مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

پیست اسکی دبی

Ski Dubai Tour

عجیب نیست جایی که دمای هوا در تابستان به ۵۰ درجه سانتیگراد می رسد،دمایی که در آن دما می توان روی کاپوت ماشین تخم مرغ نیمرو کردبه اسکی روی برف بپردازید . در تور دبی پیست اسکی دبی Ski Dubai غیر ممکن ها امکان پذیر است.
کسانی که تجربه سفر با تور دبی را دارند بهتر میدانند که جاذبه های گردشگری دبی از کشور ما ایران خیلی کمتر است ولی مسئولان دبی به هر کاری دست می‌زنند بر عجایب و دیدنی های دبی بیفزایند. از احداث مراکز خرید دبی, هتل های دبی ,جزایر مصنوعی دبی گرفته تا ساخت پیست اسکی در دبی با برف مصنوعی …
پیست اسکی دبی مال اولین پیست سرپوشیده در خاورمیانه در قلب بیابانهای امارات است که در سپتامپر ۲۰۰۵ ساخته شده، قیمت پیست اسکی دبی که در مرکز خرید “مول امارات” واقع شده یکی از دیدنی های دبی ساخت بشر در قرن حاضر است که زیبایی‌های خاص خود را دارد. این پیست و مرکز خرید آن توسط شرکت مجید آل فاطیم از ثروتمندان دبی اداره می شود.
در داخل پیست تله‌کابین‌هایی احداث شده که ورزشکاران را از پایین به بالای پیست اسکی دبی منتقل میشوند. هر روزه حدود ۳۰ تن برف مصنوعی از آسمان مصنوعی این سالن روی زمین می‌بارد تا دختران و پسران بتوانند آزادانه در کنار هم اسکی کنند.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

۰۱

پیست اسکی برف دبی به مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر ساخته شده است. این سالن سرپوشیده دارای ۵ پیست اسکی است که با هزینه هنگفت ۲۷۲ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسیده است. این سالن اسکی در کنار یک مجتمع بزرگ تجاری واقع شده و در حالیکه بیرون از این فضای پوشیده از برف سرپوشیده دمای هوا به ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد، داخل پیست اسکی مصنوعی دبی اما دمای بین منهای ۳ تا منهای ۳۰ درجه سانتیگراد متغیر است.

۰۲

قابل توجه مهمانان تور دبی پیست اسکی در دبی امکان اجاره وسائل اسکی از جمله لباس، چوب،… میباشد که دیگر نیازی به نگرانی مهمانان این پیست برای حمل و نقل وسائل اسکی نمی باشد و از سراسر دنیا سالانه مهمانان زیادی با تور دبی اسکی حتی در فصل گرم تابستان به این نقطه سفر می کنند.

۰۳

۰۴

۰۵

۰۶

۰۷

۰۸

۰۹

۱۰

۱۱

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

پیست اسکی دبی
5 (100%) 1 vote
۱ دیدگاه

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *