مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

تصاویر دیدنی از مزارع اسطوخودوس

منطقه پرووانس در جنوب شرقي فرانسه و در ساحل کوت دازور واقع شده است. دشت هاي منطقه پرووانس در فاصله ماه هاي ژوئن تا ژوئيه پوشيده از گل هاي اسطوخودوس مي شوند.

منطقه پرووانس در جنوب شرقي فرانسه و در ساحل  کوت دازور واقع شده است. دشت هاي منطقه پرووانس در فاصله ماه هاي ژوئن تا ژوئيه پوشيده از گل هاي اسطوخودوس مي شوند.مزارع اسطوخودوس شکوفه از اواسط ماه ژوئن تا اواسط ماه اوت، بسته به منطقه و آب و هواي فصلي. اسطوخودوس از جولاي تا سپتامبر برداشت شده است.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۰۱

پرووانس با آن روزهای مه آلودش در زیر نور خورشید، زیبایی قدم زدن در مزارع گل های ارغوانی و خوشبوی اسطوخودوس و نوشیدنی خنک رُزه مانند آب حیات جوانی می بخشد. این منطقه مملو از نعمت های زیبا و خوشمزه مثل قارچ تروفل مشکی، سفره رنگارنگی از تاپِناد(خوراکی از ماهی کولی، زیتون سیاه و گیاه کبر) و پنیر خامه ای شیر بز است.

۰۲

پرووانس نقطه شروع ایده آل برای یک سفر تمام وقت یا نیمه روز پر از مناظر خیره کننده و احساس برانگیز با پیش رایحه است.تابستان، در جاده D943 با ردیف های اسطوخودوس پوشانیده شده اند. شما می توانید عطر، صابون و سایر محصولات و لذتبخش معطر را در موزه ای اختصاص داده شده به اسطوخودوس در روستای Coustellet تهیه فرمایید.

۰۳

جالب است بدانید بسیاری از عروس و داماد ها برای گرفتن عکس های جشن خود به این منطقه میایند و عکس های فوق العاده و خاطراتی فراموش نشدنی برای خود رقم میزنند.

۰۴

جالب است بدانید بسیاری از عروس و داماد ها برای گرفتن عکس های جشن خود به این منطقه میایند و عکس های فوق العاده و خاطراتی فراموش نشدنی برای خود رقم میزنند.

۰۵

 

شما برای دیدن این منطقه میتوانید ماشین اجاره کرده, یا با تور های یک روزه یا نصف روز با اتوبوس سفر کنید.

۰۶

۰۸

۱۰

۱۱

۱۲

۱۴

۱۵

۱۶

 

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تصاویر دیدنی از مزارع اسطوخودوس
4 (80%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *