بهترین مراکز خرید کوالالامپور ، گشت و گذار در مراکز خرید کوالالامپور

کوالالامپور با وجود مراکز خرید بسیاری که دارد یک بهشت واقعی برای طرفداران خرید و گشت و گذار در بازار ها است. مراکز خرید کوالالامپور معروف ترین برندهای دنیا در زمینه پوشاک، زیورآلات و کالای دیجیتال را در خود جای داده است. در مرکز شهر کوالالامپور حدود ۸ مرکز خرید بزرگ وجود دارد و شما در کمتر از ۲۰ دقیقه می توانید به مجموعه ۱۲ مرکز خرید دیگر برسید. مراکز خرید کوالالامپور میزبان برترین برندهای دنیا با بهترین و با کیفیت ترین کالاهای آن ها از پوشاک گرفته تا کالاهای دیجیتال می باشد.

برای اطلاع از تور های کوالالامپور بر روی لینک تور کوالالامپور کلیک نمایید. 

1مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

Pavilion

یکی از مراکز خرید کوالالامپور که در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد مرکز خرید پاویلیون است. پاویلیون که یک مرکز خرید لوکس و مجلل است شامل بخش های تجاری داخلی و سرپوشیده و فروشگاه‌های بیرونی است. این مرکز خرید با ۴۵۰ فروشگاه و برندهای برتر دنیا به همراه امکانات غذاخوری میزبان گردشگران است. انواع و اقسام برندها از جمله ورساچه، دولچه و گابانا و مکس‌مارا و برندهای ارزان قیمت تر در این مرکز خرید وجود. از ویژگی های جالبی که این مرکز خرید دارد تزیینات و طراحی داخلی آن در مناسبت های مختلف به خصوص کریسمس است که برنامه های فرهنگی مختلفی در آن اجرا می شود. از مراکز تفریحی موجود در این مرکز خرید می توان سینما و اسپا را نام برد.

مراکز خرید کوالالامپور  ، مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

۲مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور

Suria KLCC

یکی از مراکز خرید کوالالامپور که بسیار محبوب و پرطرفدار است مرکز خرید سوریا است. مرکز خرید سوریا در یک ساختمان شش طبقه در نزدکی برج های دوقلوی پتروناس قرار دارد. این مرکز خرید که در سال ۱۹۹۹ افتتاح شد به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و امکانات تفریحی فوق العاده ای مثل یک آکواریوم، اقیانوس‌نما و یک مرکز علمی که به خصوص برای کودکان، برنامه‌های ویژه‌ای دارد بسیار محبوب شد. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان تالار کنسرت و گالری هنری پتروناس را نام برد. مرکز خرید سوریا دسرسی بسیار آسانی با مترو و سایر وسایل نقلیه دارد. قسمت دیگری از این مجموعه را فودکورت، رستوران و کافه و سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای تشکیل می دهد.

مراکز خرید کوالالامپور ، مرکز خرید سوریا کی ال سی سی کوالالامپور

۳مرکز خرید مید ولی کوالالامپور

Mid Valley

مرکز خرید مید ولی که بین مرکز شهر و منطقه Klang Valley قرار گرفته است از محبوب ترین مراکز خرید کوالالامپور به شمار می رود. این مجتمع تجاری از مرکز خرید، برج اداری و ۳ هتل تشکیل شده است. مرکز خرید مید ولی در سال ۲۰۰۰ لقب بهترین مرکز خرید مالزی را آن خود کرد. این مرکز خرید دارای ۴۳۰ فروشگاه سوپرمارکت‌ها و دپارتمان‌ استورهای زنجیره‌ای می باشد. اگر برنامه ای برای خرید لوکس دارید حتما به این مجموعه سر بزنید از بهترین برندهای این مجموعه دیدن کنید. از امکانات دیگر این مرکز خرید می توان به سینما و سالن بولینگ نیز اشاره کرد.

مراکز خرید کوالالامپور ، مرکز خرید مید ولی کوالالامپور

۴مرکز خرید گاردن مال کوالالامپور

Gardens Mall

اگر در بین مراکز خرید کوالالامپور به دنبال یک مرکز خرید مدرن می گردید تا همه نیازهای شما را برآورده کند گاردن مال را درست انتخاب کرده اید. این مرکز خرید در شش طبقه ۲۰۰ فروشگاه را در خود جای داده است و کالاهایی از قبیل پوشاک، مد و زیبایی و لوازم الکترونیکی را می توانید در آن خریداری کنید. گاردن مال مجموعه کاملی از بهترین محصولات را با بهترین کیفیت به شما ارائه می کند. در این مجموعه با تنوع قیمت و کیفیت رو به رو هستید که یکی از دلایل محبوبیت آن است. از امکانات دیگر این فروشگاه می توان به مراکز تفریحی و فودکورت هم اشاره کرد.

مراکز خرید کوالالامپور ، مرکز خرید گاردن مال کوالالامپور

۵مرکز خرید استار هیل گالری

Starhill Gallery

این مرکز در سال ۱۹۹۶ افتتاح شد و گشت و گذار در این مرکز خرید لوکس و مدرن به گونه ای است که نظیرش را در هیج جای دیگر تجربه نخواهید کرد. مرکز خرید استار هیل در سال ۲۰۰۵ بازسازی شد و نتیجه آن نمای گنبدی شکل شیشه ای است. این مجموعه در ورودی خود فضایی مناسب به عنوان استیج جهت برگزاری مناسبت ها دارد. استار هیل شامل ۷ طبقه می باشد که طبقه اول آن به ساعت های برند و فروشگاه های زیور آلات اختصاص دارد و این موضوع را هم بدانید که این مرکز خرید هر ساله میزبان بزرگ‌ترین نمایشگاه زیورآلات و ساعت لوکس در آسیا است. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به یک مرکز اسپا و ریلکسیشن و فودکورت هم اشاره کرد.

مراکز خرید کوالالامپور ، مرکز خرید استار هیل گالری

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. حالا اگر قصد سفر به کوالالامپور دارید بر روی لینک تور کوالالامپور کلیک نمایید. برای اطلاع از تاریخ های برگزاری تورهای کوالالامپور سراسر سال در خبرنامه تورلند ثبت نام کنید. همچنین اگر سوالی در مورد تور کوالالامپور و جاذبه های گردشگری کوالالامپور دارید حتما در کامنت های پایین صفحه نظرات و سوالات خود را از ما بپرسید تا همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.