مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

فستیوال کشتی سوزی وایکینگ ها

ساکنان جزیره شتلند در بریتانیا از سال ۱۸۸۰ در آخرین سه شنبه ماه ژانویه هر سال با پوشیدن لباس های وایکینگ ها و حمل وسایل مورد استفاده آن ها فستیوالی دیدنی برگزار می کنند و میراث فرهنگی خود را جشن می گیرند.

ساکنان جزیره شتلند در بریتانیا از سال ۱۸۸۰ در آخرین سه شنبه ماه ژانویه هر سال با پوشیدن لباس های وایکینگ ها و حمل وسایل مورد استفاده آن ها فستیوالی دیدنی برگزار می کنند و میراث فرهنگی خود را جشن می گیرند. جزیره شتلند در شمال اسکاتلند واقع شده و مرکز آن لرویک نام دارد. این مراسم با پوشیدن لباس های وایکینگ ها توسط ۱۰۰۰ نفر از ساکنان جزیره در خیابان های لرویک برگزار می شود. در تاریخ این مراسم، فستیوال فقط سه بار انجام نگرفته است. در سال ۱۹۰۱ به دلیل مرگ ملکه ویکتوریا، بین سال های۱۹۱۴ تا ۱۹۱۹ در جریان جنگ جهانی اول و بین سال های ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۸ در جریانجنگ جهانی دوم.این جزیره و جزایر همسایه ۵۰۰ سال از طرف مردم اسکاندیناوی رهبری شد تا اینکه در سال ۱۴۶۸ قسمتی از اسکاتلند شد.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۱

این جشنواره فعالیت ها و سرگرمی برای تمام سنین ارائه می دهد. در آخر این بازدید دعوت به شرکت در فعالیت های صنایع دستی، پیوستن به رقابت های ورزشی تاریخی ویا انجام یک کشتی وایکینگ میکنند و نیز فرصت به تماشای یک شعبده بازی، یادگیری چگونه آماده کردن رزمندگان وایکینگ برای مبارزه، گوش دادن به سخنرانی ها و در مورد زندگی در طول عصر وایکینگها یادگیری باشد.

۱۰

محیط اطراف و ساختمان های بازسازی شده در اطراف موزه وایکینگ Lofotr ارائه یک محیط الهام بخش، به شما این امکان را  میدهد از طریق یک فضای واقعی، غذا، موسیقی و صنایع دستی وایکینگ ها را تجربه کنید.

۱۱

۱۲

۱۳

۱۴

۱۵

۱۶

۱۷

۱۸

۲

۳

۴

۵

۶

۸

۹

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

فستیوال کشتی سوزی وایکینگ ها
4 (80%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *