مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

جزیره بالی – بخش ۲

بالی جزیره خدایان

موزه بالی كه یکی از بهترین ها در اندونزی است و مجموعه ای با‌شکوه از حکاکی های مزین ، ماسک‌های نقاشی شده ، عروسک‌های خیمه شب بازی ، ظروف سفالی و منسوجات هنرمندان را در خود جاي داده و همگی در یک مجموعه از محوطه ای محصور که به خوبی نگهداری می‌شود قرار گرفته اند.
موزه معبد يا پوري پمكوتان (Puri Pemecutan) با قدمت صد ساله حاوی یکی از مجموعه‌های ارزشمند خنجرهای بومی باستانی و دیگر سلاح‌ها، ابزار‌های موسیقی و تندیس‌های هندو است.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۱

مركز هنر يا تامان وردي بودايا (Taman Werdi Budaya) مجموعه اي از ساختمان‌های چوبی در سبک سنتی شامل آثار هنری اهالی بالی در عصر معاصر، ماسک‌های چوبی، حکاکی‌ها و نقاشی‌ها است و همچنین دارای تعدادی فروشگاه‌های سوغاتی است که در آنجا، کارهای هنرمندان بومی با قیمت ثابت به فروش می‌رسند.
موسیقی و تئاتر سنتی كه هیچ بازدید کننده‌ای نباید حركات موزون بسیار سنتی آهسته و سرگرم کننده بالی را که با نوعی شمشیر به نمایش در می‌آید، یا رامايانا (Ramayana) که همان صحنه های برگزیده از حركات موزون هندوی بزرگ است، از دست بدهد. اکثر هتل های بزرگ نمایش های شبانه را برگزار می‌کنند.

۲

مكانهاي ديدني اين جزيره بر اساس مناطق به اين صورت است :
آباد كه مرکز هنري بالي است.
کوتا كه مرکز رستورانها و مغازه هاي خوب جزيره است.
معبد تانا لات كه به معني معبد زمين و دريا است.
آمد كه ساکت ترين مکان جزيره است.
لوينا كه يک شهر ساحلي جذاب است.
دنپاسار كه بازارهاي رنگارنگ محل است.

۳

پروازها از طريق جاكارتا به اين جزيره انجام مي گردد و طول پرواز از جاكارتا به بالي حدود ۲ ساعت مي باشد اما برخي از شركتهاي هواپيمايي پروازهاي مستقيم از تهران به بالي برگزار مي كنند.
فرودگاه بین المللی انگرا ري (Ngurah Rai) بالی در ۱۳ کیلومتری غرب دنپاسار قرار دارد

۴

بمو (Bemo) نوعی مینی‌بوس است كه در مسیرهای ثابت حول شهر و در مسیر جزیره به فعالیت مشغول هستند و بنا به درخواست، در هر مکانی بطور کامل توقف می‌کنند. اکثر خارجی‌ها سیستم را گیج کننده می‌یابند و به ناچار برای کرایه به چانه زنی مشغول می‌شوند.

۵

تاکسی های آبی و زرد شهر می‌توانند در خیابان یا در ایستگاه های متعدد تاکسی و یا بر اساس درخواست هتل یا رستورانی که شما در آن به سر مي برید، تردد کنند. آنها طبق استانداردهای بین المللی ارزان هستند و نسبت به بمو ها بسیار راحت تر هستند. با این حال، خود را برای چانه زدن بر سر کرایه آماده کنید، چرا که تاکسی مترها در طول مسیر حرکت به دلیل تورم از کار انداخته می‌شوند و بسیاری از راننده‌ها قادر هستند کمی انگلیسی صحبت کنند.

۶

۷

۸

۹

۱۰

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

جزیره بالی – بخش ۲
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *