مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

بهترین سواحل جهان : معرفی ۱۲ ساحل شگفت انگیز و فوق العاده

آیا شما عاشق شنا در سواحل گرم و نوشیدن یک اسموتی خنک لب ساحل هستید؟ تابستان کوتاهه بنابراین اگر با من هم عقیده هستید حتما از سواحل فوق العاده زیر خوشتان خواهد آمد.
تورلند ۱۲ تا از بهترین سواحل جهان که حتما باید به آنها سر زد رو در این مطلب قرار داده تا شما نهایت لذت از آرامش ساحل , شنا کردن در آب و آزادی مطلق را در تابستان تجربه کنید.

 

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

وهیتهاون یکی از سواحل استرالیا

Whitehaven Beach, Australia

۱

ساحل زیبای وهیتهاون هفت کیلومتر طول دارد , و علت معروف بودنش ماسه های فوق العاده سفید ان است. این ساحل مانند ابر سفید است و با درخشش خورشید برق میزند. ۹۸% این ساحل از سلیکا تشکیل شده است. (سیلیکا یک ژل سه‌ بعدی است که از واحدهای چهار وجهی دی‌اکسید سیلیسیم ساخته شده است). شایان به ذکر است که بدانید جزو بهترین سواحل جهان است.

شن های صورتی باهاما

Pink Sands, Bahamas

۲

بندرگاه این جزیره یکی از شگفت انگیز ترین مکان های باهاما است. ذرات کوچک از پوسته روزن داران باعث صورتی شدن شن و ماسه میشود. (روزن‌داران شاخه‌ای از جانوران تک‌سلولی در رده سارکودینا هستند که پوست سخت آهکی دارند) این موجودات تک سلولی در پایین صخره , زیر سنگ ها , غارها و در پایین کف اقیانوس ساحلی زندگی میکنند.
این شن های صورتی رنگحدود سه مایل در ساحل باهاما امتداد داشته و عرض آن ۵۰ تا ۱۰۰ فوت می باشد .این کوچولو های خوش رنگ آب این ساحل را علاوه بر زیباتر جلوه دادن بسیار زلال و امن است که انجام فعالیت های مانند غواصی و شنا را امکان پذیر می سازد.این ساحل آرامش بخش در دستهی بهترین سواحل دنیا وجد دارد و در کنار شما امکان اسب سواری را دارید. ما این مکان را به زوج های جوان حتما پیشنهاد می کنیم .

 

پلایا دل آمور (ساحل عشاق) , جزایر ماریاتس در مکزیک

Playa del Amor (Lover’s Beach), Marietas Islands, Mexico

۳ ۴

اگر صدای امواج این ساحل نبود, مردم هرگز نمیتوانستند این ساحل رو کشف کنند !! پلایا دل آمور فقط چند متر دورتر از جزایر Marietas خالی از سکنه است. تنها چند گردشگر قادرند به این ساحل دست پیدا کنند , و این امر باعث شده تا این ساحل به مکانی کاملا شخصی و خصوصی تبدیل شود. شاید هم بشود این ساحل را ساحل مخفی مکزیک صدا زد ، اگر صدا آب نبود کسی تا به حال پی به کشف آن نمیکرد ، واقعا این ساحل را باید شماره یک بهترین سواحل جهان صدا کرد.

 

ناواجیو ساحلی در یونان

Navagio Beach, Greece

۵ ۶

جزیره Zakynthos در یونان یکی از مکان های فوق العاده روی زمین است. هنگامی که یک کشتی پر از کالای قاچاق در نزدیکی این ساحل غرق شد. بدنه کشتی بر روی تپه های شنی ساحل باقی ماند.
لاشه کشتی Panagiotis که در ساحل ناواجیو به یادگار باقی مانده است خاطرهی یک داستان عجیب است که این کشتی در حال حمل سیگار و شراب قاچاق و مورد تعقیب پلیس بود که دچار توفان شد. کشتی به گل نشست و همان جا رها شد. به همین خاطر است که به این مکان خلیج قاچاقچیان هم گفته می‌شود.

ایپانما در برزیل

Ipanema, Brazil

Ipanema-Beach-61

۷

ریو دو ژانیرو دارای ۲۳ ساحل است که در کل تا ۷۲ کیلومتر طول دارند. ایپانما یکی از معروف ترین و شلوغ ترین سواحل برزیل در نظر گرفته میشود. این ساحل در دست مردم محلی مهربان , شیک پوش و زیباست که تمام روز والیبال ساحلی بازی میکنند و کشتی ساحلی میگیرند و خود را سرگرم میکنند و محیطی زیبا با جو گرم و صمیمی به وجود می آورند. به عبارت دیگر به ایپانما بیایید نه برای اینکه فقط ساحل را ببینید , بلکه برای اینکه دیده شوید.

 

ساحل ماهو در سنت مارتین

Maho Beach, Saint Martin

۸

به ساحل ماهو که یکی از عجیب ترین سواحل جهان است خوش امدید. این ساحل در دریای کارائیب (دزدان دریایی کارائیب) در ۳۰۰ کیلومتری کشور پورتوریکو قرار دارد. اگر چه این ساحل بسیار زیباست و آب اقیانوس آبی و درخشان است , مردم برای چیز دیگری به این ساحل می آیند. هواپیما های بزرگ در نزدیکی این ساحل فرود می آیند که میتوان آن هارا از ۱۰ تا ۲۰ متری ساحل بالای سر خود مشاهده کرد. این صحنه در عین حال که خطرناک است اما بسیار هیجان انگیز و زیباست.

 

ساحل شیشه ای در ایالت کالیفرنیا امریکا

Glass Beach, California, USA

۹

این ساحل خارق العاده تزئین شده با هزاران قطعه شیشه رنگی , واقع در فورت براگ کالیفرنیا است. در ابتدای قرن بیستم این ساحل برای انباشت زباله های عظیم مورد استفاده قرار میگرفته است اما این پروژه در سال ۱۹۶۷ توسط دولت متوقف شد. سالیان سال عملیات پاک سازی این ساحل انجام شد و در حال حاضر هیچ زباله ای در این ساحل یافت نمیشود , اما این ساحل با شیشه های رنگی پوشیده شده است که در نهایت با موج آب پاکسازی میشوند.

 

خلیج جزایر باربادوس

Bottom Bay, Barbados

۱۰ ۱۱

خلیج پایین (Bottom Bay) یکی از بهترین سواحل باربادوس است که در واقع با چشم انداز بسیار زیبا و منظره چشم نوازش یکی از نماد های این کشور است.

 

ساحل هایام در استرالیا

Hyams Beach, Australia

۱۲ ۱۳

ساحل هایام (Hyams) در ۳۰۰ کیلومتری سیدنی واقع شده , و دلیل شهرتش بخاطر آن است که سفید ترین شن های جهان را دارد. و از فاصله دور این شن های سفید شبیه به خامه هستند. این ساحل هم در رده ی بهترین سواحل جهان قرار دارد.

 

جزیره وادهو در مالدیو

Vaadhoo Island, Maldives

۱۴ ۱۵

این ساحل در شب بی نهایت زیباست. رنگ پلانکتون های این ساحل بی نظیر است و در شب میتابند , و رنگ آبی آنها مانند بازتابی از ستاره های آسمان است.

 

خلیج گریس در جزایر تورکس و کایکوس

Grace Bay, Turks and Caicos Islands

۱۶ ۱۷

این جزیره مانند بهشتی بر روی زمین است که جزو بهترین سواحل جهان جای گرفنه است ، این شن های زیبای سفید و خاکستری گردشگر های بسیاری را به خود جذب میکند و به عنوان یکی از بهترین سواحل جهان شناخته میشود.

 

ساحل گنبدی شکل سیگایا در ژاپن

Seagaia Ocean Dome, Japan

Seagaia

۱۹

اگر از سواحل قدیمی خسته شدید و دنبال چیز جدیدی میگردید این ساحل بهترین گزینه برای شماست. سواحل سفید ماسه ای و موج های ساختگی برای موج سواری , آبشار , اسلاید سواری، استخر شنا با یک ماساژ آبی و آبگرم , گیاهان گرمسیری , نمایش های جذاب و متفاوت و… همه و همه برای آرمش و لذت بردن شما طراحی شده اند.

امیدوارم که این مطلب مورد پسند شما عزیزان بوده باشه و به بهترین سواحل جهان سفر کنید برای اطلاعات بیشتر به سایت تورلند مراجعه کنید.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

بهترین سواحل جهان : معرفی ۱۲ ساحل شگفت انگیز و فوق العاده
5 (100%) 1 vote
۲ دیدگاه

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *