مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

۱۲ رستوران عجیب جهان

مکان های خارق العاده بیشماری در سراسر جهان وجود دارد که ما دوست داریم در آن مکان ها وقت بگذرانیم و از جاذبه هایش بازدید کنیم. ما یا به دنبال منظره هستیم یا بناهای تاریخی و باستانی و یا اینکه دنبال تکنولوژی و چیز های جدید و مدرن هستیم. مکان های مختلف جاذبه های مختلفی دارند اما تا به حال به یک رستوران فکر کرده اید؟ بله رستوران , در نقاط مختلف جهان رستوران هایی معروف و خاص با غذاهای عالی و منظره ای خارق العاده وجود دارد.

تورلند لیستی از ۱۲ رستوران عالی رو برای شما در این مطلب قرار داده که با رفتن به این رستوران ها ممکنه اشتها تون رو از دست بدید و فقط به منظره خیره بشید.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

 

گروتا پالازیسی , باری , ایتالیا

Grotta Palazzese, Bari, Italy

گروتا پالازیسی , باری , ایتالیا

نظرتون راجب خوردن شام یا ناهار در یک غار طبیعی چیه؟؟ این غار بصروت طبیعی ساخته شده و به شکل یک نیم دایره است. یک سالن با قطر حدودا ۳۰ متر در اختیار بهترین آشپر های ایتالیایی قرار داده که بهترین غذاها رو برای شما سرو کنند.

 

 

رستوران لو پانورامیک , شامونی , فرانسه

Restaurant le Panoramic, Chamonix, France

رستوران لی پانورامیک , شامونی , فرانسه

این رستوران در بالای کوه لو پانورامیک در ارتفاع ۳۰۰۰ کیلومتری از سطح دریا در کوه های الپ فرانسه واقع شده. شما میتونین غذاهای عالی فرانسوی رو میل کنید در حالی که از منظره ۳۶۰ درجه ای که شما رو احاطه کرده لذت ببرید.

 

 

رستوران ایتا زیر آب , مالدیو

Ithaa Undersea Restaurant, Maldives

رستوران ایتا زیر آب , مالدیو

این رستوران که زیر سطح آب واقع شده دارای فضایی برای ۱۴ میهمان است , و توسط شیشه های مقاوم و با قدرت احاطه شده و هیچگونه خطری شما رو تهدید نمیکند و میتونید غذاتون رو با مشاهده ماهی ها و موجودان دریایی میل کنید منظره ای زیبا و چشم نواز که لذت غذا را دوچندان میکند. با غذاهای کلاسیک اروپایی, البته غذا آخرین چیزی است که در این مکان باید بهش فکر کنید.

 

 

رستوران غار علی باربور , ساحل دیانی , کنیا

Ali Barbour’s Cave Restaurant, Diani Beach, Kenya

رستوران غار علی باربور , ساحل دیانی , کنیا

اگر شما به کنیا سفر کردید , پس حتما باید به این رستوران سر بزنید. این رستوران در یک غار بدون سقف واقع شده مانند گیر افتادن داخل یک قفس سر باز است , با این حال زندانی شدن در چنین قفس نورانی و شگفت انگیزی بسیار لذت بخش خواهد بود!! تمام غار با شمع و یا چرغ پرشده, فضایی کاملا رمانتیک با غذاهای سنتی کنیا را برای شما فراهم کرده است.

 

 

رستوران سیرا مار , کالیفرنیا , در (USA) ایالات متحده آمریکا

The Sierra Mar Restaurant, California, USA

رستوران سیرا مار , کالیفرنیا , در (USA) ایالات متحده آمریکا

این رستوران در کالیفرنیا با منظره چشم نوازش فرصت زل زدن به غروب خورشید رو به شما میدهد. تماشای آب طلایی رنگ اقیانوس در هنگام غروب آفتاب و لذت بردن از غذا های تازه و لذیذ این رستوران را بسیار خاص جلوه داده.

 

 

رودخانه کافی , نیویورک , در (USA) ایالات متحده آمریکا

The River Cafe, New York, USA

رودخانه کافی , نیویورک , در (USA) ایالات متحده آمریکا

نیویورک مقصد رویایی میلیون ها نفر از سراسر جهان است. و یکی از بهترین رستوران های آن در منهتن است که با منظره رویایی و  غذاهایی خوشمزه و بی همتایش رودخانه کافی نام گرفته است.

 

 

سامایا ویلای بالی , بالی , اندونزی

The Samaya Villas Bali, Bali, Indonesia

سامایا ویلای بالی , بالی , اندونزی

جزیره بالی بخاطر غروب باورنکردنی و سواحل پر رزق و برقش معروف است. تجربه لذت بردن از غذاهای لذیذ کنار ساحل با آواز آرامش بخش امواج افیانوس یکی از دلایل سفر گردشگر ها به بالی است.

 

 

لو ژول ورن , پاریس , فرانسه

Le Jules Verne, Paris, France

لو ژول ورن , پاریس , فرانسه

در ارتفاع ۱۲۴ متری از سطح زمین و در داخل برج ایفل , یکی از معروف ترین رستوران های پاریس واقع شده. در اینجا شما نه تنها به درون برج ایفل میروید بلکه از منظره زیباترین شهر اروپا و موسیقی آرامش بخش و غذاهای لذیذ و نوشیدنی لذت میبرید.

 

 

رستوران افق , کوئین استون , نیوزلند

Skyline Restaurant, Queenstown, New Zealand

رستوران افق , کوئینز , نیوزلند

کوئین استون در نیوزیلند یک مرکز جهانی برای گردشگری و ماجراجویی است. در کنار منظره ای از آسمان و غذاهای دلچسب , شما میتوانید با چنر از بالای این رستوران بپرید و حس پرواز در آسمان را تجربه کنید.

 

 

رستوران دیلایر گراف , استیلین بوسچ , آفریقای جنوبی

Delaire Graff Restaurant, Stellenbosch, South Africa

رستوران دیلایر گراف , استیلین بوسچ , آفریقای جنوبی

رستورانی خاص در آفریقا با غذا های آفریقایی و گوشت های تازه و لذیذ , به همراه نوشیدنی عالی و منظره ای از کوه سیمونس برگ در طبیعت با نسیمی ملایم. رستورانی بی نظیر برای آنان که عاشق طبیعت و مناظر طبیعی هستند.

 

 

کلبه نگورونگورو , نگورونگورو , تانزانیا

Ngorongoro Crater Lodge, Ngorongoro, Tanzania

کلبه نگورونگورو , نگورونگورو , تانزانیا

این رستوران در یک هتل که در لبه دهانه بزرگ یک کوه غیر فعال آتشفشان واقع شده و تماما از چوب ساخته شده مانند کلبه ای در طبیعت , بسیار زیبا شیک و دوست داشتنی به همراه غذاهایی خوردنی و جذابش شما را به دامن طبیعت میبرد.

 

 

اتاق امضا , شیکاگو , در (USA) ایالات متحده آمریکا

The Signature Room at the 95th, Chicago, USA

اتاق امضا , شیکاگو , در (USA) ایالات متحده آمریکل

لذت بردن از نمای شیکاگو , در رستورانی که در طبقه ۹۵ام در مرکز جان هنکاک یکی از لذت های گردشگران شیکاگو است. لذت بردن از منظره دو شهر و دریاچه میشیگان , با خوردن یک وعده غذایی لذیذ درست قبل از غروب آفتاب  یک فرصت فوق العاده برای دیدن شهر در آتشی فروزان است. با دیدن این رخ داد سخت ترین کار تمرکز بر روی خوردن غذا است.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

۱۲ رستوران عجیب جهان
5 (100%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *