مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

۱۰ مکان مناسب زندگی جهان

تا حالا شده از جایی که در اون زندگی میکنید خسته بشید و تصمیم بگیرید از اونجا برید؟؟ پس چرا این کار رو عملی نمیکنید و به جای دیگه ای نمیرید جایی با آب و هوای بهتر مناظری زیبا تر و دارای مردمی با فرهنگ و شخصیتی متناسب با سلیقه شما…

 

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

تورلند امروز ۱۰ مکان خارق العاده رو به شما معرفی میکنه که زندگی در این مکان ها هم آسان است و هم لذت بخش.

 

Avarua, Cook Islands
آواروآ , جزایر کوک

آواروآ , جزایر کوک

واقع در ۲۰۰۰ کیلومتری شرق شمال نیوزیلند , شما می توانید با ۱۳۰$ (۱۳۰ دلار) به مدت بک ماه بک آپارتمان اجاره کنید. این جزیره بازدید نسبتا بالایی توسط گردشگران دارد: هر سال حدود ۱۰۰٫۰۰۰ خارجی از این جزیره بازدید میکنند. درضمن خرجی ها قادر به خرید ملک در این جزیره نیستند ولی میتوانند خانه ای را به مدت ۶۰ سال اجاره کنند.

 

Český Krumlov, Czech Republic
کسکی کروملو , جمهوری چک

کسکی کروملو , جمهوری چک

این شهر افسانه ای واقع در منطقه بوهمیا در چک است. کل محل مانند یک قلعه بزرگ از دوران قرون وسطی است. تمام خیابان ها از سنگ های سنگ فرش ساخته شده اند , و هزینه شام برای دو نفر برای شما فقط ۲۰$ (۲۰دلار) هزینه دارد. در حالی که شما می توانید یک آپارتمان را به مدت یک ماه با ۴۰۰$ (۴۰۰ دلار اجاره کنید) تنها مشکل برای سفر به این مکان یاد گرفتن زبان چک است!

 

Koh Thonsáy, Cambodia
کوه دونسای , کامبوج

کوه دونسای , کامبوج

این جزیره کوچک در جنوب کامبوجواقعا یک بهشت است بجز چند ماهیگیر و خوانواده آنها هیچ کسی در این جزیره زندگی نمیکند. شما می توانید وقت خود را صرف استراحت در ساحل , و یا کاوش در غارهای جنگل کنید. فقط با ۵$ (۵ دلار) ماهیگیران به شما یک وعده غذایی خوشمزه از خرچنگ تازه و طبخ شده میدهند. دیگر محصولات دریایی را میتوان با ۱-۲$ (۱ یا ۲ دلار) خرید. تنها مشکل این است که نقاط دور دست و اطراف جزیره را حیوانات و سگ های وحشی گرفته اند.

 

Guanajuato, Mexico
گواناجواتو , مکزیک

گواناجواتو , مکزیک

واقع در سمت راست قلب مکزیک, گوآناخوآتو یک چشمه از فرهنگ است. برای اجاره یک آپارتمان بسیار خوب در اینجا فقط به ۱۵۰-۲۰۰$ (۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار) نیاز دارید. یک نوشیدنی را با کمتر از ۱$ (۱ دلار) میتوان خرید , یک بلیط به سینما فقط ۳$ (۳ دلار) است.

 

The Pearl Islands, Panama
جزایر مروارید , پاناما

جزایر مروارید , پاناما

این مجمع الجزایر شگفت انگیز در سی کیلومتری در غرب سرزمین اصلی پاناما است. زمانی تعداد زیادی مروارید از این جزیره استخراج شد. در زمان دیگر مخفیگاه دزدان دریایی بود. در حال حاضر , توسط مردم محلی تبدیل شده است به پناهگاهی با استراحتگاه های فوق العاده راحت و خارق العاده. شما می توانید یک خانه کوچک در اینجا در کنار دریا با حدود ۳۰۰$ (۳۰۰ دلار) در ماه اجاره کنید. جزایر مروارید ایده آل برای کسانی که می خواهند از جهان فرار کنند. از نظر مناظر , احتمالا یکی از چشمگیر ترین مکان های این سیاره است.

 

Agonda Beach, Goa, India
ساحل آگوندا در گوا , هند

ساحل آگوندا در گوا , هند

ساحل جنوبی گوا یک محل که در آن شما می توانیدسوار فیلی شوید و ساحل را طی کنید. یک بطری نوشیدنی حدود ۵۰ سنت است , و اجاره یک کلبه برای گذراندن تعطیلات ۱۲۰$ (۱۲۰ دلار) برای هر ماه هزینه دارد. گوا پر از معابد و مکان های بزرگ برای تمرین یوگا و… است. جدا دیگر چه میخواهید؟ چه چیز دیگری نیاز دارید؟ این منطقه از کشور نسبتا خلوت است , به طوری که ساکنان محلی هیچ مشکلی با گردشگران ندارند , و میتوانید در آرامش کامل زمان خود را در این مکان سپری کنید.

 

Veliko Tarnovo, Bulgaria
ولیکوتارنوو , بلغارستان

ولیکوتارنوو , بلغارستان

این مکان در دره ای در شمال بلغارستان واقع شده است. ولیکوتارنوو که بدون شک یکی از مطلوب ترین مکان های بلغارستان است دارای , ساحل و دریای سیاه , که اغلب به نام ریویرا بلغاری شناخته میشود است. دارای مناظر زیبای بسیاریست , اما در اینجا یک بطری نوشیدنی را به شما ۸۰ سنت میدهند , و یک آپارتمان به مدت یک ماه ۲۰۰$ (۲۰۰ دلار) هزینه دارد. جمعیت فقط ۲۰۰۰۰۰ نفر است.

 

Hồ Cốc, Vietnam
هاولور , ویتنام

هاولور , ویتنام

سواحل جنوب شرق ویتنام به دلیل داشتن ۱۱،۰۰۰ هکتار جنگل معروف است و جزو مناطق استوایی است. دارای صخره های بزرگ. و شاید بهترین مکان در آسیا برای غواصی باشد. هزینه اجاره خانه برای یک ماه در این مکان ۱۵۰-۲۰۰$ (۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار) است.

 

Ksamil Beach, Albania
ساحل کسامیل , آلبانی

ساحل کسامیل , آلبانی

بخش جنوبی آلبانی مکانیست ایده آل برای کسانی که به دنبال زندگی آرام هستند. دارای آب و هوای مدیترانه ای , یک پارک ملی در این نزدیکی , و غذاهای محلی در مرکز. روغن زیتون , نارنگی و ۳۰ نوع ماهی مختلف , وعده های غذایی متوسط را میتوان با ۶$ (۶ دلار) خرید. و اجاره یک آپارتمان به مدت یک ماه ۱۰۰-۱۲۰$ (۱۰۰ تا ۱۲۰ دلار) خرج دارد.

 

Las Trancas, Chile
لاس ترانکاس , شیلی

لاس ترانکاس , شیلی

در لاس ترانکاس , شما یکی از منظره های باور نکردنی کوهستانی را در تمام آمریکا جنوبی پیدا میکنید. ئر طول سال میتوان در این مکان اسکی کرد , با هزینه اقامت ۳۰۰$ (۳۰۰دلار) در هر ماه.

 

امیدوامر که از این پست لذت برده باشید حتما به این مکان هایی که همچون بهتی روی زمین میمانند سر بزنید.

 

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

۱۰ مکان مناسب زندگی جهان
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *