مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

دبی آوتلت مال

مرکز خرید دبی

مرکز خرید آوتلت مال مجموعه ای از فروشگاه های معتبر می باشد که بیش از ۱۲۰۰ نوع از مارکهای معروف و شناخته شده جهانی شامل انواع لباسها، کیف و کفش، عطر، جواهرات و زینت آلات، مبلمان و تزئینات منزل، موبایل و کامپیوتر، لوازم ورزشی و… به شما خریداران محترم بین ۲۰ تا ۹۰ درصد تخفیف ویژه در تمام طول سال ارایه می دهد.
آوتلت مال به عنوان تنها مرکز خرید دبی با قابلیت ارایه تخفیف ویژه در تمام طول سال، امکان دسترسی همگان به معتبر ترین مارکهای جهان با کمترین هزینه را فراهم میکند.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۱

بعضی از این مارک ها شامل: پاریس گالری Paris Gallery، مانگو Mango، ماسیموداتی Massimo Dutti، دیزل Diesel، ریولی Rivoli، گس Guess، اسپریت Espirit، لیوایز Levis، گپ Gap، بنانا ریپا بلیکBanana Repulic، استودیو آرStudio R، مونسونMonsoon، آلدوAldo، تامی هیلفیگرTommy Hilfiger، ناین وستNine west، رودیو درایوRodeo Drive، آی زونAiZone، د وانTHE One، نایکیNike، آدیداسAdidas، پوماPuma، اسکچرزSkechers، تدلاپیدوسTed Lapidus، پیرکاردینPierre Cardin، مکسMaxx، دولچه اند گباناDolce & Gabbana، هوگو باسHugo Boss، کریستین دیورChristian Dior، شانلChanel، گوچیGucci، ورساچیVersace،آرمانیAamani، کلوین کلاینCalvin Klein، ولنتینوValentino، جیوردانوGiordano، اسکاداEscada، کنت کولKenneth Cole، لاکوستLacoste، چیبوTchibo، پراداPrada، جوپJoop، نایومیNayomi، امریکن بی واچAmerican Baywatch، اکوEcco، گراند ستورزGrand Stores، تیمبرلندTimberland، سامسونیتSamsonite، لایف ستایلLife Style، مغازه های عینک فروشی مثل الجابرAl Jaber Optics و رستورانهایی مثل مک دونالد McDolanlds،برگر کینگ Burger King، رستوران ایرانی، چینی، عربی، هندی، ایتالیایی و غیره.

۲

همچنین در شهر بازی  [چاکی چیز] در [آوتلت مال] کودکان شما در هر سنی می توانند از بازیهای هیجان انگیز  کامپیوتری، سواری، اسکی روی یخ، بولینگ و غیره لذت ببرند. همچنین غذای مورد علاقه کودکان، پیتزا و ساندویچ با مواد اولیه تازه و با سالم ترین روش پخت در رستوران مخصوص [چاکی] با بوفه سالاد متنوع سرو میشود. با سیستم امنیتی مخصوص و مهر ورودی نامرئی برای هر کودک شما می توانید با خیال راحت فرزندان خود را زیر نظر مراقب و بدون هزینه اضافی برای ساعتها به [چاکی چیز] بسپارید و خود مشغول خرید و تفریح در مرکز خرید [آوتلت مال] باشید.

۳

روزهای یکشنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر با خرید۱۰۰ درهم از هر کدام از فروشگاهها، یک فنجان قهوه میهمان این مرکز خرد باشید. در [آوتلت مال] یک سالن استراحت برای مشتریان محترم در نظر گرفته شده تا بعد از خرید در کمال آسایش روی مبل منتظر تاکسی باشند. همچنین مسئولین خدمات به مشتریان با تسلط به ۱۵ زبان از جمله فارسی آماده ارایه خدمات و راهنمایی به شما می باشند.

۴

۵

۶

۷

۸

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

دبی آوتلت مال
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *