مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

برترین جاذبه های توریستی فرانکفورت (بخش دوم)

با بخش دوم از برترین جاذبه های توریستی فرانکفورت، در تورلند همراه ما باشید.

باغ وحش فرانکفورت

Zoo Frankfurt

باغ وحش فرانکفورت

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

باغ وحش فرانکفورت، که در آن بیش از ۴۵۰۰ حیوان زندگی می کنند، حداقل ۴۵۰گونه ی متفاوت از حیوانات را در خود جای داده است و در نزدیکی شهر قدیمی Friedberger Tor قرار گرفته است. این باغ وحش که در سال ۱۸۵۸ میلادی تأسیس شد، دومین باغ وحش قدیمی آلمان به شمار می آید و بدلیل وجود خانه های زیبای حیوانات در خود، مورد توجه بسیار قرار گرفته است. همچنین از دیگر جذابیت های آن، باغ وحش Exotarium است که با وجود حیوانات بسیاری از شرایط اقلیمی و هوایی گوناگون، مانند پستانداران، خزندگان و کروکودیل ها جذابیت خاص دارد. جنگل Borgori نیز جایی است که نباید بازدید از آن را از دست بدهید و دارای یک خانه ی جانورشناسی است که در فضای طبیعی جنگل بنا شده است. از دیگر موارد فوق العاده ی آن می توان به خانه ی حیوانات Nocturnal و تالار پرندگان اشاره کرد. همچنین در این مکان برنامه های متنوع و جذاب بهمراه جشنواره های خانوادگی و نمایشگاه ها و تورهای طبیعی وجود دارد.

 

کلیسای سنت پل

St. Paul’s Church

کلیسای سنت پل فرانکفورت

در جنوب شهر فرانکفورت و در محله ی Paulsplatz، کلیسای سنت پل قرار دارد. این کلیسا در سال های ۱۸۳۳-۱۷۹۰ ساخته شد و در سال ۱۹۴۸ مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفت. با وجود سادگی این کلیسا که با یک نقشه ی متمرکز ساخته شده است، بعنوان جائیکه اولین مجلس ملی آلمان در آن تشکیل شد، معروف می باشد. کلیسای سنت پل که دیگر به عنوان کلیسا از آن استفاده نمی شود به یکی از مهم ترین مکان های مورد بازدید در فرانکفورت تبدیل شده است و میزبان بسیاری از رویدادهای مهم مانند، مراسم سالیانه جایزه ی صلح کتاب آلمان در زمان برپایی نمایشگاه کتاب فرانکفورت می باشد. جان اف کندی رئیس جمهور آمریکا در سال ۱۹۶۲ در این مکان به ایراد سخنرانی پرداخته است و همین موضوع نیز یکی از عوامل شهرت این کلیسا می باشد.

باغ نخل

The Palm Garden

باغ نخل فرانکفورت آلمان

در قلب فرانکفورت، بهشتی از گیاهان و نباتات با مجموعه ای از گیاهان از تمام گوشه و کنار جهان وجود دارد که بدون نیاز به رفتن به یک سفر طولانی، بازدید کنندگان می توانند انواع شگفت انگیز از جهان گیاه شناسی را در باغ نخل مشاهده و کشف کنند.

در Bockenheimer Landstrasse، باغ نخل بسیار بزرگی قرار دارد که بزرگترین باغ گیاه شناسی آلمان محسوب می شود. مراسم افتتاحیه ی این باغ که در سال ۱۸۷۱ و با حضور بسیاری از نوازندگان و بازیگران سطح اول جهان برگزار شد، جمعیت زیادی را به خود جذب کرد. از موارد برجسته ی بازدید از این مکان، می توان به نمایشگاه گیاهان فضای باز متناسب با مناطق جغرافیایی گوناگون بهمراه گیاهان گلخانه ای متنوع و بسیار استوایی و نواحی زیر استوایی اشاره کرد. این باغ همچنین دارای امکانات تفریحی مانند فضای بازی برای کودکان، قایق سواری و همچنین فضاعای مناسب برای پیک نیک و دورهمی های خانوادگی است. لازم به ذکر است که برج مخابراتی Europaturm که به عنوان برج اروپا شناخته می شود در چند قدمی این باغ قرار دارد که ارزش بازدید و همچنین  صرف غذا در رستوران آن را دارد. از دیگر فضاهای زیبای فرانکفورت، باغ گیاه شناسی Grüneburgpark و Nidda Valley People’s Park می باشد.

گارد اصلی

The Hauptwache

 The Hauptwache (Main Guard)

Hauptwache (به انگلیسی: گارد اصلی) نقطه ی مرکزی فرانکفورت و یکی از معروف ترین میادین است که نام اصلی آن Schillerplatz بوده و در اوایل دهه ی ۱۹۰۰s به این نام تغییر پیدا کرده است.

در مرکز شهر و بی شک در یکی از شلوغ ترین و پر تردد ترین پیاده روهای فرانکفورت The Hauptwache یا همان گارد اصلی قرار دارد و بدلیل وجود ساختمان های قدیمی و تاریخی به همراه بناهای مدرن و جدید خود شهرت یافته است. زیباترین و چشم گیر ترین آن ها، Guard House یک خانه ی قدیمی به سبک باروک، می باشد که میدان آن نیز به همین نام شناخته شده است. این ساختمان در سال ۱۷۳۰ میلادی بنا شده است و در گذشته به عنوان ساختمان ارتش، زندان و بعد ها به عنوان ایستگاه پلیس مورد استفاده قرار گرفت اما در حال حاضر به عنوان کافه مورد بهره برداری قرار گرفته است. همچنین از این نقطه مرکز خرید اصلی شهر و خیابان های تجاری آن منشعب می گردد. مکان پیاده روی Zeil و نیز خیابان Kaiserstrasse که دارای اماکن تفریحی بسیاری است، در نزدیکی راه آهن اصلی شهر که در سال ۱۸۸۸ میلادی ساخته شد و به عنوان یکی از بزرگ ترین ایستگاه های اروپا محسوب می شود قرار گرفته است.

ناحیه ی موزه ها

The Museum District

منطقه ی موزه فرانکفورت

ناحیه ی موزه های شهر فرانکفورت- در منطقه ی غربی River Main، مجموعه ای درجه یک از ۱۲ موزه ی مجزا است که بسیاری از آن ها از جایگاه بین المللی برخوردار هستند. از مهم ترین آنها می توان به موزه ی فرهنگ های جهان اشاره کرد که به عنوان یکی از مهم ترین موزه های مردم شناسی اروپا شناخته شده است.این موزه در سال ۱۹۰۴ تأسیس شد و مجموعه ای بیش از ۶۵۰۰۰ اثر هنری از آسیاو آفریقا گرفته تا آمریکای شمالی را  در خود جای داده است. یکی دیگر از موزه های مهم، موزه ی مجسمه های قدیمی است که در قرن ۱۹ میلادی ایجاد شد و شامل مجموعه ای از مجسمه های آسیا، مصر، یونان و رومانی است و همچنین دارای آثاری از قرون وسطی، رنسانس و دوره ی باروک می باشد. از دیگر موزه های جالب این منطقه، می توان به موزه ی معماری آسمان با بیش از ۲۰۰۰۰۰ نقشه ی معماری، موزه ی فیلم با نمایش آثار تاریخی سینما و موزه ی هنرهای کاربردی با نمایش بیش از ۳۰۰۰۰ اثر اروپایی-آسیایی نام برد.

برج اشنهایمر

The Eschenheimer Tower

برج اشنهایمر فرانکفورت

برج اشنهایمر در اوایل دهه ۱۴۰۰ ساخته شد و بهترین اثر بجا مانده از دیوار های برج قدیمی فرانکفورت محسوب می شود. این برج به دلیل داشتن ۴۷ متر ارتفاع و مسلط بودن بر نواحی دروازه ی Eschenheimer هنوز هم مورد توجه می باشد. امروزه، این برج دارای کافه و اتاق های مبله است که توسط انجمن های تاریخی محلی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از دیگر موارد جالب می توان به ساختمان بورس اشاره کرد که در نزدیکی آن قرار دارد. این ساختمان بورس در سال ۱۸۷۹ ساخته شده و بزرگترین موسسه ی بورس کشور نیز می باشد.

امیدوارم که از مطالعه بخش دوم مقاله ی برترین جاذبه های توریستی فرانکفورت نیز لذت برده باشید و تونسته باشیم اطلاعات مفیدی به شما بدهیم.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

برترین جاذبه های توریستی فرانکفورت (بخش دوم)
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *