معروف ترین غذاهای کوش آداسی ٬ که در سفر به کوش آداسی نباید از دست دهید

کوش آداسی و دیگر شهرهای ترکیه معمولا رژیم غذایی مشترکی دارند به عنوان مثال در وعده صبحانه در ترکیه مردم از پنیر، گوجه، زیتون سیاه، نان، عسل، مربا، سوسیس و ... استفاده می کنند. غذاهای کوش آداسی بسیار متنوع و رنگارنگ هستند و از قیمت مناسبی برخوردار هستند و شما می توانید غذاهای ترکی تازه و خوشمزه را با قیمت های مناسب نوش جان کنید. غذاهای کوش آداسی بسیار نزدیک به سلیقه ما ایرانی ها است و شکم گردی از از بخش های هیجان انگیز سفر به کوش آداسی است. 

برای اطلاع از تور های کوش آداسی بر روی لینک تور کوش آداسی کلیک نمایید.

1کباب ترکی در کوش آداسی

کباب های ترکی که با عنوان کباب ترکی در ایران شناخته می شوند انواع متفاوتی دارند. کباب آدانا که باب ذائقه ایرانی ها است از ترکیب کوبیده، جوجه، گوجه و ادویه جات می باشد. دونر کباب را هم که به خوبی میشناسیم، این غذا را هم ساندویچش را میل کنید و هم به صورت پرسی. اگر مشتاق به تجربه کردن ذائقه اهالی مردم شمال غرب ترکیه هم دارید می توانید اسکندر کباب میل کنید که از ورقه های نازک گوشت گوسفند درست می شود و آن را با سس گوچه فراوان و ماست چکیده به همراه نان پیتا میل می کنند.

غذاهای کوش آداسی ، کباب ترکی در کوش آداسی

۲دلمه و پیتزا های کوش آداسی

از خوشمزه ترین غذاهای کوش آداسی لاماجون (پیده) است. گوشت چرخ کرده ریز را بر روی نان پیتا به همراه جعفری و فلفل تصور کنید که در فر می گذارند و نتیجه اش می شود پیتزای ترکی و مقاومت در برابر آن بی فایده است. از طرف دیگر فلفل دلمه های رنگی و دلمه های برگ مو و کوفته های کوش آداسی را از دست ندهید.

غذاهای کوش آداسی ، دلمه و پیتزا های کوش آداسی

۳کارنیاریک در کوش آداسی

(Karniyarik)

از دیگر غذاهای کوش آداسی که بسیار مهم است کارنیاریک می باشد. این غذا از بادمجان و گوشت چرخ کرده تشکیل شده است که در آن گوشت چرخ را کرده با سیر و پیاز و گوجه و ... ترکیب کرده و در بادمجان قرار می دهند.

غذاهای کوش آداسی ، کارنیاریک در کوش آداسی

۴غذا های مدیترانه ای کوش آداسی

غذاهای دریایی کوش آداسی آنقدر متنوع و زیاد هستند که برای خوردن همه آن ها در سفر به کوش آداسی وقت کم می آورید. غذاهای دریای کوش آداسی از آشپزی یونانی و مدیترانه تأثیر گرفته اند که نتیجه آن دستاورد فوق العاده است. در اینجا چند نمونه از رستوران های خوب کوش آداسی را برای غذاهای دریایی به شما معرفی می کنیم.

رستوران فرح (Ferah) : این رستوارن در کنار اسکله قرار گرفته است و با منظره دریا و غروب بی نظیرش با ماهی های تازه و خوشمزه میزبان شما است.

رستوران آولو (Avlu) : این رستوران که فقط ناهار و شام سرو می کند در کنار اسکله با منظره شهر قدیمی قرار گرفته است. شما می توانید در این رستوران مراحل طبخ غذای خود را هم ببینید.

غذاهای کوش آداسی ، غذا های مدیترانه ای کوش آداسی

۵برنج ترکی و مرغ

یکی دیگر از غذاهای کوش آداسی که عطر آن هوش از سر شما می برد برنج ترکی و مرغ است. این غذا از ترکیب برنج، سس و مرغ درست می شود که برنج آن به همراه ادویه های معطر طبخ می شود.

 غذاهای کوش آداسی ، برنج ترکی و مرغ 

برای اطلاع از تور های کوش آداسی بر روی لینک تور کوش آداسی کلیک نمایید.