناخته می شود. هتل مایا مکانی است آرام که در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل دید بسیار مناسبی به آسمان خراش های شهر و استخر آب درمانیش دارد. هتل مایا دارای ۲۰۶ اتاق است و سبک و سیاق اقامت و سرویس دهی آن به گونه ای بسیار جالب طراحی شده است که برای مثال می توان گفت این هتل برای هر مهمان یک پیش خدمت در نظر گرفته است که به صورت اختصاصی تمام کار های لازم را انجام می دهد.

هتل های کوالالامپور ، هتل مایا کوالالامپور

۴هتل ماندارین اوریینتال کوالالامپور

Mandarin Oriental KL

از دیگر هتل های کوالالامپور با امکانات عالی و طراحی زیبا و دسرسی های خوب میتوان هتل ماندارین اورینتال را نام برد. این هتل با ۵ رستوران تمامی سلیقه های غذایی را پوشش می دهد از کانتونی و سوشی گرفته تا غذاهای قاره‌ای. هتل ماندارین درست در کنار برج های دوقلوی پتروناس (Petronas) قرار گرفته است که برای باز دید این برج ها نیاز نیست مسافت طولانی را طی کنید. مرکز خرید کی ال سی سی (KLCC) به این هتل متصل شده است و مسافران این هتل نمای زیبایی را از پارک مرکزی شهر پیش رو دارند.

هتل های کوالالامپور ، هتل ماندارین اوریینتال کوالالامپور

۵هتل لاشانگری کوالالامپور

Shangri-La Hotel KL

هتل لاشانگری (Shangri-La) دیگر هتل لوکش شهر کوالالامپور است که برنده جایزه بهترین هتل شهر است و لقب لوکس ترین هتل شهر را هم یدک می کشد. بیشتر مهمانان این هتل از خانواده های سلطنتی هستند. هتل لاشانگری با باغ های سبز احاطه شده و اتاق های این هتل منظره زیبایی را پیش روی شما قرار می دهد. این هتل لوکس شهر کوالالامپور در خیابان بوکیت بینتاگ که خیابان مرفه نشینی هم هست واقع شده است.

هتل های کوالالامپور ، لاشانگری هتل کوالالامپور

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. حالا اگر قصد سفر به کوالالامپور دارید بر روی لینک تور کوالالامپور کلیک نمایید. برای اطلاع از تاریخ های برگزاری تورهای کوالالامپور سراسر سال در خبرنامه تورلند ثبت نام کنید. همچنین اگر سوالی در مورد تور کوالالامپور و جاذبه های گردشگری کوالالامپور دارید حتما در کامنت های پایین صفحه نظرات و سوالات خود را از ما بپرسید تا همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.