بهترین رستوران های قونیه را بشناسیم


به آرامگاه ۷۰۰ ساله ی مولانا که سفر کردید ، خوب که مجذوب آثارش شدید و از سماع و عرفانش لذت بردید به سمت استراحتگاه خود بروید ، در طی چند روزی که در قونیه به دنبال ردپاهای مولانا می گردید، خود را  از فرهنگ آنجا دریغ نگذارید زیرا که وسعت فرهنگشان حتی شامل غذاهایشان هم شده وعطر و طعم غذرا هایش را می توان در رستوران های قونیه یافت. برای اطلاع از تور های قونیه بر روی لینک تور قونیه کلیک نمایید.
از تمام این همه غذای رنگارنگ که بگذریم ، انتخاب رستوران هم در اولویت است که با خیال راحت غذاهای قونیه را نوش جان کنید و لذت سفر خود را با این انتخاب ها دوچندان کنید.
ما کوچه به کوچه ی قونیه را گشتیم و از میان آن ها بهترین ها را برای شما گلچین کردیم و از جمله با کیفیت ترین رستوران ها می شود به چند مورد زیر اشاره کرد :

رستوران کاندیل اتلیکمک اوی قونیه (Kandil Etliekmek Evi)

در این رستوران که وارد شوید فضای صمیمی و گرم آن شما را مجذوب خود می کند ، همه چیز ساده است و شما حتی می توانید بر روی تخته ها بشینید و به پشتی های قدیمیه ترمه دوزی شده تکیه بدهید و غذای خود را سفارش دهید و آن ها غذای منتخب شما را روی سفره جلویتان چیدمان می کنند . اما اگر یک سفر دو نفره دارید می توانید روی میزهایشان که فضای رمانتیک تری دارد سکون کنید.
این رستوران یکی از رستوران های قونیه است که هم منوی محلی و غذا های فست فودی مانند پیتزا را دارد. می توانید شماره ی آن را در سایتشان پیدا کنید و جلوی درب اقامتگاهتان تحویل بگیرید و اگر حضوری رفتین این رستوران امکاناتی مانند :غذاهای گیاهی ،فضای مخصوص کودکان ، فضای سبز برای حیوانات ، اینترنت پرسرعت و جای پارک را داراست.
غذا های پیشنهاد شده این رستوران : اتلی اکمک ، سوپ آبجو ، کباب فرن و حلوای مخصوص
ساعت کار: همه روزه از ۹ صبح تا ۹ شب
برای دیدن فضای ۳۶۰ درجه این رستوران بر روی اینجا کلیک کنید.

میزان رضایت مشتریان عالی است

undefined

رستوران کاندیل اتلیکمک اوی در قونیه

 

رستوران مولانا قونیه(Mevlevi Sofrasi)

مسیرتان که به آرامگاه مولوی خورد ناهار یا شام خود را در رستوران ملوی که نزدیک آن است بروید. از فضای بازش استفاده کنید تا چشم اندازه آرامگاه را هم داشته باشید . غذا های این رستوران بسیار خوشمزه با قیمت مناسب است.موقع رفتن شماره تلفن آنجا را بگیرید که اگر باز هم هوس غذاهایش را کردید با پیک برایتان ارسال کنند.
نکته جالب این رستوران این است که همیشه کارشناس ارشد غذا در سالن وجود دارد و در رستوران های قونیه این مورد کم نظیر است.
غذا های پیشنهادی شده این رستوران : سوپ خرچنگ ، سوپ ماست ،تیریت و تاس کباب
ساعت کار: همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.
آدرس : Civar mahallesi Nazýmbey Caddesi No : 1- A Karatay

میزان رضایت مشتریان بسیار عالی است .

undefined

رستوران مولوی در قونیه

 

رستوران سمو یا کمو قونیه (Cemo)

این رستوران بر سرنبش یک خیابان اصلی به نام  ahmet hilmi واقع شده است متعلق به دو برادر است که شانه به شانه ی هم کار کردن و آن اجاق کوچک را حالا به یکی از رستوران های بزرگ در قونیه تبدیل کرده اندو علت شهرت آن کباب و پیتزاهای ترکی اش که بسیار ما بین رستوران های قونیه معروف است می باشد .
غذا های پیشنهاد شده این رستوران : پیتزاهای ترکی، کباب ترکی  و تیریت
ساعت کار: همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.
آدرس :Medrese Mah. Nalcaci Cad. Karatay Sitesi No:2/C | Nalcaci, Selcuklu, Konya, Turkey

میزان رضایت مشتریان عالی است .

undefined

رستوران سمو یا کمو در قونیه

 

رستوران سوماتچی فیهی ما فیه قونیه (Smoatci Fihi Ma Fih)

این رستوران تنها ارائه دهنده ی غذا های ترکی می باشد ، غذا های بسیار لذیذ و دلچسب که با دستور پخت قدیمی خود ، حتی زبان زد اهالی مردم قونیه هم هست . این رستوران برخلاف شهرتی که دارد فضای کاملا ساده و در دیوارهایش نقاشی از رقص سماع به چشم می خورد که نشان از فرهنگ اهالی قونیه است .
این رستوران در روزهای دوشنبه تعطیل می باشد.
غذا های پیشنهاد شده این رستوران : تاس کباب به همراه ترشی مخصوص
ساعت کار: هر روز از ۹ صبح تا ۹ شب.
آدرس : Akcesme Mah. Menguc Cad. No: 36 | Karatay, Konya 42030, Turkey

میزان رضایت مشتریان بسیار عالی است .

 null

رستوران سوماتچی فیهی ما فیه در قونیه

 

رستوران بلو لوکانتاسی قونیه (Bolu LokantasI)

 
اگر هوس این را کرده اید که با غذایتان یک دوغ محلی نوش جان کنید حتما به شما توصیه میکنیم که به این رستوران که تمام غذا هایش محلی است سری بزنید و آن را میل کنید .
این رستوران روزهای یکشنبه تعطیل است.
غذا های پیشنهاد شده این رستوران : پیتزا ترکی
ساعت کار: هر روز از ۹ صبح تا ۱۰ شب.
آدرس : Aziziye Mahallesi, Aziziye Caddesi, Konya, Turkey
 
میزان رضایت مشتریان بسیار عالی است.
 undefined
رستوران بلو لوکانتاسی در قونیه
 

رستوران علی بابا قونیه (Ali Baba Firin Kebap)

رستوران علی بابا یکی از بهترین رستوران های قونیه است که درسال ۱۹۷۴ تاسیس شده است و شعارش بر این است که (برخودتان خیانت کرده اید اگر کباب های ما را نخورید).این رستوران بیشتر تخصص و مهارت در درست کردن کباب های بسیار خوشمزه و لذیذ را دارند . رستوران علی بابا بسیار در این زمینه شهرت پیدا کرده است و همه ساله تعداد زیادی گردشگر برای به نیش کشیده کباب های علی بابا سری به آنجا میزنند.
این رستوران نزدیک به دو هتل saray otel و otel cesme می باشد . اما لازم به ذکر است که بدانید تنها در این رستوران وعده ی ناهار سرو می شود.
غذا های پیشنهاد شده این رستوران : کباب ترکی
ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۵ عصر.
آدرس : Sems-i tebrizi mh.seref sirin sk, Konya, Turkey

میزان رضایت مشتریان بسیار عالی است.

undefined
رستوران علی بابا

 

رستوران کوناک موتفاجی قونیه (Konak Mutfagy)

رستوران کناک یکی از رستوران های قونیه است که علاوه بر کیفیت غذای خوب بر ایجاد فضای باز و سبز رستوران هم تمرکز کرده است که بسیار توانسته است موفقیت آمیز از پس این کار بربیاید. خیلی از مشتریان آن از فضا و تزیینی که در اطرافش اعمال داده اند تعریف و تمجید کرده اند .
غذا های پیشنهاد شده این رستوران : غذاهای سنتی و ماست محلی
ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۹

میزان رضایت مشتریان بسیار عالی است.

undefined
رستوران کوناک موتفاجی در قونیه

 

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. حالا اگر قصد سفر به قونیه دارید بر روی لینک تور قونیه کلیک نمایید. برای اطلاع از تاریخ های برگزاری تورهای قونیه سراسر سال در خبرنامه تورلند ثبت نام کنید. همچنین اگر سوالی در مورد تور قونیه و جاذبه های گردشگری قونیه دارید حتما در کامنت های پایین صفحه نظرات و سوالات خود را از ما بپرسید تا همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان باشند. 
برای خواندن مطالب بیشتر در مورد شهر قونیه به سایت تورلند مراجعه کنید.