مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

زیباترین مناطق ایالات متحده در کریسمس

حالا که جشن شکرگزاری آمد، برگزار شد و تمام شد، زمان آن رسیده است که تزئینات مربوط به کریسمس را از انباری در بیاورند و خانه و محله را برای تعطیلات کریسمس آماده کنند.

بعضی ها ممکن است از تعطیلات کریسمس تنها به سفر رفتن اکتفا کنند، اما برخی نیز درخشش و تلألو تعطیلات خود را به شکل یک رشته چراغ رنگی، مجسمه ی بابا نوئل، یا گوزن تزئین شده و … به همه نشان می دهند.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

در این مقاله قصد داریم زیباترین محله های تزئین شده برای کریسمس در آمریکا را به شما معرفی کنیم. بهتر است بگویم که هیچ چیز آماتور و غیر حرفه ای در تزئینات و چراغانی های این محله های افسانه ای وجود ندارد.

ارتفاعات دایکر، بروکلین

در واقع آنها به قدری زیبا و جذاب تزئین می شوند، که تماشاگران زیادی برای دیدن آنها و عکس گرفتن به آن محله ها میروند، و حتی برخی آزانس های گردشگری، تورهای لیموزین نیز برای بازدید از آنجا برگزار می کنند.

از بروکلین تا کیسیمی در فلوریدا، نه تا از مناطق مسکونی که بهترین چراغانی های تعطیلات را داشته اند، برای شما انتخاب کرده ایم. این تزئینات به قدری زیبا و تأثیر گذار است که حتی می تواند قلب سنگی و منجمد ابنزر اسکوروج را گرم و مهربان کند.

ارتفاعات دایکر، بروکلین

ارتفاعات دایکر، بروکلین

مطمئنا، درخت کریسمس مرکز راکفلر بسیار باشکوه و دیدنی است، اما کسانی که قصد رفتن به جنوب بروکلین را دارند، می توانند چیز های جادویی تری را تماشا کنند. یک خانه ممکن است در ایوان خود یک بابا نوئل بسیار بزرگ قرار دهد، در حالی که دیگران از سربازان اسباب بازی یا فرشتگان درخشانی که به سمت بالا حرکت می کنند استفاده کرده باشند. این رویداد از دهه ی ۱۹۸۰ میلادی آغاز شده است و این روزها به جایی رسیده است که برخی شرکت های گردشگری، تور هایی به قیمت ۵۰ دلار برای بازدید از این محله و تماشای تزئینات کریسمس در آنجا برگزار می کند. بزرگترین تزئینات و چراغانی را می توانید در خیابان های یازدهم و سیزدهم پیدا کنید.

کندی کین لین، ویسکانسین

کندی کین لین، ویسکانسین

این نمایش و چراغانی کریسمس در آلیس غرب انجام می شود و یک فرصت عالی برای ساکنان آنجاست تا با حمایت ورزشکاران میدوست برای صندوق درمان سرطان پول جمع کنند. از سال ۱۹۸۴ میلادی ساکنین محله خانه های خود را با ریسه های رنگی و آب نبات های نی شکل تزئین می کنند و تا به حال به حدود ۱٫۶ میلیون دلار افزایش یافته است.
برای این کار همه کمک می کند، حتی دانش آموزان دبیرستانی کمک می کنند تا درختان مناطق مسکونی خود را به شکل آب نبات های میله ای تزئین کنند. حدود ۳۰۰ خانه در این رویداد تعطیلات کریسمس مشارکت می کنند و بابا نوئل نیز بر کارهای آن ها نظارت دارد. اوکلاهما بین خیابان های ۹۲ و ۹۶ زیباترین تزئینات را دارد.

پیکوک لین، اورگان

پیکوک لین، اورگان

خیابان پیکوک لین یک منطقه ی چهار بلوکی در پورتلند، اورگان است که به آن لقب “خیابان کریسمس پورتلند” را داده اند. خانه  ی خانواده ی سلطنتی تودور در این منطقه قرار دارد. از دهه ی ۱۹۴۰ میلادی مردم از ۱۵ دسامبر شروع به آویزان کردن چراغ ها و تزئینات کریسمس می کنند. این جشن ها رایگان هستند و اغلب مردم، توسط حامیان مالی محلی با کاکائو و سیب پذیرایی می شوند. بعد از جشن نیز، تمامی تزئینات به یک شرکت توسعه دهنده ی پورتلند فروخته می شود و برخی از آنها برای سال بعد نگهداری می شود. ساکنان یک کمپین تشکیل داده اند تا پیکوک لین را به یک منطقه ی تاریخی ملی تبدیل کنند.

لوکیشن: پیکوک لین، بین جنوب شرقی استارک و جنوب شرقی خیابان بلمونت.

ارتفاعات دولورس، سان فرانسیسکو

ارتفاعات دولورس، سان فرانسیسکو

برای نزدیک به سه دهه، تام تیلور و جری گلدشتاین کریسمس را به سان فرانسیسکو به ارمغان می آوردند. جوراب های ساق بلند بزرگ  که آنها را با “تام” و “جری” نشانه گذاری کرده اند، در مقابل خانه ها در ارتفاعات دولورس قرار می دهند. یک درخت کاج ۶۵ فوتی چراغانی شده در وسط تزئینات قرار داده اند. بابا نوئل در وسط جمعیت به مردم آب نبات هدیه می دهد.
لوکیشن: خیابان بیست و یکم، بین کلیسا و خیابان سانچز

ریچموند، ویرجینیا

ریچموند، ویرجینیا

ساکنین ریچموند، ویرجینیا و شهرهای اطراف به خاطر قدمتی که در برگزاری جشن و جراغانی تعطیلات دارند، به خود افتخار می کنند. آنها در این چراغانی از چراغ های رنگ ورو رفته ای که ۲۷ سال است هر ساله در روز جشن شکرگزاری نیز استفاده می شود، استفاده می کنند. این جشن و رویداد چنان محبوب و پر طرفدار است که بسیاری از شرکت ها برای بازدید کنندگان تورهای لیموزین برگزار می کنند. فقط برای چراغانی خانه ها حدود ۴۰۰۰۰ چراغ استفاده می شود و خانه هایی که در لیست VIP قرار دارند، مانند خانه هایی که در اسبوری کورت۹۶۰۴ و ۹۶۰۶  هستند، تقریبا یک میلیون چراغ برای تزئین به کار رفته است.

چراغ ها در طول شهرهای مختلف؛ ریچموند، هانوفر، هنریکو، گلن آلن، لیک ساید، چسترفیلد، اشلند، و … آذین بندی شده اند.

خیابان سی و چهارم، مریلند

خیابان سی و چهارم، مریلند

چراغانی خیابان سی و چهارم در بالتیمور مریلند معجزه نیست، اما چیزی شبیه شاهکار عشق است. در سراسر خیابان سی و چهارم همپدن غربی ریسه های لامپ می زنند. تمام خانه های سراسر خیابان سی و چهارم با آدم برفی، درخت کریسمس، و شمعدانی تزئین شده است.

کیسیمی، فلوریدا

کیسیمی، فلوریدا

رون لیستر در کیسیمی فلوریدا یک نمایش تک نفره است که هر ساله تماشاگران را به تماشای آن جذب می کند. چراغانی دارای یک تم مذهبی است، که روی یک تابلوی نئون بر روی درب گاراژ نوشته است: “عیسی دلیل پیدایش فصل هاست”. درختان نخل درخشان مانند قصیده ای در فلوریدا می مانند که چراغ های چشمک زن آن هماهنگ با ریتم موسیقی روشن و خاموش می شوند و شما می توانید در حین تماشای این زیبایی ها به رادیوی ماشین خود روی موج اف.ام گوش دهید.

دریاچه مید، نوادا

دریاچه مید، نوادا

حدود ۵۰ قایق تندرو و قایق بادبانی شناور در امتداد ساحل بولدر را با چراغ های رنگی تصور کنید که انعکاس نور پردازی ها در آب فوق العاده زیبا و دیدنی است.

پلنتیشن، فلوریدا

پلنتیشن، فلوریدا

یکی از زیباترین تزئینات کریسمس در پلنتیشن فلوریدا است که نشان از علاقه ی شدید بانیان آن به جشن کریسمس است. بی شک اینجا یکی از جاهایی است که بچه ها خیلی دوست دارند.

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

زیباترین مناطق ایالات متحده در کریسمس
4 (80%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *