مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

باهاما بهشت کارائیب

آیا برای ماه عسل خود به دنبال بهترین و ارزانترین ها هستید؟ برای تعطیلات خود دچار سردرگمی شده اید؟ ما به شما بهشت دزدان دریایی را معرفی میکنیم.

باهاما (به انگلیسی: The Bahamas) کشوری است انگلیسی‌زبان و شامل بیش از سه هزار جزیره بزرگ و کوچک در اقیانوس اطلس که در شرق فلوریدا آمریکا و در شمال کوبا قرار دارد. جمعیت باهاما ۳۵۰ هزار نفر و پایتخت آن ناسائو است. پول رایج این کشور دلار باهاما است.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۰۱

این کشور با کشورهای ایالات متحده آمریکا، کوبا و هائیتی دارای مرز مشترک دریایی می‌باشد. از نظر درآمد سرانه باهاما یکی از ثروتمندترین کشورهای قاره آمریکا است و در این رتبه پس از ایالات متحده و کانادا قرار دارد.

۰۲

۸۵ درصد از مردم آن از تبار آفریقایی و ۱۲ درصد اروپایی‌تبارند. سه درصد نیز زردپوست آسیایی‌اند. مردم بومی و اصلی باهاما لوکایایی‌ها بودند که شاخه‌ای از سرخ‌پوستان تائینوی آراواکی‌زبان به‌شمار می‌آمدند. باهاما نخستین خشکی در جهان جدید بود که کریستف کلمب در سال ۱۴۹۲ در آن لنگر انداخت.

۰۳

تمامی جزایر این کشور پست و صاف هستند و ارتفاع برخی بلندی‌ها که در آن‌ها دیده می‌شود از ۱۵ تا ۲۰ متر تجاوز نمی‌کند. بلندترین نقطه کشور کوه آلورنیا (نام پیشین: تپه کومو) است که ۶۳ متر بلندا دارد و در جزیره کت قرار گرفته است.

۰۴

حیات جانوری زیر دریا در باهاما به خاطر غنای آن و وجود شمار زیادی از کوسه‌ها معروف است. آب‌های این کشور هنوز با آلودگی صنعتی روبه‌رو نشده‌اند.

۰۵

این ساحل زیبا با داشتن آبی زلال و کریستالی مکان مناسبی برای انجام ورزش های آبی و شنا میباشد و گردشگران از سواحل آن نیز برای حمام آفتاب استفاده میکنند . اما دلیل اصلی سفر گردشگران به این سواحل این موضوعات نمیباشد .دلیل اصلی سفر گردشگران وجود ساحلی با شن های صورتی رنگ به طول ۵ کیلومتر میباشد که یکی از عجایب گردشگری نیز به حساب می آید.

۰۶

سواحل جزیره باهاما یکی از غیر معمول ترین سواحل در جهان به شمار میرود .دلیل شن هایی با رنگ صورتی در این ساحل وجود  موجوداتی با پوسته صورتی رنگ است که با پوسته اندازی در سواحل و ترکیب پوسته موجودات + شن های درخشان سواحل شن های این ساحل به صورتی رنگ تغییر رنگ داده است .

۰۷

نام باهاما از واژه‌های اسپانیایی baja mar (باخا مار) گرفته شده که به معنی «دریای کم‌عمق» است.به جز سواحل زرق و برق دار باهاما میتوان به زمین گلف گسترده این منطقه اشاره کرد که جز تعطیلات ناب و آرامش بخش کارائیب است.باهاما دارای جاذبه های تاریخی , بازار شلوغ در ناسائو و بندر آزاد میباشد.

۰۸

اگر شما به دنبال تفریحی حرفه ای تر هستید,غواصی , کشف صخره های مرجانی , سواری با قایق کایاک و یا پیاده روی از طریق پارک ملی گسترده Lucayan را به شما پیشنهاد میکنیم.

۰۹

همچنین از جاذبه هایی که بچه ها دوست میدارنند میتوان به بازی با دلفین ها و خوک های شناور درجزیره گرند باهاما را که یک مقصد برای خانواده های پر جمعیت است معرفی کرد.

۱۲

۱۳

۱۴

۱۷

۱۸

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

باهاما بهشت کارائیب
4 (80%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *