مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

اسکای پارک ای جی هکت سوچی

مرتفع ترین بانجی دنیا

این پارک، اولین پارک مرتفع دنیاست که توسط ای جی هکت (AJ Hackett)، مخترع پرش بانجی (Bungy jumping)، ساخته شد. پس از آزمایش های متعدد، آقای ای جی با پرش غیر قانونی معروفش از برج ایفل در سال ۱۹۸۷، توجه جهان را به پرش بانجی معطوف کرد. از آن پس، نام ای جی هکت و پرش بانجی بر زبان ها افتاد. اکنون پس از گذشت ۲۶ سال، گروه “ای جی هکت” در شش کشور جهان بیش از سه میلیون پرش،  بدون حتی یک مورد تلفات انجام داده است.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

تخفیف استثنایی تور سوچی: ۲۰۰ هزار تومان تخفیف تور سوچی فقط در تورلند

قسمت اصلی اسکای پارک، پل آسمان (Skybridge) است که بلند ترین پل پیاده روی معلق جهان به طول ۴۳۹ متر می باشد. اسکای پارک، در زیباترین بخش دره ی آخشتیرسکایا (Akhshtyrskaya) و در ارتفاع ۲۰۷ متری از سطح رودخانه ی مزیمتا (Mzymta)، در همان کوهستان، واقع شده است.

۰۱

این پروژه با همکاری معماران روسی و زلاندنویی انجام گرفت. شرکت مهندسی زلاندنویی تیندال و شرکا (Tindal & Associates)، جهت طراحی این سازه انتخاب شد.
مطالعات و طراحی آن سه سال، و ساخت آن نیز سه سال دیگر به طول انجامید. بیش از ۷۴۰ تن استیل، ۲۰۰۰ متر مکعب بتن و بیش از یک و نیم کیلومتر لنگر غول آسا در ساخت آن به کار رفت.

۰۲

مسیر پیاده روی پل از هشت کابل به قطر ۵۲ میلی متر آویزان است که هر یک از این کابل ها قدرت تحمل ۳۶۰ تن بار را دارد، هر چند که وزن همه این سازه به ۱۱۰ تن هم نمی رسد.

۰۳

پایداری این کابل ها به گونه ای است که حتی در بادهای شدید هم کاملاً مستحکم بوده و از این لحاظ در جهان رتبه ی نخست را داراست. پل آسمان می تواند زمین لرزه ای به قدرت ۹ ریشتر، طوفان، برف، یخ و رعد و برق را تحمل کند. با این حال تنها گنجایش ۴۵۰ نفر را دارد.

۰۴

پایداری این کابل ها به گونه ای است که حتی در بادهای شدید هم کاملاً مستحکم بوده و از این لحاظ در جهان رتبه ی نخست را داراست. پل آسمان می تواند زمین لرزه ای به قدرت ۹ ریشتر، طوفان، برف، یخ و رعد و برق را تحمل کند. با این حال تنها گنجایش ۴۵۰ نفر را دارد.

۰۵

در این مسیر چشم اندازهای بسیاری وجود دارد. از جمله ساختمانی که رو به صخره ها معلق است (Pod) و از بالای آن بازدید کنندگان می توانند از ارتفاع ۶۹ متری پرش بانجی انجام دهند. همچنین می توانند از چرخ و فلک “روباه پرنده” در ارتفاع ۵۵۰ متری و یا مرتفع ترین تاب جهان به ارتفاع ۱۷۰ متر لذت ببرند. در میانه های این پل نیز فضایی وجود دارد که گردشگران می توانند از بالای آن مرتفع ترین پرش بانجی جهان را از ارتفاع ۲۰۷ متری تجربه کنند. آموزش انواع پرش با طناب، کوه نوردی، صخره نوردی، رستوران و آمفی تئاتر از دیگر امکانات پارک آسمان به شمار می رود.
پارک آسمان در تمام فصول سال، بدون تعطیلی، آماده ی ارائه ی خدمات به مراجعه کنندگان است.

۰۶

۰۷

۰۸

۱۰

۱۱

۱۲

۱۳

۱۴

۱۵

۱۶

۱۷

۱۸

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

اسکای پارک ای جی هکت سوچی
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *