مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

۱۴ جاذبه گردشگری تگزاس (بخش دوم)

در این مجله با بخش دوم جاذبه گردشگری تگزاس با ما همراه شوید تا زیبا ترین دیدنی های تگزاس را به تصویر کشیم. همانطور که قبلا هم اشاره داشتیم دومین ایالت بزرگ در ایالات متحده، تگزاس – با نام مستعار “تنها ستاره دولت” می باشد. از ویژگی های آن می توان به دارایی های طبیعی فراوان و جاذبه های فرهنگی اشاره کرد. از لحاظ جغرافیایی، بخش مرکزی جنوب دارای تنوع بالایی از مناظر گوناگون، از مناطق بیابانی و سیستم های غار گرفته تا کوه ها، دره ها، و مناظر ساحلی پر زرق و برق در امتداد خلیج مکزیک می باشد.

۸) کاخ ایالتی تگزاس در شهر آستین

The Texas State Capitol in Austin

کاخ ایالتی تگزاس در شهر آستین

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

کاخ ایالتی تگزاس در شهر آستین
این کاخ در سال ۱۸۸۸ ساخته شده است و به عنوان یکی از بهترین پارلمان های ایالتی به شمار می آید. کاخ ایالتی تگزاس در هسته ی مرکزی شهر آستین، که در حال حاضر به عنوان نماد ملی تاریخی محسوب می شود، بدلیل ابعاد و بلندی ۳۰۸ پای آن خیره کننده است. از نکات برجسته ی پارک این کاخ، می توان به یادبود های مدافعین قلعه ی آلامو و سربازان جنگ ویتنام اشاره کرد. تورهای جهت راهنمایی در فضای داخلی ساختمان وجود داردکه از مراکز بازدید کنندگان شروع می کنند و جاهای زیادی را برای بازدید به شما نشان می دهند. در حوالی غروب، برای دیدن منظره ی زیبای خروج بیش از یک میلیون خفاش از استراحتگاه خود، می تواید به پل خیابان ریچارد بروید.

۹) دامداری فورث وورث

The Fort Worth Stockyards

دامداری فورث وورث

دامداری فورث وورث

دامداری فورث وورث
این محله که در سال ۱۸۶۶ نامگذاری شد، در واقع نامش را از صنعت دامداری آن گرفته است. دراین منطقه جذابیت های فوق العاده تماشایی وجود دارد که شامل نمایش کابوی ها، کنسرت، اجراهای گوناگون تئاتر و مراکز خرید طرح وسترن می باشد.از کارهای جالبی که می توانید در این محله تجربه کنید، اسب سواری است.
خوب است بدانید که فورت وُورث (Fort Worth) یکی از شهرهای ایالت تگزاس در کشور ایالات متحده آمریکا است. این شهر قسمتی از کلانشهر دالاس-فورت وورث می باشد که ناحیه تاریخی استاک یاردز، باغ وحش فورت وورث، موزه هنرهای معاصر فورت وورث، بوستان آبی فورت وورث، موزه آمون کارتر، و موزه هنر کیمبل از اماکن دیدنی این شهر بشمار می روند.

۱۰) یواس‌اس لکسینگتون، کورپوس کریستی

The USS Lexington, Corpus Christi

یواس‌اس لکسینگتون، کورپوس کریستی

یواس‌اس لکسینگتون، کورپوس کریستی
کورپوس کریستی شهری در ایالت تگزاس و در مجاورت خلیج مکزیک است. کورپوس کریستی یک شهر ساحلی است که بندرگاه و سواحل تفریحی فراوانی دارد. این شهر در میان گردشگرانی که در تعطیلات بهاره قصد فرار از سرمای مناطق شمالی را دارند محبوبیت فراوانی دارد.
کمی دورتر از لنگرگاه و چند قدم جلوتر از مرکز کورپوس کریستی، یواس‌اس لکسینگتون یکی از بزرگترین کشتی های باقیمانده از جنگ جهانی دوم به چشم می خورد.این ناو هواپیما بر مهم در سال ۱۹۴۳شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر به عنوان موزه ی دریانوردی مورد بهره برداری قرار گرفته است. از دیدنی های جالب در این موزه، می توان به مجموعه ی وسیعی از هواپیماهای قدیمی اشاره کرد که به شما شانس بازدید از پل ها و اقامتگاه خدمه هواپیما را نیز می دهد. همچنین انجام بازی های سه بعدی طراحی شده در آنجا که شما را بر روی صندلی خلبان قرار می دهد و به شما امکان تجربه ی خلبانی را می دهد، از بخش های مفرح و جذاب ایم تور به حساب می آید.

۱۱) موزه ها و گالری های تگزاس- ایالت هنر

State of the Arts: Texas Galleries and Museums

موزه ها و گالری های تگزاس ایالت هنر

موزه ها و گالری های تگزاس ایالت هنر
تگزاس دارای تعداد بی شماری گالری هنری فوق العاده است که همه چیز، از شاهکار های اروپا گرفته تا آثار هنرمندان بزرگ ایالت متحده، و همچنین آثار هنرمندان معاصر تگزاس را شامل می شود. یکی از تاثیر گدارترین مجموعه ها، موزه ی هنری دالاس است که در سال ۱۹۰۳ ساخته شده و بیش از ۲۴۰۰۰ اثر هنری را به نمایش گذاشته است. این آثار هنری شامل آثار هنری مصر، یونان،رم و همچنین آثار هنری اروپا در قرن های ۱۶ ام تا ۱۹ ام و نیز هنرمندان معاصر مانند پال جکسون پولاک می باشد. این نقاش آمریکایی از پیش‌گامان جنبش هیجان‌نمایی انتزاعی بود و بیشتر بدلیل سبک منحصر به فرد «نقاشی قطره‌ای» مشهور می باشد.
در تگزاس موزه های بسیاری وجود دارد که شما می توانید در آنها آثار هنرمندان گوناگونی از قاره ها و کشورهای مختلف را تماشا کنید.

۱۲) باغ و آکواریوم مودی ، گالوستون

The Moody Gardens and Aquarium, Galveston

باغ و آکواریوم مودی ، گالوستون

باغ و آکواریوم مودی گالوستون

باغ و آکواریوم مودی گالوستون
گالوستون شهری در جنوب‌شرقی ایالت تگزاس است که مرکز شهرستان بوده و شاخه ی پزشکی دانشگاه تگزاس در این شهر قرار دارد. یکی از جاذبه های اصلی گالستون “باغ های مودی” است. این باغ ها بخاطر اهرم شیشه ای فوق العاده زیبایش مشهور شده است که یکی از مهم ترین و منحصر بفرد ترین آنها، هرم آکواریوم آن است که یکی از بزرگترین آکواریوم های تگزاس و محل نگهداری پستانداران دریایی از اقیانوس آرام گرفته تا سد بزرگ ریف و کارائیب و گونه های بسیاری از ماهی ها و دیگر حیوانات دریایی محسوب می شود.
از دیگر جاذبه های آن، هرم جنگل های بارانی Rainforest است که دارای گل و گیاهان استوایی است که میمون ها بر آن ها آویزانند و همچنین پرندگان، پروانه ها، خزندگان، و انواع دیگر حیوانات نیز در آنجا زندگی می کنند.
جنگل‌های بارانی جنگل‌هایی هستند که به واسطه مقدار زیاد بارش از دیگر جنگل ها متمایز می‌شوند. طبق تعریف میزان کمینه بارش سالانه در یک جنگل بارانی بین ۱۷۵۰ تا ۲۰۰۰ میلیمتر است. جنگل‌های بارانی دو نوع هستند: جنگل‌های بارانی استوایی و جنگل‌های بارانی معتدله. مناطقی که دارای باران‌های موسمی هستند، نقش مهمی در ایجاد شرایطی اقلیمی لازم برای ایجاد جنگل‌های بارانی کره زمین دارند. حدود %۴۰ تا %۷۵ از کل گونه‌های زنده بومزاد جنگل‌های بارانی هستند. برآورد می‌شود که شاید چندین میلیون گونه از گیاهان و حشرات و ریزاندامگان در جنگل‌های بارانی وجود داشته باشند که هنوز شناخته نشده‌اند. جنگل‌های بارانی “جواهرات زمین” و “بزرگترین داروخانه زمین” نامیده شده‌اند.
جاذبه ی دیگر آن هرم اکتشاف Discovery است که مکامی برای نمایشگاه های دستاوردهای علمی بشمار می رود. پارک مودی بخاطر داشتن پارک آبی، ساحل نخل، دریاچه های مرجانی، سورتمه و رودخانه های آرام آن ارزش بازدید را دارد.

۱۳) موزه و محل حفر دریایی ستاره ی اقیانوس

The Ocean Star Offshore Drilling Rig and Museum, Galveston

موزه و محل حفر دریایی ستاره ی اقیانوس

موزه و محل حفر دریایی ستاره ی اقیانوس
گالوستون، یکی از مهم ترین بنادر مکزیک در صنعت گاز و نفت بحساب می آید. یکی از جاذبه های فوق العاده که در چند قدمی مرکز شهر قرار دارد موزه و محل حفر دریایی ستاره ی اقیانوس می باشد.
اقیانوس ستاره در سال ۱۹۶۹ در بومانت تگزاس توسط شرکت کشتی سازی Bethlehem، برای شرکت حفاری و ناوگان اکتشاف اقیانوس ( ODECO ) ساخته شده است که در خلیج مکزیک در سراسر تگزاس و ساحل خلیج لوئیزیانا کار می کرده و در طول زندگی فعال خود حدود ۲۰۰ حلقه چاه حفر کرده است.از جذابیت های آن می توان به بازدید از تجهیزات بکار رفته برای حفر ۲۰۰ چاه که این دستگاه حفر نموده است اشاره کرد. همچنین نمایشگاه هایی وجود دارند که در مورد فرآیند حفاری و صنعت نفت به اختصار توضیحات و اطلاعاتی ارائه می دهند. در این مکان تور همراه با لیدر در دسترس بازدید کنندگان قرار دارد.

۱۴) غار طبیعی پل

Natural Bridge Caverns

غار طبیعی پل

موزه و محل حفر دریایی ستاره ی اقیانوس
تنها با فاصله ی کمی از سن آنتونیو، به غارهای زیر زمینی طبیعی فوق العاده تماشایی ای می رسید که بخشی از شبکه زیرزمینی وسیعی را که بیش از ۱۰۰۰۰ نوع اشکال مختلف سنگی را در خود جای داده است. این نمونه غارها که بزرگترین غارهای ایالت متحده محسوب می شوند در معرض بازدید عموم قرار دارند.این غارهای زیرزمین ی طبیعی دارای جاذبه های گوناگونی می باشد. از این قبیل می توان به دیواره های بزرگ سنگی در یکی از این غارها، قلعه ی غول سفید White Giants و تخت پادشاهی ۴۰ فوتی اشاره نمود.این غارهای طبیعی که نام خود را از پل آهکی ۴۰ فوتی ورودی خود گرفته است، همچنین دارای دیگر فعالیت های تفریحی می باشد که می توان به تور خیالی (که در آن تلاش شده است با استفاده از فانوس هاس دریایی فوق العاده به ماجراجویی بپردازید) و نیز بالا رفتن از نوک درخت های انبوه موجود در کناره ها و سکوهای غار اشاره کرد.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

۱۴ جاذبه گردشگری تگزاس (بخش دوم)
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *