مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

خیره کننده ترین شهرهای صخره ای (قسمت اول)

“خیره کننده ترین شهرهای صخره ای” عنوان مقاله ای است که قصد داریم در سه قسمت، آن را با شما در تورلند به اشتراک بگداریم.
همواره در غریزه ی بشر نیرویی است که او را به چالش با طبیعت دعوت می کند. در طول سال های متمادی، بشریت تلاش های فراوانی را برای به تسخیر در آوردن بیابان و زمین های بایر انجام داده است. در پی این تلاش ها، مردم موفق به ساخت چند شهر صخره ای چشمگیر و زیبا شده اند که برخی از آنها در واقع مانند تصاویری از کتاب های فانتزی و رؤیایی می باشند؛ بسیار جذاب و به ظاهر غیر واقعی. تنها سؤالی که باقی می ماند، این است که اول به بازدید از کدام یک از آن ها برویم.

این شهرها هر کدام به دلایل مختلفی از جمله برای اهداف دفاعی دربرابر متجاوزان و همچنین مقابله با هجوم موج های آب، ساخته شده اند.
یکی از منظره های الهام بخش نگاه کردن از بالای یک صخره است، گویی که انسان مانند یک پرنده درحال لذت بردن از منظره است و میخواهد بال هایش را بگشاید. چشم انداز های زیبای این شهرها هر گردشگری را برای بازدید به سمت خود می کشاند.
ما در تورلند از شما می خواهیم تا تمام شجاعت و جسارت خود را در این ماجراجویی خطرناک، و در عین حال جذاب، به خرج دهید و راهی این سفر شوید!
در این تور مجازی همراه با ما به تماشای مجموعه ای از شهرهای صخره ای زیبای دنیا بنشینید.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

ریوماگریو، ایتالیا

Riomaggiore, Italy

خیره کننده ترین شهرهای صخره ای، ریوماگریو، ایتالیا
ریوماگریو یک روستا در استان لاسپتسیا، واقع در یک دره ی کوچک در منطقه لیگوریا ایتالیا می باشد. قدمت این روستا به اوایل قرن سیزدهم میلادی بر می گردد. شهرت این روستا به خاطر شخصیت های تاریخی آن و شراب آن است که محصول باغ های انگور شهر است. ریوماگریو در منطقه ریویرا دی لوانته قرار دارد و دارای خط ساحلی در خلیج دریای مدیترانه از جنوا، یک ساحل کوچک و یک اسکله که توسط خانه های برجی(قلعه) احاطه شده است. خیابان اصلی ریوماگریو، Via Colombo نام دارد
که در آن رستوران های متعدد، کافه ها و مغازه های بسیاری می توان یافت.

ولیکو ترنوو ، بلغارستان

Veliko Tarnovo, Bulgaria

ولیکو ترنوو ، بلغارستان

ولیکو ترنوو، شهری زیبا با گذشته ای درخشان است که در گذشته پایتخت دومین امپراطوری کشور بلغارستان بوده است. این شهر پر از موزه‌ها و مکان‌های تاریخی می باشد. در این شهر کوچک و آرام قلعه‌های زیبا، مناطق مخصوص پیاده‌روی و کوه‌نوردی و صومعه‌هایی وجود دارد که ارزش بازدید را دارند.

سانتورینی، یونان

Santorini, Greece

سانتورینی، یونان
جزیره سنتورینی (Santorini) که با نام “ترا(Thera)” نیز شناخته می شود در۲۰۰ کیلومتری کشور یونان در دریای اژه قرار دارد. جمعیت این جزیره کمتر از ۱۵۰۰۰ نفر می باشد و به خاطر محلی که جزیره واقع شده و رنگ خانه های آن معروف شده است.
جزیره سانتورینی در ۳۵۰۰ سال پیش پدید آمده هنگامیکه آتشفشان عظیمی فوران کرده بیشتر قسمتهای جزیره امروزی را به بیرون ریخته است . جزیره سنتورینی در اصل یک جزیره آتشفشانی است که در گروه جزایر سایکلد (Cyclades) قرار گرفته است. این جزیره بین جزایر لوس (Los) و آنافی (anfafi) قرار گرفته است. جزیره سنتورینی برای مناظر زیبا و بدیع و دراماتیکش شهرت جهانی دارد به ویژه صحنه غروب خورشید که از این جزیره دیده می شود. اما اگر بخواهیم از دیدنی های جزیره سنتورینی صحبت کنیم باید بگوییم سنتورینی یکی از شگفتی های طبیعی بزرگ جهان است و جاذبه اصلی آن چشم انداز و دورنمای دریایی آن از جزیره است. پیکربندی جزیره به صورت تقریبا نیم دایره است که در نتیجه انفجار عظیم آتشفشانی که احتمالا در حدود ۱۶۳۰ سال قبل از میلاد رخ داده است به وجود آمده است، برخی این باورند که این رویداد یعنی رخداد آتشفشان الهام بخش اسطوره آتلانتیس شد.

آزنهاس دو مار، پرتغال

Azenhas do Mar, Portugal

آزنهاس دو مار، پرتغال
آزنهاس دو مار، یک شهر ساحلی که بر روی صخره در سواحل لیسبون، در نزدیکی سینترا، پرتغال قرار گرفته است. اگر شما به دنبال یک مکان برای استراحت و دوری از فشار و شلوغی زندگی شهری هستید، باید به شما بگویک که آزنهاس دو مار بهترین مقصد برای شما می باشد. آزنهاس دو مار بین اقیانوس و کوه ها واقع شده است و یک شهر کوچک با موقعیت مکانی بسیار خوب و چیزی شبیه بهشت می باشد. اما این موقعیت ممتاز، تنها چیزی نیست که این شهر را جادویی و فوق العاده کرده است.

کمیاب و خاص بودن موقعیت آزنهاس دو مار به این واقعیت بر می گردد که دارای سواحل باور نکردنی، زیبا و آراسته به خانه های سفید است و همچنین مجموعه ای با شکوه از استخرهای حفر شده در دل صخره هاست که بسیار قدیمی می باشند.

آزنهاس دو مار یکی از هیجان انگیز ترین و پر جاذبه ترین سواحل در اروپا است. بخاطر مناظر شگفت انگیزی که دارد، به یک مقصد توریستی محبوب در هر دو فصل زمستان و تابستان تبدیل شده است. آزنهاس دو مار این فرصت را به شما می دهد تا به تحسین شکوه و جلال اقیانوس بزرگ اطلس بپردازید.

روکامادور، فرانسه

Rocamadour, France

روکامادور، فرانسه

روکامادور، فرانسه
روکامادور یک روستای کوچک است که روی قسمت سنگی بالای گلوگاه رودخانه ی آلزو، در جنوب غربی فرانسه ساخته شده است. ساختمان های این روستا پله پله بالا رفته اند و منظره ی خیره کننده و زیبایی را به وجود آورده اند. روکامادور، یکی از نقاط مهم گردشگری در کشور فرانسه بشمار می آید.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

خیره کننده ترین شهرهای صخره ای (قسمت اول)
5 (100%) 1 vote