مشاهده تورهــــاتماس با تورلند : ۰۲۱۸۸۹۳۳۰۱۶

برج لندن، قلعه ای تاریخی

برج لندن با نام رسمی قصر سلطنتی و قلعه نظامی برج لندن علیاحضرت، قلعه‌ای تاریخی در مرکز لندن است که در سمت شمالی رود تیمز قرار دارد.

در نقطه‌ای که امروزه این برج قرار دارد، احتمالاً ابتدا یک دژ بریتانیایی و سپس یک دژ رومی وجود داشته‌است. شاید ساکسون‌ها هم در این نقطه صاحب دژی بوده‌اند. بعد، ویلیام فاتح دستور ساختن یک برج سفید را داده‌است که از قدیمی ترین قسمت‌های قلعه نظامی حاضر است. این برج در اواخر سال ۱۰۶۶ میلادی توسط ویلیام فاتح تأسیس شد و ساختمان اولیه آن تا اواخر قرن ۱۹ میلادی به همان صورت باقی ماند.

دنبال تور خارجی ارزان هستی؟ تورهای خارجی در سراسر جهان ....
تور خارجی لینک بالا را کلیک کن

برج لندن

قسمت‌های مهم دیگر بنا هم، در زمان حکومت هنری سوم (۱۲۷۲-۱۲۱۶میلادی) ساخته شدند. به دلیل تعداد زیاد اعدام ها، قتل ها و شکنجه هایی که در هزار سال گذشته در پشت دیوارهای این محل صورت گرفته‌است، این برج یکی از ترسناک ترین ساختمان‌های دنیا نیز قلمداد می‌شود. حتی بارها گزارش شده‌است که افراد مختلفی در اطراف برج روح دیده‌اند.

چند ساختمان هستند که خیلی بیشتر از برج لندن، نقش محوری در تاریخ لندن ایفا کرده اند. اما بخاطر اتفاقاتی که در هزاره ی اخیر در برج لندن رخ داده است و همچنین میزبانی جواهرات تاج و تخت نفیس، همچنان به عنوان یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی بریتانیا به شمار می رود.

برج لندن یکی از مشهورترین جاذبه های تاریخی لندن است که به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است. داستان های زیادی راجع به برج لندن گفته می شود، که در پشت اینها، راز هایی نهفته است که شاید دانستن آن ها برای شما نیز جالب باشد. در این مقاله می خواهیم چیزهایی را که در ممکن است در برج لندن ببینید به شما معرفی کنیم.

کلاغ ها

کلاغ

جالب است بدانید: یکی از داستان هایی که راجع به برج لندن گفته می شود، این است که اگر کلاغ ها برج را ترک کنند، برج نابود می شود! درسته، باور این موضوع کمی سخته، شاید “حقیقت” در کلام نگنجد، اما این پرندگان به قدری مهم هستند که حتی برای آنها یک نگهبان نیز تعیین شده است، و به خاطر مسائل خرافاتی همیشه دست کم ۶ کلاغ در برج لندن نگهداری می شوند. همیشه در کاخ کلاغ هایی به عنوان یدکی وجود دارد تا خیال ساکنان آن راحت باشد. برای این که کلاغ ها برج را ترک نکنند بال های آن ها را همیشه کوتاه می کنند تا نتوانند از خانه دور شوند.

Beefeaters

Beefeaters

معمولا نگهبانان برج لندن را با نام Beefeaters می شناسند، که البته این روزها آنها بیشتر نقش راهنماها را ایفا می کنند تا نگهبانان برج!

جواهرات تاج

جواهرات تاج

خانه ی جواهرات برج، دارای نفیس ترین گنجینه های سلطنت، از جمله تاج سلطنتی است. شما با گرفتن بلیط بازدید برج لندن می توانیدخانه ی جواهرات برج لندن را نیز ببینید.

محل اعدام

محل اعدام

۲۲ نفر در برج لندن اعدام شده اند. آخرین اعدام در آگوست سال ۱۹۴۱ میلادی در برج لندن صورت گرفت. این اعدام مربوط به جاسوس آلمانی، جوزف جاکوبز بود. او را در حالی که بر روی صندلی بسته شده بود به ضرب شلیک گلوله کشتند و این صندلی هنوز در برج وجود دارد.

علی رغم شهرت وحشتناک برج لندن، در گذشته تعداد نسبتا کمی اعدام در آنجا صورت گرفته و بسیاری از سر ها در برج هیل در شمال، پشت سر هم دار زده شده اند، جایی که در آن سایت چوبه های دار قدیمی را به عنوان یادگاری نگه داشته اند.

ارواح

ارواح

ممکن است باور وجود روح، برای شما دشوار باشد اما خیلی ها می گویند چندین روح سرگردان مانند روح هنری ششم، بولین، کاترین همسر پنجم پادشاه هنری هشتم، دیم سیبل که پرستار شاهزاده ادوارد بود و حتی خرس خاکستری که در برج زندگی می کرد، در برج لندن حضور دارد. اخیرا رؤیت ارواح کاهش یافته است، و این امر منجر به این باور شده است که ارواح گردشگران را دوست ندارد …

 

دنبال تور برای آخر این هفته هستی؟ تورهای طبیعت گردی یک روزه و چند روزه در سراسر ایران ....
تور طبیعت گردی لینک بالا را کلیک کن
در مورد سفر سوالی دارید؟ همکاران ما در تورلند آماده پاسخگویی به شما هستند...
۰۲۱-۸۸۹۳۳۰۱۶ مشاوره رایگان
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

برج لندن، قلعه ای تاریخی
4 (80%) 1 vote

ارسال یک دیدگاه :)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *